Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 111
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NitraatFreak Bekijk bericht
    Ben nog nooit bij dit festival geweest, schoot Spanje vorig jaar iets moois of was het niet veel soeps? Knokke ligt voor mij namelijk niet naast de deur...
    Ik zou zeggen bekijk de foto's en de film en oordeel

    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=3310
    Laatst gewijzigd door Monsterking; 15 augustus 2008 om 12:57

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Berichten
    35
    Thanks
    10
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb wat info gekregen van iemand die betrokken is bij Knokke.
    Hij vertelde me dat hij verwacht dat Zweden de beste show gaat schieten.
    De show van Spanje en die van Zuid Afrika verwacht hij ook een hoop ( in de show van Zuid Afrika zijn alle produkten van Ricasa en word geschoten door Ricardo Caballer ).
    De andere twee show wist hij niet veel over alleen dat Italie wel veel eigen produkten mee neemt.
    Dus waarschijnlijk meerslagen bommen en zeer goede salutes.
    Het maximum calliber is 8 inch.

    Gr Gerko.

  3. #33
    VWC-Lid havenmeester's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2005
    Berichten
    230
    Thanks
    45
    39 waarderingen in 24 posts
    Ik zal samen met the Undertaker aka Masterblaster de show van de Italianen gaan bekijken. Gaan er nog meer naar deze show?

  4. #34
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Ik ben bij alle shows aanwezig. alweer voor het 5e jaar op rij verzorgd Pyroworld de videos en fotos voor de organisatie en de bedrijven.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #35
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Ik ben bij alle shows aanwezig. alweer voor het 5e jaar op rij verzorgd Pyroworld de videos en fotos voor de organisatie en de bedrijven.
    Haha en dat voor een site welke pas 3 jaar bestaat!
    Ik ga 100% voor Goteborg, vorig jaar laten schieten vanwege de slechte weersvoorspelling, maar bleek achteraf goed te zijn en ook de winnaar, nog altijd spijt van, dus weer of geen weer, ik ga ervoor. Ik kijk ook voor de show van Afrika op de zaterdag, misschien dat ik die ook mee pak.

  6. #36
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Het ziet er voor morgen slecht uit met het weer.
    Ik ben benieuwd, ik zal sowieso richting Brugge gaan.


  7. #37
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Haha en dat voor een site welke pas 3 jaar bestaat!
    Ik ga 100% voor Goteborg, vorig jaar laten schieten vanwege de slechte weersvoorspelling, maar bleek achteraf goed te zijn en ook de winnaar, nog altijd spijt van, dus weer of geen weer, ik ga ervoor. Ik kijk ook voor de show van Afrika op de zaterdag, misschien dat ik die ook mee pak.
    Al voor dat PW bestond deden wij de videos verzorgen voor het festival he. Dus ja bij elkaar voor t 5e jaar op rij.

    Maar goed, detailtje.

    Morgen vannaf de vroege morgen zal er flink gebouwd worden in Knokke-Heist voor het festival die avond. Waar Zaragozana het spits mag gaan afbijten.

    Voor de Italianen (Soldi) heb ik vandaag begrepen dat er aardig wat extra materiaal in de vorm van stalen buizen richting Knokke-Heist worden getransporteerd. Wat zoveel wil zeggen dat er flink met cilinders gesmeten zal worden.
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 19 augustus 2008 om 02:08
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  8. #38
    VWC-Lid Tigger74's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    47
    Thanks
    5
    13 waarderingen in 1 post

    Het weer knokke......

    Hey manne........

    Weet iemand al of er al gesproken is over de doorgang van het vuurwerk voor vanavond?
    Ze geven kans op buien en windkracht 6........

    Ik hoop als er iets bekend is dat er een melding komt....

    Als ik niets hoor tot vanavond......allemaal.....

    Groeten Harm..............

  9. #39
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Het KMI meld dat de wind gaat luwen. met hier en daar een bui.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #40
    VWC-Lid Tigger74's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    47
    Thanks
    5
    13 waarderingen in 1 post

    Thumbs up ZaragozanA

    19 augustus eerste show ING festival Knokke-Heist................



    Ik ben samen met Gerko naar deze eerste show geweest...... wat een kleuren geweld was dat zeg............max 8"

    We zijn eerst even naar het schietveld wezen kijken en wat ons opviel waren de vele blauwe candels met rode dop........ en de hoeveelheid groot caliber....

    Stipt om 22:00 uur begon de show na een 3 tal salutes.... gelijk kon de zonnebril op, wat een mooie felle kleuren.... er werd op leuke muziek geschoten o.a. uit de film Moullin Rouge.....

    Na ruim 20 min..... geweld moesten we echt even bijkomen....... de manier van schieten vonden we erg goed gewoon iedere keer aan het einde van een liedje een soort finale......... met 6" en 8 " ,erg lekker....vooral op die afstand..

    Na deze show gaan we twijfelen om toch een donderdag 21 aug. naar Soldi (I) te gaan kijken... We gaan zeker naar Gotenborg Zweden……op 27 augustus…… ABBA…..

    Ik hoop dat de film snel online komt.....nog even na genieten...

    ps. die verse luikse (knokse) wafels zijn goed zeg.......... whoooo

    Harm........

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    jaja, was een geslaagd showtje, mooie effecten en kleuren gezien.
    Stond erg dichtbij en als ik nu harde geluiden hoor doet het pijn
    Heb doffe geluiden in me oor, misschien scheurtje in me trommelvlies ofzo

    Ik heb niet gefotografeerd, ik heb er voor gekozen dichtbij te staan en daar kan je niet goed fotograferen, kKnokke staat vanaf nu vaak op me "verlanglijstje" hehe

  12. #42
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.O.R. tier Bekijk bericht
    Na ruim 20 min..... geweld moesten we echt even bijkomen....... de manier van schieten vonden we erg goed gewoon iedere keer aan het einde van een liedje een soort finale......... met 6" en 8 " ,erg lekker....vooral op die afstand..

    Na deze show gaan we twijfelen om toch een donderdag 21 aug. naar Soldi (I) te gaan kijken... We gaan zeker naar Gotenborg Zweden……op 27 augustus…… ABBA…..

    Ik hoop dat de film snel online komt.....nog even na genieten...

    ps. die verse luikse (knokse) wafels zijn goed zeg.......... whoooo

    Harm........

    Ik heb het je gezegd he.. Dit zijn echte vuurwerken. echte bedrijven, echte landen. En totaal niet te vergelijken (dat moet je niet eens willen) met Scheveningen. Ook

    Ik zou je echt sterk willen aanraden om naar Soldi te gaan. Ik kan niet teveel uit de school klappen. Maar het beloofd een cilinderbommen feestje te worden.

    Verder kan ik alleen maar zeggen van gisteren: wat een k l euren !!! Echt het was af en toe bijna niet meer mogelijk om gewoon naar het vuurwerk te kijken zonder even wat vakjer met je ogen te knipperen. Ik ben op een gegeven moment maar via mn schermpje van mn camera de show gaan volgen. Het werd gewoon ff zo nu en dan té fel.

    Maar verder een hele goede show. En een hele goede opening voor het festival.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  13. #43
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Is alles in deze shows met muziek ? Want dan ga ik er uberhaupt toch al niet heen .
    Vraag dit even voor de zekerheid . Dankuzeer
    Eric.

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Berichten
    35
    Thanks
    10
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.O.R. tier Bekijk bericht
    19 augustus eerste show ING festival Knokke-Heist................



    Ik ben samen met Gerko naar deze eerste show geweest...... wat een kleuren geweld was dat zeg............max 8"

    We zijn eerst even naar het schietveld wezen kijken en wat ons opviel waren de vele blauwe candels met rode dop........ en de hoeveelheid groot caliber....

    Stipt om 22:00 uur begon de show na een 3 tal salutes.... gelijk kon de zonnebril op, wat een mooie felle kleuren.... er werd op leuke muziek geschoten o.a. uit de film Moullin Rouge.....

    Na ruim 20 min..... geweld moesten we echt even bijkomen....... de manier van schieten vonden we erg goed gewoon iedere keer aan het einde van een liedje een soort finale......... met 6" en 8 " ,erg lekker....vooral op die afstand..

    Na deze show gaan we twijfelen om toch een donderdag 21 aug. naar Soldi (I) te gaan kijken... We gaan zeker naar Gotenborg Zweden……op 27 augustus…… ABBA…..

    Ik hoop dat de film snel online komt.....nog even na genieten...

    ps. die verse luikse (knokse) wafels zijn goed zeg.......... whoooo

    Harm........
    Volledig mee eens haha!!!
    Wat een topshow zeg, was er aardig van onder de indruk.

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Berichten
    35
    Thanks
    10
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Is alles in deze shows met muziek ? Want dan ga ik er uberhaupt toch al niet heen .
    Vraag dit even voor de zekerheid . Dankuzeer
    Eric.
    Smaken verschillen!!
    Maar je weet niet wat je mist!!!

    Ik zal gewoon gaan als ik jou was.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •