Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Birds off prey assortiment (NIEUW ASSORTIMENT)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Heel mooi! Komt ie uit de Broekhoff-fabriek of lijkt dat maar zo?

    Comment


      #47
      Ziet er zeer goed uit hoor! Ikzelf ga niet naar Valk dit jaar, maar kan me voorstellen dat mensen zo'n lekkere rambak willen!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
        Goedenmorgen members / freaks

        Nou hier dan de eerste box uit de lijn .
        Het gaat hier om de triple-x dubbele compoundbox met 25 en 30 mm tubes met zowel i-shape als fan-shape.
        De box teld 281 schoten.
        Wij zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden.

        [ATTACH=CONFIG]48372[/ATTACH]



        We horen graag jullie mening erover.

        Met vriendelijke groet

        Team valk vuurwerk

        Volgende filmpjes en info volgen snel

        potverdikkie wat een lekkere bak is dat, helaas boven mijn budget.... of moet eerst scheiding aan gaan vragen. :-0

        Comment


          #49
          Mooie cakebebox, er zit gelukkig niet een overvloed aan blink in zoals bij veel Rubroboxen.

          Comment


            #50
            Deze wordt ook verkocht bij Fietsenhal Middenmeer en is een omlabeling van de Magnum Armageddon / Crown Majestic; zie hier. In het China filmpje in dit topic heeft ie inderdaad iets andere effecten, maar productie zal denk ik gewoon hetzelfde worden. De prijs van 189 is netjes, bij Magnum is ie met de 30% korting voor nog ietsjes minder te verkrijgen.
            Stookverslaafde

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
              Deze wordt ook verkocht bij Fietsenhal Middenmeer en is een omlabeling van de Magnum Armageddon / Crown Majestic; zie hier. In het China filmpje in dit topic heeft ie inderdaad iets andere effecten, maar productie zal denk ik gewoon hetzelfde worden. De prijs van 189 is netjes, bij Magnum is ie met de 30% korting voor nog ietsjes minder te verkrijgen.
              Ik dacht eerst ook aan een omlabeling, maar effecten lijken me toch echt anders..

              Comment


                #52
                ik zie echt wel verschil tussen de tripple x en de armageddon. de tripple x heeft de effecten veel duidelijker en dikker. zit iets meer vertraging in op sommige stukken.
                Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                  Ik dacht eerst ook aan een omlabeling, maar effecten lijken me toch echt anders..
                  Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                  ik zie echt wel verschil tussen de tripple x en de armageddon. de tripple x heeft de effecten veel duidelijker en dikker. zit iets meer vertraging in op sommige stukken.
                  Zoals ik al aangaf, in het China filmpje van de Triple-x hierboven zie je inderdaad andere effecten. Echter is het filmpje van de Triple-x, die ik in mijn post linkde, precies hetzelfde als het productfilmpje van de Crown Majestic. (alleen dan zonder intro en outro) Ik ben er heilig van overtuigd dat de uiteindelijke productieversie van de Triple-x, Armageddon en Majestic gewoon hetzelfde zal zijn. Door meer te kunnen afnemen bij de fabriek zakt de prijs én ontstaat er een grotere verkrijgbaarheid voor hetzelfde product; voor ons alleen maar gunstig.
                  Stookverslaafde

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
                    Goedenmiddag

                    Wij zitten met smart op de filmpjes van de producten te wachten, zodra deze binnen zijn zullen we meer info over de producten hier bekend maken.

                    Met vriendelijke groet

                    Team valk vuurwerk
                    Wannneer komen de overige filmpjes? Ik heb het nieuwe assortiment 6x Birds of Prey 19sh tweemaal besteld naar aanleiding van het filmpje van de Nitro die erbij stond. Nu lees ik echter dat Nitro niet dezelfde cakes zijn.
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                      Wannneer komen de overige filmpjes? Ik heb het nieuwe assortiment 6x Birds of Prey 19sh tweemaal besteld naar aanleiding van het filmpje van de Nitro die erbij stond. Nu lees ik echter dat Nitro niet dezelfde cakes zijn.
                      Denk dat nitro gewoon een om label is en ze wel dezelfde effecten hebben.
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #56
                        Mn kindjes deden het lekker vanavond op de demo van Valk. Voor 60 euro per set hele lekkere cakes om gedurende de avond te schieten. Vielen niets tegen, en natuurlijk prachtig zowel in de lucht en op de grond

                        Comment


                          #57
                          Presteerde inderdaad goed, leuke set cakes voor weinig!
                          Gold trouwens ook voor de Mega 6.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                            Presteerde inderdaad goed, leuke set cakes voor weinig!
                            Gold trouwens ook voor de Mega 6.
                            Helemaal mee eens. Zelfde vond ik voor de Nitro cake(s)

                            Comment


                              #59
                              Vandaag het Bird off prey 6x19 shots assortiment opgehaald bij Valk hier zitten dus 6 nitro cakes in.
                              Prima voor mij, maar dit had dan ook wel zo gecommuniceerd mogen worden.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door eipie Bekijk bericht
                                Vandaag het Bird off prey 6x19 shots assortiment opgehaald bij Valk hier zitten dus 6 nitro cakes in.
                                Prima voor mij, maar dit had dan ook wel zo gecommuniceerd mogen worden.
                                Helemaal mee eens. Had de nitro cakes los besteld en een bird of prey assortiment. Nu heb ik dus alle 6 de cakes dubbel. In de basis geen ramp maar wel erg bijzonder gezien ze op de demo los van elkaar werden geschoten en subarufreak aangaf dat dit wel degelijk andere lijnen waren. Sorry maar dit is gewoon verkeerde info en schiet bij mij wel in het verkeerde keelgat. Erg jammer!

                                Comment

                                Working...
                                X