Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het vuurwerk carpool topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het vuurwerk carpool topic

    Ik heb een idee om een soort carpool in leven te roepen voor vuurwerk, maar dan wel alleen voor kleine bestellingen !
    Voorbeeld : ik woon in Zoetermeer en iemand ergens in het hoge noorden en ik zie bij freakacties in het noorden een vette box of enkele cakes die echt scherp zijn geprijst en die hier in de buurt nergens in de actie staan. En andersom dat diegene uit het noorden hier iets ziet staan, bijvoorbeeld zevenkamp of de vuurwerkbunker. Je spreekt met elkaar af dat je elkaars( wel betaald natuurlijk) bestelling op haalt en dan ergens afspreekt. Misschien Almere / Naarden oid bij een andere freakactie ?
    NB: het moet wel gaan om kleine bestellingen, en geen tig dozen etc.
    Lijkt jullie dit wat, ik zit vlak bij de vuurwerkbunker te Pijnacker en kan eventueel naar Almere/Naarden komen ( dan kan ik daar ook nog wat bestellen )

    Ik heb interesse in wat producten bij Breda vuurwerk en evt. wat winkels uit Groningen/Friesland.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Leuk idee. Ik denk dat hier wel interesse voor is

    Comment


      #3
      Misschien interessant als je mensen persoonlijk kent maar ik haal toch liever zelf mijn bestellingen op.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door SamD Bekijk bericht
        Misschien interessant als je mensen persoonlijk kent maar ik haal toch liever zelf mijn bestellingen op.
        De meeste leden die het gehele jaar door on line zijn, ken ik wel zo'n beetje wel. Al dan niet persoonlijk dan wel chat etc. En ons kent ons hier, bijna één grote famillie.
        Dit zijn allemaal leden die niet voor een paar euro hun naam op het spel zetten. Natuurlijk zijn er nieuwe leden, maar dat is een kwestie van vertrouwen.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Mooi initiatief. Ik ben voor.

          Ik rij meestal vanuit Noord Holland naar Friesland/ Groningen/ Brabant...en heb er geen enkel probleem mee als ik iemand kan helpen door zijn/ haar vuurwerk mee te nemen prima. Is inderdaad een kwestie van vertrouwen maar als het zover is maak ik zonder probleem mij FB account/ mobiel nummer bekend aan deze persoon.

          Zodra mijn ritplanning bekend is laat ik het hier weten en....ik heb een station

          Comment


            #6
            Zeer goed idee!
            Ik sta hier ook zeker voor open. Ga zelf richting het Noorden, oosten en Duitsland.
            Woon in Apeldoorn dus redelijk centraal.

            Comment


              #7
              Prima idee om je mogelijke benzine kosten te splitten!

              Ik rij al paar jaar op rij van omgeving Rotterdam naar Breda. Vorig jaar op de terugrit ook nog langs Steenbergen geweest.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                De meeste leden die het gehele jaar door on line zijn, ken ik wel zo'n beetje wel. Al dan niet persoonlijk dan wel chat etc. En ons kent ons hier, bijna één grote famillie.
                Dit zijn allemaal leden die niet voor een paar euro hun naam op het spel zetten. Natuurlijk zijn er nieuwe leden, maar dat is een kwestie van vertrouwen.
                Ik ben ook een vrij nieuw lid en ken echt niemand.
                Misschien wat gezichten "in real life' van de Zena gangers in Januari (als ze hier actief zijn) dus vandaar mijn mening dat ik het toch liever zelf haal.
                Maar voor degene die elkaar wel kennen kan het zeker een voordeel zijn.

                Comment


                  #9
                  Interessant concept, zeker als je dit doet voor items die mss maar heel selectief beschikbaar zijn bij bepaalde winkels of ergens extreem goed geprijsd zijn. Logistiek is natuurlijk wel uitdagend met sommige winkels die alleen freak afhaaltijden hebben.

                  Comment

                  Working...
                  X