Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    906
    Thanked 1.025 Times in 434 Posts
    Afbeeldingen
    1
    Vroeger waren de cakes 3kg, nu de grotere boxen soms 30kg. 25kg regeling ver tienvoudigen net zoals met de gewichtstoename van de producten is gebeurt en voila, opgelost (grotendeels)
    Groetjes ddfirework.

VWC-Lid
    Thanks
    10
    Beter een max gewicht kruit instellen inderdaad, maar het blijft altijd discutabel. Voor de 1 is 10 kilo kruit genoeg, voor de ander 100 nog te weinig. Daarom, wat mij betreft helemaal schrappen en gewoon je gezonde verstand gebruiken qua wat je op kan slaan etc. Maar ja, Nederland regeltjesland dus dat zal niet gebeuren. Stel je voor dat je wat aan de eigen verantwoordelijkheid over laat...

VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Thanks
    494
    Je beschermt hier natuurlijk wel het belang van de buurt. Als jij zelf nauwelijks wat met vuurwerk hebt kan ik me voorstellen dat je liever niet iemand naast je hebt wonen met zijn schuurtje tot de nok toe gevuld. Die buurman zelf zegt: oooh, maar dit gaat wel goed zo

VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Thanks
    386
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Je beschermt hier natuurlijk wel het belang van de buurt. Als jij zelf nauwelijks wat met vuurwerk hebt kan ik me voorstellen dat je liever niet iemand naast je hebt wonen met zijn schuurtje tot de nok toe gevuld. Die buurman zelf zegt: oooh, maar dit gaat wel goed zo
    Ik begrijp waar je naar toe wilt. Toch blijft het voor mij echt bangmakerij...

100/200 kilo consumenten vuurwerk 1.4g (het gevaar blijft beperkt tot de directe omgeving van het vuurwerk)in een tuinhuis... gaat jou als buurman in je woning echt helemaal niet doen... En daarnaast moet er eerst brand ontstaan, en dan acht ik de brand zelf, gevaarlijker dan bombettes die afgaan.
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Thanks
    106
    Dit is erg goed om te lezen! Vooral met de 25 kg regel, slaat toch gewoon nergens op als je de king of town haalt je al strafbaar bezig bent. We zullen een steentje bijdragen zover het mogelijk is!

Veel succes iedereen!
    youtube.com/channel/UCU2WwNW3fzCs_Z4xWoXo-xQ

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten