Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Overijssel video topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk Overijssel video topic

    Hallo iedereen! Hierbij open ik mijn topic voor video's, naast het afsteken van vuurwerk vindt ik het filmen van vuurwerk ook machtig mooi!

    Onze vuurwerk collectie is ook gezamenlijk met mijn broer, een mede-lid van VWC.

    Wat ik van plan ben om te gaan filmen: Compilaties - product video's - vuurwerkshows en demo's, zoveel mogelijk in overijssel!

    Ook ben ik van plan om de kwaliteit van de video's iets te gaan verbeteren aankomend jaar

    Hieronder zal ik alvast een aantal video's plaatsen!



    Laatst aangepast door Vuurwerk Overijssel; 6 February 2019, 22:51.
    With great fireworks comes great responsibility

    #2
    Iedereen is lekker bezig met het openen van videotopics.
    Kwaliteit van de films ziet er goed uit in elk geval. Ben benieuwd wat je nog meer voor films hebt.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #3
      top! Weer een topic om in de gaten te houden!

      Comment


        #4
        Lekker weer zo'n topic, je ziet namelijk regelmatig eens wat je nog niet was opgevallen in de vele product topics.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Ik vind de kwaliteit meer dan goed.
          Zelf film ik nooit en de filmpjes die ik achteraf toegestuurd krijg zijn altijd door personen gemaakt met het 'VVS'

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door SamD Bekijk bericht
            Ik vind de kwaliteit meer dan goed.
            Zelf film ik nooit en de filmpjes die ik achteraf toegestuurd krijg zijn altijd door personen gemaakt met het 'VVS'
            Tijd om zelf te gaan filmen dus ! Tegenwoordig kom je al een eind met een enigzins goede smartphone en wat edits hier en daar.

            Daarintegen blijft een goede camera altijd beter.

            Leuke video's hier daarintegen
            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
              Tijd om zelf te gaan filmen dus ! Tegenwoordig kom je al een eind met een enigzins goede smartphone en wat edits hier en daar.

              Daarintegen blijft een goede camera altijd beter.

              Leuke video's hier daarintegen
              Das het laatste waar ik aan denk op oudejaar avond

              Comment


                #8
                En weer een mooi topic om te volgen. De eerste films zien er iig prima uit. Veel plezier met dit topic.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door SamD Bekijk bericht
                  Ik vind de kwaliteit meer dan goed.
                  Zelf film ik nooit en de filmpjes die ik achteraf toegestuurd krijg zijn altijd door personen gemaakt met het 'VVS'
                  Het filmen van vuurwerk heeft mij altijd al iets gedaan, het filmen zelf vind ik hartstikke mooi maar om je producten later eens terug te zien wanneer de december kriebels weer beginnen met iedereen die hier woont geeft toch altijd zo'n gevoel dat het filmen gewoon helemaal waard is! en natuurlijk dat het bekeken wordt door andere freaks en mensen die vuurwerk mooi vinden
                  With great fireworks comes great responsibility

                  Comment


                    #10
                    Je hebt gelijk hoor, altijd leuk om terug te kijken en ik ben dan zo iemand die het graag bekijk. Goed bezig

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Overijssel Bekijk bericht
                      Het filmen van vuurwerk heeft mij altijd al iets gedaan, het filmen zelf vind ik hartstikke mooi maar om je producten later eens terug te zien wanneer de december kriebels weer beginnen met iedereen die hier woont geeft toch altijd zo'n gevoel dat het filmen gewoon helemaal waard is! en natuurlijk dat het bekeken wordt door andere freaks en mensen die vuurwerk mooi vinden
                      Gelijk heb je! Je hebt een herinnering vastgelegd van de mooiste dag van het jaar! Zonder straatfilms zouden vele producten nooit zo goed verkopen! Des te meer er gefilmd wordt des te beter! Zo maak ik mijn freakbestellingen die gebaseerd op al die films die in januari worden geplaatst!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #12
                        Nieuwe video's!

                        Bad #ss box


                        Red maroon
                        With great fireworks comes great responsibility

                        Comment


                          #13
                          Echt bij iedereen schiet die Bas Ass box door, ik zie bijna geen filmpje van deze box die gewoon achter elkaar schiet.

                          Toch vaak wel een probleem bij die 6 cakes boxen, bij de GP1 van mij had ik een groot kartonnen schot er tussen gedaan, moet bij deze ook gebeuren.

                          Hoe dan ook wel een goede cakebox!
                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            #14
                            Altijd weer mooi om ze terug te zien. Zo heb je toch altijd dat momentje weer.
                            Daarnaast zijn we van plan om meerdere producten te kopen en zo een soort van database te creëren.
                            Is altijd handig voor later.

                            Filmpjes zien er weer top uit. Ze worden nog mooier met de nieuwe camera die m'n broertje gaat halen in mei.
                            Ook zullen wij diverse showtjes/demo's gaan bezoeken in Overijssel.

                            Comment


                              #15
                              Aha ...jij bent de grote broer dus? Leuk man!

                              Comment

                              Working...
                              X