Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

China Böller B - Thunder Crackers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Ja heel mooi design lekker retro hou ervan maar de knal ? 1.9 gram kruit denk niet dat het erg goed knalt
    Kan prima . mits ze het goed inrollen . astronauten jaren 90 0.8-1.0 en die knalden als de malle .je moest langs de stoep tegel om ze kunnen breken, maar met 1.9 gram moeten ze eigenlijk de jaren 90 overtreffen . maar super dat ze weer het oude terug brengen . alleen gaat die grijs lont wel sneller uit. grijs lont tijdperk ook mee gemaakt heeft wel wat

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
      Kan prima . mits ze het goed inrollen . astronauten jaren 90 0.8-1.0 en die knalden als de malle .je moest langs de stoep tegel om ze kunnen breken, maar met 1.9 gram moeten ze eigenlijk de jaren 90 overtreffen . maar super dat ze weer het oude terug brengen . alleen gaat die grijs lont wel sneller uit. grijs lont tijdperk ook mee gemaakt heeft wel wat
      Ja dat klopt helemaal, was het alveer vergeten hoe hard sommige knallers konden zijn, idd langs de stoeprand haha.
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #63
        Nostalgie in het kwadraat. Ziet er echt top uit. Zal alleen niet erg goedkoop zijn denk ik. Gewone astronauten zijn tegenwoordig al 4 euro, laat staan deze speciale. Ik verwacht zomaar €10 of meer.
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          #64
          Maakt niet uit. Als Katan zijn best doet qua afwerking, en hopelijk ook de knal prima is. Dan heb ik er wel wat voor over.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #65
            Nou het zal wel een flink stuk meer kosten dan €10,- . Ik verwacht zelf meer richting de €20,- . Als je kijkt wat de DJF Thunder kost bij Zena.

            Comment


              #66
              Ik hoop dat ik na al die jaren eindelijk weer eens de befaamde 'putknal' ten uitvoer kan brengen!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #67
                Benieuwd of het sloffen van 100 of 200 stuks worden,ik verwacht zelf 100 stuks

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Struijkie Bekijk bericht
                  Benieuwd of het sloffen van 100 of 200 stuks worden,ik verwacht zelf 100 stuks
                  Het worden sloffen met 60 thunder crackers. De thunder crackers worden per 6 verpakt, dus in een slof zitten 10 pakjes met 6 stuks.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                  Nog 2 foto's van deze mooie rotjes. Wat Jantje al zei puur voor de heb. Als ze ook nog goed knallen is het meegenomen.

                  [ATTACH=CONFIG]45238[/ATTACH]

                  Bron: Vuurwerkmuseum
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #69
                    Voor wat het waard is: Op het Duitse Feuerwerk Forum schreven ze "Preissegment: 12€ je Schinken"

                    Comment


                      #70
                      Dat valt nog wel mee dan. Maar even afwachten hoe deze er in werkelijkheid gaan uit zien. Ik moet zeggen kijk er wel naar uit.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #71
                        zit er hier nog een hoop dan ook dat me verkoop punt se gaat verkoopen
                        ik heb dyslectie dus houdt daar rekening mee

                        Comment


                          #72
                          Ik rij hier half Nederland wel voor door, moet deze hebben.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #73
                            Mooi plaatje maar dat kan ik ook uit mijn printer trekken.zelf haal ik dan liever een lidl kubes,vind toch dat ik teveel inlever qua knal en zou ik na twee of drie knallers het wel zat zijn.

                            Comment


                              #74
                              Mooie dingen, even kijken hoe ze knallen. Hopelijk net zoals de rotjes van een poos geleden.
                              Zo niet dan haal ik voor dit geld lekker djf thunders. Die zijn perfect!
                              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                              Comment


                                #75
                                Al zou de knal ruk zijn, deze moet ik gewoon hebben

                                Comment

                                Working...
                                X