Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23
  1. #1
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts

    tips suggesties ideeën omtrent valk vuurwerk

    Goedenavond members van vuurwerkcrew en klanten van valk-vuurwerk.

    Via dit topic willen wij van valkvuurwerk graag feedback, tips, ideeën, suggesties, van jullie horen en/of met jullie delen van onze kant ui, om jullie nog beter van dienst te kunnen zijn .

    Dit kan van jullie kant uit te maken hebben met onze "vuurwerk per doos site", met onze normale "valk-vuurwerksite" ,maar het kan ook bijvoorbeeld te maken hebben met onze winkels met de "losse verkoopdagen".
    Denk hierbij dan aan dingen waar je bijvoorbeeld tegen aan bent gelopen in die dagen, dingen die zijn opgevallen of waar men van denkt "zou je dat niet beter anders kunnen doen", wij bedoelen het dus in de breedste zin van het woord, het kan bijvoorbeeld ook zijn dat jullie bepaalde artikelen missen op één van onze sites of juist graag zouden willen dat deze toegevoegd kunnen gaan worden.
    Dan zouden wij namelijk altijd kunnen kijken of het mogelijk is dit aan het bestaande assortiment toe te voegen.


    Een idee wat bij ons bijvoorbeeld in gedachten zit is of er eventueel interesse zou zijn in een vuurwerkperdoos freak night, je moet hierbij dus denken aan dat wij de avond voorafgaande aan de "verkoopdagen" nachts om 00.00 zouden beginnen met uitleveren aan klanten van vuurwerk per doos ,dit gedurende 1 a 2 uur afhankelijk van het aantal klanten die hier dan interesse in zouden hebben.
    Daarnaast is er dus het idee om misschien is te gaan kijken om vuurwerk per doos te gaan splitsen tussen Nijverdal en Rijssen (mocht hier interesse voor zijn).
    Want wij merken ook dat de drukte door het vwpd gedeelte natuurlijk een extreme vormen begint aan te nemen in Nijverdal, waardoor wij hier dus over na gaan denken of dit mogelijk is.

    We zijn dus heel erg benieuwd naar jullie reacties.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  2. Deze 4 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 februari 2017
    Berichten
    341
    Thanks
    13
    309 waarderingen in 99 posts
    Fijn dat hier een apart topic voor is gemaakt. hier kunnen andere winkels een voorbeeld aannemen.

  4. Deze gebruiker waardeert Jakob voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.493
    Thanks
    709
    756 waarderingen in 413 posts
    Mijn tips voor Valk:

    - Meer cakes in de webwinkel. Van Evo staan er een paar op, maar als ik alle losse cakes van Rubro, Zena, Vuurwerkvisie en Geisha bij elkaar op tel, kom ik op 1. Ik ben niet zo'n cakebox-liefhebber en vind het juist leuk om cakes per 4 of 6 de lucht in te jagen. Ik snap dan wel dat ik je een pm kan sturen, maar zo krijg je alleen mensen die echt graag iets willen en geen impulsaankopen.

    - Een freaksite door het jaar heen? dus ook gewoon per stuk verkoop?

    - Op de site duidelijk de voorwaarden vermelden. Het lijkt mij wel leuk om misschien binnenkort een bestelling te plaatsen, maar kan bijvoorbeeld niet vinden wanneer het opgehaald moet worden. Vandaar dat ik ook nog even verder kijk.

    Totaal geen kritiek hoor, maar echt als tips bedoeld.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Willymeuf voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Mijn vraag is eigenlijk of jullie ook door het jaar heen aankopen doen en deze dan op de site plaatsen van vuurwerkperdoos? Zodat deze fysiek in de bunkers liggen en deze al gereseveerd zijn voor de vroege bestellers. Zou jammer zijn als je nu wat besteld en als je het ophaalt dat een product niet leverbaar is of maar in beperkte voorraad zoals de acatenango bijvoorbeeld afgelopen jaar. En het liefste zou ik wel wat meer boxjes zijn van vuurwerktotaal. Zoals die 1.0 en 1.2 inch boxjes. Verder helemaal tevreden en zullen er nog vele bestellingen gaan komen.

  8. Deze gebruiker waardeert Jantjebeton1981 voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Probeer Funke in de lijn op te nemen.
    Neem die blonde meid meteen in dienst, dan is het wachten bij de balie niet zo erg.
    Probeer de valk salute cake weer naar zijn oude niveau te krijgen
    Communicatie omtrent vervangend vuurwerk mag iets beter.

    verder prima zo.

  10. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Ik zou het geen probleem vinden af te halen in Rijssen, als dat wachttijd scheelt. Maar uhhh ... zijn daar ook lekkere oliebollen te koop?

    Overigens vind ik 's nachts rijden met een min of meer volle auto ietwat link in deze barre tijden. Dus afhalen na middernacht is aan mij niet besteed.

  12. Deze gebruiker waardeert Fegefeuer voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    gewoon vwpd afhalen in nijverdal laten

  14. Deze gebruiker waardeert --sjon beton-- voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Nacht opening lijkt me een prima idee. je hebt dan voornamelijk een groep freaks die komt ophalen. echter verplaats je dan niet het probleem? dat het in de nachtopening erg druk word?

    Verder een tip zoals eerder genoemd in de topics het werken met accounts ( las al dat jullie daar mee bezig zijn) maar scheelt enorm veel geregel en gedoe voor winkel en klant.

    Een koffie tentje buiten! maakt het wachten een stukje aangenamer.

  16. Deze gebruiker waardeert kloesje voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Nacht opening lijkt me een prima idee. je hebt dan voornamelijk een groep freaks die komt ophalen. echter verplaats je dan niet het probleem? dat het in de nachtopening erg druk word?

    Verder een tip zoals eerder genoemd in de topics het werken met accounts ( las al dat jullie daar mee bezig zijn) maar scheelt enorm veel geregel en gedoe voor winkel en klant.

    Een koffie tentje buiten! maakt het wachten een stukje aangenamer.
    Paar jaar geleden hadden ze ook een broodjes en koffie tentje buiten staan, dat beviel prima.
    Verder lijkt me een afhaal moment na 00.00 uur een optie, en laat het lekker in Nijverdal... dat werkt prima.

  18. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    126
    Thanks
    11
    219 waarderingen in 39 posts
    * Reguliere site ook de rest van het jaar open zodat er ook losse cakes/pijlen etc besteld kunnen worden
    * Nachtopening
    * Aanvullingen rest van het jaar, hopelijk kunnen jullie de site met nog meer Pangu aanvullen. (Garden Party 1 staat er ook op dus)
    * Garantie van wat je besteld ook geleverd krijgt

  20. #11
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    gewoon vwpd afhalen in nijverdal laten
    Splitsen met Rijssen is toch prima?
    Bij bestellen opgeven bij welke van de 2 je wilt afhalen.

    Want de drukte begint inderdaad wel enorm te worden, bij het vwpd afhalen 's morgens vroeg.
    Ik kies altijd de vroegste optie, om voor werktijd weer thuis te kunnen zijn.
    Met de huidige drukte is dat eigenlijk niet meer te doen.
    Dat gold vorig jaar zeker weten voor meer mensen, want toen ging dat ook al rond in de "rij".
    Daar bovenop is het parkeren inmiddels echt een puinhoop met die drukte. Niet dat parkeren direct Valk's probleem is natuurlijk, maar als de drukte wat verdeeld wordt is dat direct een oplossing voor het parkeren

    Of een Freak-nacht inderdaad. Opzich een geinig idee zoiets en je verspreidt ook mooi de drukte

  21. Deze gebruiker waardeert leo303 voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pauperzooi Bekijk bericht
    * Reguliere site ook de rest van het jaar open zodat er ook losse cakes/pijlen etc besteld kunnen worden
    Ik zou dit echt alleen doen als jullie straks in POS ook met accounts kunnen werken, incl toegekende tijdsvakken. Anders wordt het gezeik en gedoe over samenvoegen van bestellingen alleen nog maar erger... en stel er een uiterste datum aan, voor eventuele nabestellingen/toevoegingen, zodat het geheel ruim op tijd en uit voorraad klaargezet kan worden. Geen verrassingen voor Valk en geen verrassingen voor de klant

  23. Deze gebruiker waardeert leo303 voor het bericht:


  24. #13
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Een koffie tentje buiten! maakt het wachten een stukje aangenamer.
    Ook die iets grotere tent destijds, waarin je je bestelling kon controleren.
    Dat was best prettig. Nu sta je op straat te klooien. Veel handiger om (overdekt) op een tafeltje te kunnen uit- en inpakken

  25. Deze 2 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:


  26. #14
    VWC-Lid vwrulez's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Locatie
    oosters
    Berichten
    309
    Thanks
    152
    157 waarderingen in 69 posts
    Mijn grootste tip/suggestie was wel de communicatie. Maar nu met Subaru in team valk is dat verleden tijd!
    Wel waren de valk 10sh thunder king cakes dramatisch. Zou mooi zijn als weer in ere hersteld worden. Heb na er eentje afgestoken te hebben maar besloten de rest te laten liggen dit jaar omdat de helft weer naar beneden kwam.

  27. Deze gebruiker waardeert vwrulez voor het bericht:


  28. #15
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Geachte member/freaks

    Bedankt voor jullie feedback tot nu toe , wij zien in jullie berichten veelal dezelfde punten terug komen.
    wat betreft het vwpd gedeelte, de reden dat wij intern aan het na denken zijn over een freaknight/uitbreiding naar Rijssen toe heeft er mede mee te maken dat wij de laatste jaren een enorme groei zien in de bestellingen van vwpd, het is uiteraard erg mooi om te zien dat steeds meer klanten de weg vinden naar valk Nijverdal voor vwpd, punt alleen voor ons hierin is natuurlijk wel dat wij een bepaalde opslag capaciteit hebben in Nijverdal en wij natuurlijk niet alleen de vwpd site hebben maar ook de "normale"valk-vuurwerksite en daarnaast uiteraard ook nog de "losse"verkoop hebben.

    mede daardoor moeten wij onze opslagen zo efficiënt mogelijk benutten, en dat heeft ons te denken gezet om eventueel te kijken naar een stap hierin, daarbij willen ook voor de vwpd afhaal de klanten zo snel mogelijk kunnen helpen en we zien hierin steeds meer dat mensen lang moeten wachten voor ze aan de beurt zijn, dit weegt bij ons ook erg mee, dus dit heeft daardoor de reden om daar naar te kijken.
    Wat betreft de "freaknight" dit heeft als reden dat je hier in een bepaalde categorie mensen aantrekt die hier belang bij hebben ook daardoor kun je de mensen sneller bedienen dus zouden we hierin niet bang zijn het "probleem" van de drukte te verplaatsen, juist hiermee neem je de druk weg overdag.
    wat betreft de "tent" om je voor bestellingen te controleren, hier gaan wij opnieuw naar kijken om hier een invulling aan te geven, dus word vervolgt.
    Wat betreft de normale valk-vuurwerk site het hele jaar open, hier is in die zin nog nooit over na gedacht, dat was mede de reden van de vwpd site, op die manier kun je producten voor actie prijzen aanbieden omdat het 1 op 1 van/ naar gaat en wij daar verder geen werk mee hebben.

    Wat betreft aanvulling op de vwpd site door het jaar heen , wij doen er uiteraard alles aan jullie members/freaks een zo gevarieerd en volledig mogelijk aanbod te geven en kijken uiteraard door het jaar heen waar wij extra producten kunnen inkopen, blijf dus vooral de site hiervoor in de gaten houden er komen nog genoeg producten bij .

    Garantie voor de bestelde producten , ook dit is een punt waar wij meer op gaan letten, hierin moet men natuurlijk wel rekening houden dat wij helaas wel afhankelijk zijn van de importeurs, in die zin dat wij helaas niet altijd alles geleverd krijgen wat wel besteld is , ditzelfde geld in die zin voor aantallen, hierin gaan er ook bij importeurs nog wel is dingen mis, het enige wat wij daardoor kunnen doen is de klant de gelegenheid bieden een alternatief te kiezen of het geld terug.
    Wij snappen als geen ander dat het nooit leuk is dat als een klant zijn zinnen op iets heeft gezet dat men dan zwaar teleur gesteld is als dat product dan niet leverbaar is, onze service op dat moment is een alternatief of geld terug, het klinkt makkelijk maar geloof mij er is voor ons niks ergers als "nee" moeten verkopen op die manier , dus wij doen wat we kunnen , wij hopen op enig begrip hierin.
    Wat betreft communicatie , men heeft inmiddels wel gezien en in de gaten dat ik hier in die zin nu het aanspreekpunt daarvoor ben , mochten er problemen/vragen/opmerkingen zijn , men kan en mag altijd via één van de pagina's mij benaderen maar via een pb is dit uiteraard gewoon mogelijk ,ik zal in die zin proberen jullie zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

    ik hoop met dit bericht jullie een beetje een opheldering gegeven te hebben over de gehele situatie en antwoorden op jullie vragen .
    blijft vooral tip en suggesties doorsturen en als er van onze kant nieuwtjes zijn zal ik ze hier ook melden.

    met vriendelijke groet

    team valk vuurwerk

  29. Deze 5 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •