Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Bedankt voor alles wat je voor VWC gedaan hebt, en veel plezier/succes met wat je in de toekomst gaat doen !!

  2. Deze gebruiker waardeert heho voor het bericht:


  3. #32
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Begrijpelijke keuze Marco, werk gaat natuurlijk altijd voor en dit zijn mogelijkheden die je niet kan laten liggen. Wel vind ik het erg jammer en ik zal nog met veel plezier terug denken aan de lange autoritten naar meetings of van de Trophy naar huis. Ondanks dat het wat langere ritten waren, vloog de tijd voorbij, want wat is er nou mooier dan samen te praten over de prachtige hobby.

    Ik hoop dat we elkaar nog veel mogen zien tijdens demo's en/of shows, waaronder de Trophy. Heel veel succes!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  5. #33
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Jammer dat je stopt. Je hebt lang bij de crew gezeten en veel gedaan toen alles je nog voor de wind ging maar helaas, sommige dingen in t leven lopen niet zoals je van tevoren gedacht had. Heel fijn dat je alles nu weer op de rit hebt en dat deze dingen belangrijker zijn dan VWC. Veel succes bij Hornbach en bedankt voor joue inzet de afgelopen jaren. Zie je hopelijk nog op een demo oid.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert Viva la Bang voor het bericht:


  7. #34
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Marco, bedankt! Het is jammer dat je de tijd er niet meer voor hebt om je in te zetten zoals je dat het liefst zou doen, maar werk en privé zijn veel belangrijker!
    Je hebt lang bij de crew gezeten, je hebt veel voor VWC en alle leden betekend. In het vuurwerk wereldje weten ze wie je bent en we zullen je vast nog wel zien her en der, sowieso blijft het contact er natuurlijk.

    Jij bent een crewlid die in de tijd dat je erbij zat in je privé hoge pieken hebt gekend, maar ook enorme diepe dalen. Gelukkig heb je je al die tijd er doorheen weten te vechten en ziet het er momenteel weer goed uit met nog mooie stappen te maken in je carrière. Succes daarmee en we zien elkaar zeker weer!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  9. #35
    byronsueta
    Gast

    Ik YLKE stop als moderator op VWC

    Ik heb er weinig meer aan toe te voegen. Nu we onze kennis bundelen kunnen we meer bereiken, dan toen we op UB maar met zn 2en bezig waren. Daarbij zijn de jongens van VWC en PW gewoonweg super
    Ik kijk er naar uit wat de komende tijden, ons gaat brengen. En ik ben er van overtuigd dat we in een top crew en site zijn terecht gekomen.

    Wat betreft de filmpjes.
    Ik blijf gewoon filmpjes posten met het UB logo er op, daar zal niks aan veranderen.
    Fotos idem dito.
    De oude filmpjes weet ik niet wat ik daarmee ga doen. Er zijn naar mijn weten genoeg alternatieve filmpjes hier op de site te vinden.
    Misschien paar films die terug online komen, zoals van de hardix demo bijvoorbeeld.
    Dat moeten we nog even bekijken.

    Bedankt voor de goeie reacties En we zullen genoeg van ons laten horen.
    Als je vragen hebt, kan je die gewoon via pm stellen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •