Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] De Knallende Ketel Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2019] De Knallende Ketel Vuurwerk

    Onze site is ook weer geopend.

    Nu bestellen is gegarandeerd productie 2018 krijgen. Soms nog productie eerdere jaren, maar dat staat er dan wel bij. (Zoals enkele 2017 Garden Party 2 van Pangu).

    Boxen, cakes en pijlen van onze leveranciers:
    Rubro, Wolff, Vuurwerkmania, Katan, Pangu, Klasek, Broekhoff

    Met vriendelijke groet,
    Mike
    De Knallende Ketel Vuurwerk
    Vuurwerk voor liefhebbers!

    #2
    Vorige jaar voor de 2de keer geweest en altijd top geregt als wat ik had besteld stond klaar ook het komende jaar kom ik me vuurwerk daar halen

    En er staan weer leuke produchten tussen Mike kijken wat het dit jaar gaat worden.

    Comment


      #3
      Meteen een linkje voor de nieuwere leden : https://www.deknallendeketel.nl/assortiment
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Geen WoW prijzen
        Vuurwerk, de leukste hobby

        Comment


          #5
          Valt me op dat sommige adviesprijzen een stuk hoger liggen dan bij andere winkels. De kortingspercentages zelf zijn wel erg lekker! Ik wilde net een bestelling doen, maar bij het afrekenen krijg ik telkens een melding dat ik geen straat heb ingevuld, terwijl ik dat wel gedaan heb.

          Comment


            #6
            Ik word hier niet erg enthousiast van. Vind de prijzen niet denderend, en kijkend naar een Valk, Haulerwijk of Orthen is dit een duurder segment. Denk niet dat je dit een freakactie moet willen noemen, maar eerder een verkooppunt voor een heel jaar door.

            Comment


              #7
              ik vind het top dat ze een freakactie beginnen!
              ze krijgen naams bekendheid en ze betalen mee aan het forum waar wij gebruik van maken.

              Comment


                #8
                Leuke winkel vriendelijk personeel
                Woonde hier vroeger om hoek
                Maar vind deze prijzen ook ietwat aan de hoge kant in verhouding tot VW almere haven en andere freakacties
                Goeie poging daarin tegen maar ik sla over
                Geen Gemekker, Vuurwerk Is Lekker.

                Comment


                  #9
                  Toch zie ik een aantal producten die goedkoper zijn dan bij andere freaksites, maar om daar weer een ritje aan te wagen doe ik niet meer. Afgelopen jaar 10 adressen bezocht en das teveel van het goede

                  Comment


                    #10
                    Dat het niet zo goedkoop is als elders neemt uiteraard niet weg dat dit een prima actie is. Bedankt knallende ketel.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Eerste bestelling gedaan Something different maar even veilig gesteld.

                      Comment


                        #12
                        surprise 12 assortiment al uitverkocht....?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                          surprise 12 assortiment al uitverkocht....?
                          Zo staat het wel op de site ja

                          Comment


                            #14
                            Hahaha maar Mike kennende zal hij nu wel actie ondernemen
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
                              Valt me op dat sommige adviesprijzen een stuk hoger liggen dan bij andere winkels. De kortingspercentages zelf zijn wel erg lekker! Ik wilde net een bestelling doen, maar bij het afrekenen krijg ik telkens een melding dat ik geen straat heb ingevuld, terwijl ik dat wel gedaan heb.
                              Ook ik krijg deze melding bij het afrekenen. Hoe heb jij dit opgelost?

                              Comment

                              Working...
                              X