Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 25
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    [Verslag] Bezoek + Prijsuitreiking Rubro - 16-2-2019

    Zaterdag 16 februari was het alweer tijd voor het 2de bezoek voor dit jaar. Ditmaal stond Rubro Vuurwerk op de planning. Bas (Bastiaan1978), Mike (Mattenfreak), Jaco (DsNL) en ik werden rond 18:00 (etenstijd ) weer zeer gastvrij ontvangen door Ruud. Er stond nog wat te gebeuren, want Rubro Vuurwerk heeft dit jaar maar liefst 2 prijzen gewonnen!

    Na wat gekletst te hebben en over en weer mooie verhalen op tafel kwamen van afgelopen jaarwisseling was het hoog tijd om wat te gaan eten, dit keer werd het de wok in Almelo. Na heerlijk te hebben gegeten was het terug op kantoor tijd voor de vragen en de prijsuitreiking.

    Rubro Vuurwerk heeft afgelopen jaar een erg goed jaar gehad. De producten waren mooi op tijd binnen en alles kon dus op tijd uitgeleverd worden en bleek weer van vertrouwde kwaliteit te zijn. Dit heeft als resultaat dat Rubro Vuurwerk 2 prachtige prijzen heeft gewonnen; de prijs voor Beste importeur 2018 en die van Beste cakebox 2018. Het was alweer de 3de keer dat de Transbomber werd verkozen door de leden op Vuurwerkcrew.nl als beste cakebox!



    Seizoen 2018-2019

    Zoals hierboven vermeld heeft Rubro Vuurwerk een goed jaar gehad. Er zijn weer enkele verkoop punten bij gekomen en de winkeliers waren erg tevreden. Vanuit de winkeliers waren er veel positieve reacties gekomen over het opvangen van de chaos het jaar eerder. Afgelopen seizoen hebben ze bij Rubro Vuurwerk laten zien dat het zeker anders kan, veel leveringen waren ruim eerder en iedereen kon goed aangeleverd worden in december.

    Rubro Vuurwerk gaf aan dat de Transbomber het best verkochte artikel was.

    Rubro Vuurwerk Beste importeur van 2018

    Begin januari van dit jaar begon het jaarlijkse stemmen op de 5 polls weer en wat is er ongelofelijk veel gestemd, zo ook op de poll voor: Beste importeur van 2018. Hier is Rubro Vuurwerk op de eerste plek geëindigd, net als 2 jaar geleden, een prachtig resultaat!



    Aan één van de stemmers mogen we weer een dikke prijs weggeven. De winnaar was al bekend gemaakt, dat is nathanael, en hij mag een artikel na keus uitzoeken!

    Transbomber ook de Beste cakebox van 2018

    Net als de afgelopen 2 jaar is ook dit jaar de Transbomber weer verkozen als winnaar en krijgt ie ook de prijs voor Beste cakebox van 2018. Een unieke prestatie waar Rubro Vuurwerk dan ook ontzettend trots op is. Hierboven is het al genoemd, maar als bestseller van het assortiment is het mooi om te zien dat ie maar liefst 3 jaar zoveel consumenten weet te boeien.





    En ook dit jaar mogen we weer aan 1 stemmer in de poll voor de Beste Cakebox 2018 een Transbomber weggeven! BAM! Deze is gewonnen door; dedon, geniet ervan!

    Seizoen 2019/2020

    Uiteraard is ook het aankomende seizoen uitgebreid besproken. Welke artikelen komen erbij, maar ook zeker wel artikelen er helaas zullen verdwijnen?

    Allereerst beginnen we met de pijlen, deze zullen langzaam aan worden afgebouwd. Door de moeilijkheden van afgelopen jaar en de grote onzekerheid hierover is hiervoor gekozen.

    Ook komt er een grote verandering in de Event serie. Hier zullen alle losse cakes gaan verdwijnen. Voor ons jammer, maar Rubro geeft aan om toe te zijn aan vernieuwing in deze lijn. Ook zal in ieder geval de 6 Elements eruit gaan.

