Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Birds off prey assortiment (NIEUW ASSORTIMENT)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Die triple x was echt een dikke bak! Kreeg zelfs een applaus

    Comment


      #62
      Ookal waren het nitro cakes ik heb er erg van genoten. Waren leuke potjes voor deze prijs!
      Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

      Comment


        #63
        Vond de Nitro cakes ook goed , hieronder wat filmpjes:





        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
          Vond de Nitro cakes ook goed , hieronder wat filmpjes:





          Producten zien er erg goed uit! is denk ik aardig te vergelijken met de big 19 ? hoe zit het qua prijs van deze producten.

          enige verschil wat ik zo 1 2 3 zie is dat deze geen 3shot finale hebben

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
            Producten zien er erg goed uit! is denk ik aardig te vergelijken met de big 19 ? hoe zit het qua prijs van deze producten.

            enige verschil wat ik zo 1 2 3 zie is dat deze geen 3shot finale hebben
            Klopt, burst en effectspreiding zijn vergelijkbaar met de Valk Big 19, alleen deze Nitro cakes hebben bij het laatste shot een mine .

            Ik begreep dat deze Nitro cakes en Bird of Prey assortiment hetzelfde zijn , en voor 60 euro per 6 stuks is dit een meer dan prima prijs !

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
              Klopt, burst en effectspreiding zijn vergelijkbaar met de Valk Big 19, alleen deze Nitro cakes hebben bij het laatste shot een mine .

              Ik begreep dat deze Nitro cakes en Bird of Prey assortiment hetzelfde zijn , en voor 60 euro per 6 stuks is dit een meer dan prima prijs !
              Thnks!
              dan zijn ze toch een tikkeltje duurder als de big 19. dan verkies ik op dit moment toch nog een karton big 19 boven deze toppers. misschien dit jaar gokje nemen en een 6 stuks meenemen om zelf te vergelijken.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                Thnks!
                dan zijn ze toch een tikkeltje duurder als de big 19. dan verkies ik op dit moment toch nog een karton big 19 boven deze toppers. misschien dit jaar gokje nemen en een 6 stuks meenemen om zelf te vergelijken.
                Heb ze beiden gehad. Bird waren 25mm en big 19 zijn 30mm. Vond de birds/nitro ietsje minder dan de big 19 maar verschil is niet heel groot. Voor het geld wat ze moeten kosten waren het toppers.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment

                Working...
                X