Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Rutte voelde ‘pure emotie’ bij stoere uitspraak in elkaar slaan relschoppers.

    Premier Mark Rutte sprak uit ‘emotie’ toen hij zei dat hij raddraaiers die met oud en nieuw hulpverleners belagen ,,het liefst allemaal persoonlijk in elkaar zou slaan’'. Hij ‘verexcuseert’ zich er ook niet voor, zei hij vandaag in het tv-programma Buitenhof.

    VVD-premier Mark Rutte gaat geen excuses aanbieden voor zijn forse uitspraken van afgelopen vrijdag dat hij de relschoppers van Oud en Nieuw graag zelf te lijf was gegaan. Het was niet ingestudeerd, zei Rutte zondag in Buitenhof. ,,Ik verexcuseer me er niet voor. Ik voelde die emotie. Ik denk dat mensen op straat dit snappen, omdat zij het ook zo voelen.’’

    De kritiek die Rutte kreeg was niet mals. Van binnen en buiten de coalitie: Segers van de ChristenUnie noemde het ,,niet helemaal premier-waardig’’, PvdA-leider Asscher karakteriseerde het als ,,sneue praatjes.’’ GroenLinksaanvoerder Jesse Klaver wilde een vuurwerkverbod in plaats van verbaal geweld van de premier.

    Rutte zei vrijdag op zijn wekelijkse persconferentie letterlijk: ,,Ik zou het liefst allemaal persoonlijk in elkaar willen slaan die lui die dat doen. Maar dat gaat niet.’’ CDA-leider Sybrand Buma liet weten dat Rutte als premier ,,niet de suggestie moet wekken dat je er op los kunt slaan.’’

    Ook de politiebond ACP voelde zich ongelukkig met de stoere uitspraken van Rutte. ,,Het probleem wordt er niet kleiner van,’’ zei ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp. ,,Wat wel zou helpen is als hij besluit tot een landelijk verbod van vuurwerk.’’

    Rutte krijgt regelmatig kritiek als hij de taal van de straat tot zich neemt in verkiezingstijd. Zijn verweer is dan dat hij begrijpt wat er gebeurt en meevoelt.

    https://www.ad.nl/politiek/rutte-voe...ers~ac4e1fe65/
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    De campagne draait weer op volle toeren

    Wel mooi dat hij niet een verbod aandurfd maar toch zieltjes wil winnen van het anti volk met dit grootspraak.

    Alleen maakt hij zich wel makkelijk een doelwit voor anderen die vervolgens zeggen dat ze liever actie zien dan woorden.

  3. #3
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Als we met ze allen VVD stemmen dan word het misschien nog wat. Ze staan in de peilingen op fors verlies dacht ik.
    December Will Be Magic Again!!

  4. #4
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Die VVD truuk werkt helaas niet meer na een aantal jaren. Die zullen veel aanhang gaan verliezen.

  5. #5
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.985
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Als al die VVD stemmers dan maar niet naar links gaan bewegen... Dan heb ik nog wel hoop.

  6. #6
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
    Als al die VVD stemmers dan maar niet naar links gaan bewegen... Dan heb ik nog wel hoop.
    Dat zal wel niet, je hebt een prima rechtse partij dus ik verwacht dat de mensen die overstappen dat ze daar heen gaan ( FVD ). Ik ben dat extreem Linkse helemaal zat dus ik weet ook waar mijn stem heen gaat.

  7. #7
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Mijn idee Master
    December Will Be Magic Again!!

  8. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  9. #8
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.985
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Dat zal wel niet, je hebt een prima rechtse partij dus ik verwacht dat de mensen die overstappen dat ze daar heen gaan ( FVD ). Ik ben dat extreem Linkse helemaal zat dus ik weet ook waar mijn stem heen gaat.
    Zou fijn zijn als dat ook zal zijn! We gaan het zien over een 2 jaar.

  10. #9
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Die kerel heeft niet door,dat de bevolking hem zat is. Laat de politie maar meppen. zo'n politiek huftertje,die op alleen dit soort momenten,zich laat horen. Omdat het met alle respect,om hulpverleners gaat. Maar als het om een "voetbalvader" gaat,die emotie toont. Dan is het handen,van het vaasje. Dan voelt ie,en begrijpt ie snakendraaier er heeeeeleeeemaaal niks van.
    Laatst gewijzigd door skyrider; 14 januari 2019 om 18:20
    Light some fireworks, and see who answers.

  11. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    Die kerel heeft niet door,dat de bevolking hem zat is. Laat de politie maar meppen. zo'n politiek huftertje,die op alleen dit soort momenten,zich laat horen. Omdat het met alle respect,om hulpverleners gaat. Maar als het om een "voetbalvader" gaat,die emotie toont. Dan is het handen,van het vaasje. Dan voelt ie,en begrijpt ie snakendraaier er heeeeeleeeemaaal niks van.
    Hij staat wel aan het hoofd van een partij die tot nu toe niet is meegegaan in de linkse schreeuw om een vuurwerkverbod omdat hij ziet dat het legale vuurwerk niet de oorzaak is van het probleem

  12. Deze 2 gebruikers waarderen lbanoa voor het bericht:


  13. #11
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ik kijk er liever naar,hoe ik zijn hele politiek ervaar. Dan een punt,waarmee ik en anderen blij kunnen zijn. Maar goed,mischien ga ik wel teveel op mijn eigen gevoel in. In plaats van ontopic. Wordt de laatste tijd,al snel cynisch van politiek en wat anderen zaken. Zal het jaargetijde wel zijn
    Light some fireworks, and see who answers.

  14. #12
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Hij staat wel aan het hoofd van een partij die tot nu toe niet is meegegaan in de linkse schreeuw om een vuurwerkverbod omdat hij ziet dat het legale vuurwerk niet de oorzaak is van het probleem
    Het leven draait niet alleen maar om vuurwerk, ik ga echt niet mijn stem alleen van dat afhankelijk maken. Natuurlijk speelt het een grote rol, maar dit is echt geen reden waarom ik nog op de VVD zou stemmen en dat heb ik in het verleden wel 2 x gedaan.

    ( al zou je bij mij haast denken dat het leven wel alleen maar om vuurwerk draait )
    Laatst gewijzigd door MasterBsc; 14 januari 2019 om 19:09

  15. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Het leven draait niet alleen maar om vuurwerk, ik ga echt mijn stem alleen van dat afhankelijk maken. Natuurlijk speelt het een grote rol, maar dit is echt geen reden waarom ik nog op de VVD zou stemmen en dat heb ik in het verleden wel 2 x gedaan.

    ( al zou je bij mij haast denken dat het leven wel alleen maar om vuurwerk draait )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    Ik kijk er liever naar,hoe ik zijn hele politiek ervaar. Dan een punt,waarmee ik en anderen blij kunnen zijn. Maar goed,mischien ga ik wel teveel op mijn eigen gevoel in. In plaats van ontopic. Wordt de laatste tijd,al snel cynisch van politiek en wat anderen zaken. Zal het jaargetijde wel zijn
    Snap ik, het is gelukkig ook geen "one issue" partij.

    Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat ik goed vind dat de VVD niet altijd is meegegaan in de media Hype, zie ook hoe ze omgaan met de zwarte piet discussie. Er zijn genoeg politicie en partijen die het spelletje van de media meespelen en voor mijn gevoel had menig partij zwarte piet en vuurwerk al lang verbannen om zo media puntjes en zieltjes van die verontwaardigd Facebook moedertjes te winnen.

    Daarmee wil ik zeggen dat het erger had gekund .

    Verder voel ik ook weinig voor de VVD

  16. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •