Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Trifone 2019!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hehe ik ga vanaf Charleroi. Vliegdata van Schiphol was ruk en de prijs relatief hoog. Nu zie ik zelfs de maandag nog van het feest lekker hoor. Zijn er weer bij.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

    Comment


      #47
      Na eerst de tickets te hebben geboekt voor Fallas 2020 hebben we direct deze tickets vastgelegd. Vliegen van Amsterdam, 8-11. Zijn er dus weer bij en waren prima prijzen nu.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #48
        Ik twijfel nog. Qua prijs zitten uiteindelijk Transavia AMS en Ryanair Charleroi gelijk. Voordeel van Charleroi is de 11e nog meepakken, alleen vroeg op en stukkie rijden...

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
          Ik twijfel nog. Qua prijs zitten uiteindelijk Transavia AMS en Ryanair Charleroi gelijk. Voordeel van Charleroi is de 11e nog meepakken, alleen vroeg op en stukkie rijden...
          Fuck it, tickets vanaf Charleroi in de pocket. Als we toch gaan daan maar alles zien ook haha!

          Comment


            #50
            Ik vlieg samen met nog wat anderen de 8e heen en de 11e weer terug. Waarom? Wij vliegen met Transavia en die vliegt de 12e niet, de 14e pas weer, dat word mij wat te lang, aangezien er echt weinig te doen is in de buurt.

            Ticket: Check
            Hotel: Check

            Ik woon in Drenthe. Charleroi is voor mij bijna 5 uur rijden, enkele reis.
            Ach als ik DE DAG er maar ben, dan vind het wat mij betreft wel prima.

            Comment


              #51
              Ja 5 uur is wel erg veel. Voor ons 2,5uur goed te doen. En ticket was toch wel erg goedkoop achteraf gezien tegen over Trans

              Comment


                #52
                Wat hebben jullie betaald per ticket?

                Comment


                  #53
                  Zo, ik ben er ook weer bij deze editie. Zin in!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door R@lph Bekijk bericht
                    Wat hebben jullie betaald per ticket?
                    46 euro retourtje

                    Comment


                      #55
                      Same here, 1,5 uur rijden naar Charleroi in de nacht is appeltje eitje.

                      Comment


                        #56
                        Wat betreft auto zag ik dat een volledig zag ik dat maximaal verzekeren het beste is. Iemand een aanrader kwa firma?
                        https://www.houtse-bazar.nl

                        Comment


                          #57
                          Zojuist hebben ik en een maatje van me ook vluchten en een appartement geboekt!
                          We zijn erbij!!
                          Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                          Comment


                            #58
                            Vlucht vanaf Charleroi geboekt.. dit jaar dus ook de shows de 11e nog meepakken.

                            Comment


                              #59
                              Do you know when Adelfia 2019 can be confirmed? because We would like to book flights, it's my first trip there. When should I book flights? Better to wait?

                              Comment


                                #60
                                Hier ook de tickets weer binnen, vliegen vanaf Schiphol. Charleroi is beetje ver aangezien we op 5 min van Schiphol wonen
                                Weer super veel zin in

                                Comment

                                Working...
                                X