    Maar uiteraard gaan er ook nieuwe artikelen komen. Ten eerste worden alle nieuwe boxen compound boxen, maar ook een groot deel van de huidige boxen zal aangepast worden naar compound boxen.

    Dit jaar zullen er veel nieuwe producten komen, waaronder een nieuwe lijn met meerdere cakes. Er zal een box komen met alleen maar willows, deze zullen geschoten worden in een constant tempo met diverse kleuren.

    De nieuwe producten zullen voorzien worden van nieuwe en aparte effecten, We zijn bezig met een effect dat nog niet eerder in Nederlands consumentenvuurwerk is voorgekomen!

    De nieuwe producten zijn inmiddels grotendeels al in China besteld en zo kan het nieuwe seizoen voor Rubro alweer beginnen.

    Vragen van de leden

    Veel over het afgelopen en het komende seizoen is al besproken, maar ook een groot aantal vragen van leden is nog onbeantwoord.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TJW Bekijk bericht
    Op de site van mijn lokale dealer staat een cake genaamd startrooper van Rubro maar ik kan er online niets over vinden weet iemand wat het effect hiervan is en misschien zelfs een video ervan heeft?
    Dit was een actie artikel vanuit Rubro voor een enkele winkelier.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
    Dit jaar miste ik hem weer.. de Daisy Beam. Kan deze terug komen in 2019? Volgens mij is de rest voorraad nu echt helemaal op in de bunkers

    Ps: herinner me net het 2018 verslag. Vragen kan altijd toch
    Deze komt helaas niet weer terug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bjorn2202 Bekijk bericht
    Is het mogelijk om de compound boxen sneller te laten doorlopen? ik vond de vertraging erg lang tussen de cake's.
    Hier is men bij Rubro mee bezig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
    Waarom was de Transbomber niet al doorgelont, zoals andere compounds?
    Omdat de Transbomber geen compound is. Dit jaar komt de Transbomber wel als een compound.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bjorn2202 Bekijk bericht
    Oja bij de transbomber zaten de lonten aan 1 kant van de cake.

    het zou makkelijker zijn als deze aan tegenovergestelde kant zaten van de cake net zoals bij de rest van de boxen zoals bv de immortal gold.
    Klopt, daarvoor is gekozen voor compound.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
    Bij mij transbomber hadden ze de cakes verkeerd genummerd wat cake 2 hoort te zijn was cake 3 en cake 3 was cake 2
    Dit is niet bekend bij Rubro en er zijn verder ook geen klachten van binnengekomen. Wellicht een foutje bij een enkele box dan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Misschien wel een vraag voor alle importeurs, maar hoeveel moeite/geld is het om een cake van een reservelont te voorzien/te produceren. Waarom hebben niet alle cake’s een reservelont? Bij de Secret salute bv zou ik er graag een zien...

    Mvg
    Omdat de cakes vaak zijn voorzien van een finalesalvo kan het voorkomen dat mensen hem bij het reservelont aansteken en hierdoor de cake instabiel kan worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik de huidige HL16 te snel leeg schieten. Is het een bewuste keuse geweest om de oude vorm, eerst losse schoten en dan een eindsalvo aan te passen?
    Nee, dit is niet bekend bij Rubro, het zou dezelfde cake moeten zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    De kanonslagen/ Super Thunders hebben dit jaar maar 0,3 gram. Is het crisis of...?

    Ook waren sommige pakjes best vochtig. Ik had een heel karton, en op meerdere pakjes zat een soort van schimmel, maar bij één pakje was dit pas echt erg. Te zien op de onderstaande foto:

    Ze knalden dit jaar in ieder geval wat zachter. Jammer, want jullie hadden altijd de beste budget kanonslagen. Hoop dat ze in 2019 weer met de goede kwaliteit komen, of dat jullie de prijs verlagen.

    Ja ik weet het, het is maar kleinspul. Maar bij de Mega Korsar waren er ook veel meer grammen af, dus ik weet niet of dit ook met de cakes gaat gebeuren...
    Bij knallers zonder label is dit helaas een vervelende bijkomstigheid. Die 0.3 gram heeft er altijd ingezeten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeAsVi Bekijk bericht
    Rubro heeft voor mij 4 toppers. 4seasons, immortal gold, crash box en Transbomber. Is het een optie om deze compound te maken? Ik verkoop ook vuurwerk en sla wat betreft verkoop deze toppers te vaak over omdat mensen zelf niet willen doorlonten.
    4 Seasons en Transbomber gaat geen compound worden, de rest van de hierboven genoemde boxen zullen wel naar compound worden veranderd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Zouden jullie een 100 shots compound kunnen maken met alleen cake 4 van de transbomber?
    Nee, maar wellicht zou je eens naar de Golden Medals kunnen kijken. Dit is echter niet dezelfde snelheid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Een 16 shots knalcake op basis van de salutes die in de HL16 worden toegepast zou geweldig zijn. of anders..

    Een grotere versie van de HL16, bijvoorbeeld 25 shots en de verhouding sier/knal 15/10, maar dus wel met de huidige salute knallen van de HL16 erin.
    Er komt een 36 knalcake (mini Secret Salute), het effect is men nog mee bezig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
    Mijn vragen:

    1. Een gepimpte secret salute waarin de crackling mine weer terug is en met hardere burst en salutes.

    - Rubro heeft voor de secret salute reeds de maximale vulling die in NL mogelijk is.

    2. Een box met 4x of 6x cake 4 v/d transbomber

    3. Ultra high speed fan style 240 shots compound/box

    die de lucht een miniuut lang ( 4 shots per seconde) vol in vuur en vlam zet

    12 tot 15 gram per shot

    niet te grote stijghoogte

    zeg maar: transbomber xl turbo fan style waaier
    Hier is Rubro vooralsnog niet mee bezig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
    De finalecake van de Transbomber schoot dit jaar minder snel leeg dan daarvoor. Is dit express gedaan om de kans op afkeur te voorkomen, of kunnen we volgend jaar weer de oude snelheid terug verwachten?
    Nee dit is ook niet bekend bij Rubro.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Niet echt een vraag maar meer toch het idee over rubro de laatste jaren.

    Als ik zo het assortiment zie. Zijn toch de populiare producten vaak al jaren oud. Immortal gold de Seasson boxen. Heavy legend serie. Transbomber etc.

    Kortom rubro lijkt de laatste jaar of 2 eigenlijk weinig nieuwe toppers gebracht. Gaan jullie hier nog op inzetten of toch meer op een bredere consument assortiment met kleine cakes zoals het nu lijkt.
    Super G, Mineshell Mayhem, Sodom and Gomorra, men probeert voor iedereen in elk segment weer de top neer te zetten, voor consumenten, maar ook voor liefhebbers.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Komen jullie dit jaar wel met een losse cake met het effect van de 1e/3e cake van de Primal Instinct? Of een soortgelijke cake met het flowercrown effect, wat een prachtig effect is dat!

    Komen jullie dit jaar met een nieuw assortiment met losse cakes zoals het Buurt Assortiment oid?

    Het zou ook erg fijn zijn als jullie het Buurtassortiment zouden upgraden ( buurtassortiment 2.0..? ). Ik merk dat het in z'n tijd een goed assortiment was, maar dat het steeds minder kan concurreren met de andere 19sh assortimenten die vaak meer dan 15 gram per shot bevatten.
    Die komt wel in een waaiercake. Daarnaast komt er ook een nieuw assortiment à la 6 Star Assorted van Vuurwerkmania.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
    Geen vraag maar een tip: Kom met meer 30mm i shape 100 schots boxen zoals de Immortal Gold en 4 Seasons. Meer van dit soort toppers graag!
    Nee, die komen niet, of stiekem toch misschien wel …

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
    Ik schiet mijn vuurwerk pas sinds kort in de vorm van een showtje. Daarom zou ik graag zien dat product beschrijving en product foto's overeen komen met dat wat geleverd word.

    Zo staat bijvoorbeeld bij de HEAVY LEGEND DELICIOUS THUNDER nog steeds een foto met EFFECT: GREEN TAIL TO THUNDER. Terwijl er RED TAIL TO THUNDER wordt geleverd.
    Hier gaat men naar kijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
    Gaan jullie dit jaar ook een shell kit produceren om de concurrentie met Evolution en Zena aan te gaan binnen het grote kaliber single shot segment?
    Hier is men nog niet over uit maar heeft zeker de aandacht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    een blokje met alleen rauwe fluiters (zonder sier) en een hummerblokje, of een combi hier van zou wel mooi zijn als dat eens in het assortiment kwam.
    Dit staat niet in de planning.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Knalknapen Bekijk bericht
    Zouden jullie kunnen uitleggen waar het mis is gegaan met de neon wave.?

    Ik keek er zeer erg naar uit , maar bij de demo filmpjes was het al niet wat het had moeten zijn en dat was ook uit eindelijk in de straat zo !
    Dit is niet bekend bij Rubro, er zijn geen klachten over binnengekomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
    Blij met de winst van de Transbomber....?
    "Jazeker, zijn wij bij Rubro blij, hier doen we het zeker voor."

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
    Komen er nog meer 19 shots potjes. Zoals het buurt ass.

    Buurt ass blijven toppers.

    Maar ben benieuwd of er nog meer van zulke potjes bij komen .
    Ja die komen er, welke dat zijn, zal later bekend worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Wat is de reden dat de Event Flash of gods is teruggebracht naar 192 shots? Erg zonde, want deze box had alles.
    Geld, de productiekosten zijn helaas gestegen waardoor de productiekosten te hoog werden en daarmee de adviesprijs voor de consument.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Is het geen mogelijkheid om de finalecake van de transbomber toe te voegen in het algehele assortiment, vorig jaar hadden bepaalde winkeliers deze los geïmporteerd, maar ik denk dat zo “at once” cake wel aanslaat, ook bij de normale consument, aanbieden voor een mooie “actieprijs” en ze gaan als warme broodjes.!
    Nee, dit staat niet op de planning.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    Ik zou graag een variant zien op de Crashbox en de Transbomber. Bijv de Crashbox uitgevoerd ala Spinnerz to Colors, dus alleen maar spinners met een siereffect erboven. En bijv de Transbomber met alleen maar blink of peony effecten.
    De Rumble in the Jungle van Vuurwerkmania is reeds een variant van de Transbomber. Een variant op de Crash box staat niet in de planning voor komend jaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door royduin Bekijk bericht

    Dit zou ik ook wel erg tof vinden, of een waaier versie van de Transbomber. Die laatste cake in W shape ofzo
    Ook dit staat voor dit jaar niet in de planning.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Mijn vraag aan Rubro:

    Je ziet dat importeurs tegenwoordig heel veel nieuwe cakeboxen op de markt brengen, maar dat er niet veel echt goede cakes meer geïmporteerd worden. Het zijn vooral de bewezen cakes die blijven. Pangu is daar misschien het beste voorbeeld van, aangezien zij net bekend hebben gemaakt geen losse cakes meer te willen importeren. Maar nu mijn vraag: Rubro heeft ook al een tijdje geen echte

    topcakes meer uitgebracht zoals een Heavy Legend 16 of Delicious Thunder. Krijgen wij komend jaar nog een echte topcake zoals de twee die ik net noem? Of kunnen we vooral nieuwe topcakeboxen verwachten? Waar ligt de focus?
    Focus ligt op beide, er komen dit jaar redelijk veel boxen en losse cakes met een verscheidenheid aan effecten over het hele segment. En dit ook met een goede prijs kwaliteit verhouding.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik stel hem ook dit jaar weer, maar komen er nog nieuwe knalcakes of knalcakeboxen? Natuurlijk is de Delicious Thunder prima maar een box met bijvoorbeeld 4 knalcakes met elk een sneller tempo dan de vorige zou heel vet zijn.
    Ja, er komt een nieuwe knalcake.

    Hierbij kwam er een eind aan het bezoek waar we zo vroeg in het jaar al redelijk veel informatie hebben gekregen. Wij danken Rubro Vuurwerk dan ook voor de gastvrijheid en de openheid in het beantwoorden van de vele vragen. Wij kijken nu al uit naar het volgende bezoek waar we hopelijk al meer te horen zullen krijgen over het komende seizoen

    Hieronder nog een mooi sfeerfilmpje van het bezoek en de prijsuitreiking.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 23 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Bedankt voor het verslag!

  4. #3
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Even iets aanpassen wesley, eerst staat er dat de transbomber compound word en paar regels eronder staat dat deze geen compound word. Hihi verder goed verslag.

  5. Deze 5 gebruikers waarderen Jantjebeton1981 voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Dank voor het verslag. Eén discongruentie; bij de ene vraag wordt gezegd dat Transbomber compound wordt, even later dat die geen compound wordt. Mss goed om dit nog juist te krijgen/vermelden.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  8. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Bedankt voor de oplettendheid. Gaan we achteraan, maar nu eerst naar Valencia
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Mooi verslag!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  11. #7
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Top heren !
    Kruitkoorts !

  12. #8
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Mooi verslag weer! Benieuwd waar Rubro ons dit jaar weer mee gaat verrassen.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  13. #9
    VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2015
    Locatie
    Hoge Noorden
    Berichten
    890
    Thanks
    563
    484 waarderingen in 243 posts
    Bedankt voor het verslag, benieuwd wat de nieuwe 36 shots knalcake gaat worden.

  14. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Mooi verslag!
    Jammer alleen wel dat meerdere vragen met het korte antwoord "Dit is niet bekend bij Rubro, er zijn geen klachten over binnengekomen." wordt afgedaan. Dat er geen klachten bij jullie zijn binnengekomen, doet niks af aan de klacht van de persoon welke de klacht wel heeft gemeld.

  15. #11
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Dank voor het verslag. Eén discongruentie; bij de ene vraag wordt gezegd dat Transbomber compound wordt, even later dat die geen compound wordt. Mss goed om dit nog juist te krijgen/vermelden.
    Vraag ik me ook af ja...

    Verder weer bedankt voor het verslag heren, leest weer fijn weg en bedankt voor de moeite!

  16. #12
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Mooi verslag!
    Jammer alleen wel dat meerdere vragen met het korte antwoord "Dit is niet bekend bij Rubro, er zijn geen klachten over binnengekomen." wordt afgedaan. Dat er geen klachten bij jullie zijn binnengekomen, doet niks af aan de klacht van de persoon welke de klacht wel heeft gemeld.
    Mee eens, heb een hekel aan die politiek ckrrecte antwoorden. Als iemand uit eigen ervaring zegt dat een cake niet deed wat hij moest doen, is het een beetje lomp om zo te antwoorden. Is helaas niet alleen bij Rubro, meerdere importeurs maken zich daar schuldig aan.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  17. #13
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Ik vind mooi verslag van wesley. Maar verder vind ik het niet spannend. Kan aan mij liggen natuurlijk.

  18. #14
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Mee eens, heb een hekel aan die politiek ckrrecte antwoorden. Als iemand ui

    t eigen ervaring zegt dat een cake niet deed wat hij moest doen, is het een beetje lomp om zo te antwoorden. Is helaas niet alleen bij Rubro, meerdere importeurs maken zich daar schuldig aan.
    Denk je echt deze antwoorden komen echt van rubro uit. Die mods hier hebben ook fantasie

  19. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2015
    Berichten
    467
    Thanks
    144
    260 waarderingen in 106 posts
    Van wie dacht je dan dat deze antwoorden kwamen? Neem aan niet van de eerste de beste voorbijganger..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •