Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Tweede Avond ING festival Knokke Heist



    Ik vond het een mooie complete show.........mooie shells en cylinders candels en mines........erg goed op de muziek geschoten.......

    Maar het moet wel je ding zijn.... ik was meer onder de indruk van ZaragozanA waarom en hoe dat kan....Ik weet het niet......????

    Maar het was wel de moeite waard........ Ik ga de film nog eens rustig bekijken.. en dan nog maar eens een oordeel trekken........

    ps. de knokse wafels waren weer TOP...

    Groet Mortiertje............
    Laatst aangepast door RedBaron; 22 August 2008, 11:40. Reden: IMG verbeterd naar I N G

    Comment


      #62
      Ja je zei het al tegen mij dat je dit oko erg mooi vond. Maar dat je meer gecharmeerd was van Zaragozana. zo ie zo kwa zn producten. Ik zelf vind het lastig kiezen op het moment hahahaha. Vond ze allebei echt geweldig
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #63
        Dit keer heb ik wel foto's gemaakt, sta er eigenlijk veel te dichtbij voor maar desondanks toch maar me foto's online gegooid.
        Ik heb niet ingezoomd ofzo.













        Ga voor meer foto's naar mijn fotoalbum: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=230

        Comment


          #64
          Het was echt genieten! Een super show met een aantal girandola's, veel salute's, stutata's In totaal werden er ongeveer. 21 8'' Cillinders geschoten.
          En de finale was echt super, Scheveningen is echt NIKS vergeleken met dit.

          Ik heb ook nog foto's gemaakt maar weet nog niet of ze echt gelukt zijn.
          Hierbij wil ik Gerdo en Jack nog bedanken voor het meerijden etc. etc..
          Laatst aangepast door Pyro-rola; 22 August 2008, 15:03.

          Comment


            #65
            Hier mijn foto's van Soldi.

            De opbouw:


            Nieuw schietsysteem


            Hervulbare kaarsen, nog nooit gezien.


            De grotere calibers


            En daar zitten de cillinders in

            De show:











            Voor meer foto's klik HIER, daar staan ook de foto's van Monsterking.

            Groeten,
            Pyro-rola

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
              Blij om te horen dat het je bevallen is!. zoals je wellicht weet zijn europeese bommen vaak niet zo mooi rond als Chineese bommen.
              Ja weet ik maar aardig wat bommen kwamen op mij rommelig over. Weet jij toevallig welk kaliber net boven de mortier klapte?

              Comment


                #67
                Hier een foto van die shell, die net boven de mortier klapte:



                Ik denk dat dit al gauw een 6''er was, maar dat weet ik niet zeker.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
                  Hier een foto van die shell, die net boven de mortier klapte:



                  Ik denk dat dit al gauw een 6''er was, maar dat weet ik niet zeker.
                  Ja geweldige foto dit Roeland!

                  Ik keek net daar toen die tot ontploffing kwam

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
                    Het wordt op muziek geschoten, ik heb liever een goede pyromusical dan een show zonder muziek.

                    Is echt aan te raden dit festival.
                    Zeker geweldig festival ja.
                    Heb er echt van genoten ja, ik heb dinsdag zeer veel spaans voorbij zien komen.
                    En wat had ik er spijt van dat ik de show van gisteren niet gezien heb zeg.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door havenmeester Bekijk bericht
                      Ja weet ik maar aardig wat bommen kwamen op mij rommelig over. Weet jij toevallig welk kaliber net boven de mortier klapte?
                      Dat was een 6inch shell. Hier een actie foto van een van mijn cameras die op het veld stond gestationeerd:

                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #71
                        Ik persoonlijk vond Spanje beter maar dat komt denk ik meer door de felle kleuren en veel groot kwaliteit caliber bommen.
                        Maar ik vond Italie ook zeker niet slecht was ook gewoon een top show.
                        Wel appart al die effecten en girondola's echt super van dikke kerstbomen.
                        Vanavond ben ik er helaas niet bij.

                        Comment


                          #72
                          Wie gaan er vanavond allemaal naar Knokke? De vorige shows heb ik niet kunnen bezoeken ( avonddienst ), maar als ik de reacties zo lees moet ik vanavond zeker maar eens gaan kijken.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
                            Wie gaan er vanavond allemaal naar Knokke? De vorige shows heb ik niet kunnen bezoeken ( avonddienst ), maar als ik de reacties zo lees moet ik vanavond zeker maar eens gaan kijken.
                            Ik weet van de volgende mensen dat ze komen.

                            Thunderboy
                            Blazuhhh
                            Redbaron
                            Blackbaron
                            Ik
                            Maat van me
                            Maat van hem
                            Vriendin van hem

                            Voor derrest weet ik het niet hahaa.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Gerko18 Bekijk bericht
                              Ik persoonlijk vond Spanje beter maar dat komt denk ik meer door de felle kleuren en veel groot kwaliteit caliber bommen.
                              Maar ik vond Italie ook zeker niet slecht was ook gewoon een top show.
                              Wel appart al die effecten en girondola's echt super van dikke kerstbomen.
                              Vanavond ben ik er helaas niet bij.
                              Bedankt voor je commentaar Gerko.
                              Ik ben benieuwd naar de show van Italie.
                              Ik heb nog geen filmbeelden gezien.

                              Comment


                                #75
                                Hemelvuur uit Afrika

                                Zaterdagavond om 22u laat “Fireworks for Africa” op het strand van Knokke-Heist zien “tot wat voor pyrotechnische hoogstandjes het zwarte continent in staat is”. Dat zei een woordvoerder van het bedrijf zaterdagmorgen aan de Oro nieuwsdienst. Het vuurwerkbedrijf uit het Zuid-Afrikaanse plaatsje Muldersdrift in Gauteng is daarbij niet aan z’n proefstuk. “Fireworks for Africa” verzorgde dit jaar onder meer het vuurwerk voor de slotceremonie van de “African Cup of Nations” in Ghana. Eerder werd de pyrotechnische know-how van de firma ook ingehuurd voor Tina Turners “South African Tour” en Pavarotti’s “Farewell from Africa”. De Zuid-Afrikaanse vuurwerkmakers kaapten ook al eerste prijzen weg op diverse vuurwerkfestivals. Dat was onder meer het geval op “Les Grands Feux Loto” in QuĂ©bec en de “KMF Symphony of Fire” in Kaapstad. Klap op de ‘vuurpijl’ was wel het “Kilimanjaro Experiment”. Daarbij bewees het bedrijf dat de vuurwerkpijlen zelfs onder de meest extreme omstandigheden kunnen worden afgeschoten. Ze deden het op Africa’s hoogste berg in Tanzania, op een hoogte van 5.895 m, en bij een temperatuur van min 10 graden. Of het Zuid-Afrikaanse hemelvuur zal opkunnen tegen het zeer gesmaakte Italiaanse vuurwerk van donderdag moet worden afgewacht. Maandag volgt ook nog Thailand, terwijl het vuurwerkfestival in Knokke-Heist woensdag door Zweden wordt afgesloten, de winnaars van vorig jaar.

                                Zaterdagavond om 22u laat “Fireworks for Africa” op het strand van Knokke-Heist zien “tot wat voor pyrotechnische hoogstandjes het zwarte co...

                                Comment

                                Working...
                                X