Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 747555657
Weergegeven resultaten: 841 t/m 850 van 850
  1. #841
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    379 waarderingen in 162 posts
    Tis gewoon een goeie tent die probeerde alles goed te doen, maar ook maar gedaan wordt door mensen.

  2. Deze gebruiker waardeert bart voor het bericht:


  3. #842
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    245
    Thanks
    5
    96 waarderingen in 48 posts
    Dinsdag ochtend hier nog een aardig grote bestelling opgehaald. Helaas was niet alles wat ik besteld had er. Wat ik toch apart vind als ik het van te voren besteld heb. Zo was de six elements er niet, hiervoor kreeg ik de geisterblitz, is een stuk goedkoper maar door de goede verhalen maar mee genomen, achteraf een prima keus want wat een dreunen kwamen daar vanaf zeg. Ook de 80 valk box was er niet. Kreeg in eerste instantie een doosje met 20mm tubes die half uit elkaar viel, daar ging ik niet mee akkoord, toen kreeg ik volgens de man een "professionele doos", dit waren 4 cakes van geisha, ze heette geloof ik power crackling chrys , of zoiets. Kon er verder niks over vinden maar moet zeggen dat ook deze zeer goed was. Al met al dus niet helemaal tevreden betreft een aantal producten die ze niet hadden terwijl ik deze ruim op tijd besteld had. Maar de vervangers vielen niet tegen dus dat maakt weer een hoop goed.

  4. #843
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    379 waarderingen in 162 posts
    En nu? Volgens mij al met al niet heel slecht vanaf gekomen toch? Zullen we de situatie eens bekijken met een glas die half vol is ipv half leeg?

  5. #844
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.523
    Thanks
    3.437
    1.929 waarderingen in 701 posts
    subarufreak... ik ben nu na de jaarwisseling even benieuwd naar de achtergrond van je bericht dat de skyscreamer niet hetzelfde als de geisterblitz zou zijn... ik wist natuurlijk dat het wel zo was, maar wilde de discussie nog niet aan gaan ;)

  6. #845
    VWC-Lid Fegefeuer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Utopia
    Berichten
    1.792
    Thanks
    1.936
    1.643 waarderingen in 695 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fegefeuer Bekijk bericht
    Ik kreeg ook karton Special Salute als vervanger voor karton DT. Maar ik heb louter normale cakes, en geen salvocakes, als ik het goed zie. Die salvocakes, is dat duidelijk aangegeven in tekst op de cakes?
    Ik had bij nader inzien dus een karton salvocakes (6 x 6 schoten). Net zo goed als de Delicious Thunders, volgens mij. Maar met veel meer in een karton. Zeer goede vervanger dus.

  7. #846
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    subarufreak... ik ben nu na de jaarwisseling even benieuwd naar de achtergrond van je bericht dat de skyscreamer niet hetzelfde als de geisterblitz zou zijn... ik wist natuurlijk dat het wel zo was, maar wilde de discussie nog niet aan gaan ;)
    Goedenavond

    Nou dat zal ik je uitleggen, wij hebben deze box gemaakt zoals die was en we wisten dat deze op de duitsemarkt zou komen (iov) maar niet dat hij op deze manier gebracht zou gaan worden dus 2 in een krt met deze naam, daar kregen wij pas lucht van op het moment dat we deze zo voorbij zagen komen en er navraag naar deden .


    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  8. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  9. #847
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    245
    Thanks
    5
    96 waarderingen in 48 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
    En nu? Volgens mij al met al niet heel slecht vanaf gekomen toch? Zullen we de situatie eens bekijken met een glas die half vol is ipv half leeg?
    En nu verder niks, ik heb genoten van de vervangende producten dus daarom zeg ik dat ik daarover tevreden ben. Enige wat ik wil aangeven is dat ik het apart vind dat in mijn geval de six elements, wat een uitlopend product is, dus dan neem ik aan dat ze die nog op voorraad hebben, niet hebben als ik mijn bestelling kom ophalen. Misschien een telfout? Verder ben ik prima te spreken over Valk!

  10. #848
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Berichten
    365
    Thanks
    91
    297 waarderingen in 93 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
    Dinsdag ochtend hier nog een aardig grote bestelling opgehaald. Helaas was niet alles wat ik besteld had er. Wat ik toch apart vind als ik het van te voren besteld heb. Zo was de six elements er niet, hiervoor kreeg ik de geisterblitz, is een stuk goedkoper maar door de goede verhalen maar mee genomen, achteraf een prima keus want wat een dreunen kwamen daar vanaf zeg. Ook de 80 valk box was er niet. Kreeg in eerste instantie een doosje met 20mm tubes die half uit elkaar viel, daar ging ik niet mee akkoord, toen kreeg ik volgens de man een "professionele doos", dit waren 4 cakes van geisha, ze heette geloof ik power crackling chrys , of zoiets. Kon er verder niks over vinden maar moet zeggen dat ook deze zeer goed was. Al met al dus niet helemaal tevreden betreft een aantal producten die ze niet hadden terwijl ik deze ruim op tijd besteld had. Maar de vervangers vielen niet tegen dus dat maakt weer een hoop goed.
    Chry of the night van Geisha, zelfde als de Venom. Heel erg dik!

    Ik had de 2e cake vervangen voor een black widow en de laatste 2 tegelijkertijd laten gaan. De crackling was wat aan de lage kant maar wat een geweld. Volle lucht!

  11. #849
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Goedenavond beste freaks / members

    Allereerst uiteraard de aller beste wensen voor 2020 voor jullie allen met veel gezondheid en wederom veel vuurwerk het komende seizoen gewenst.
    We zijn weer weer erg blij dat jullie freaks in grote getalen de weg naar ons valk vuurwerk in het oosten hebben weten te vinden, en zijn dan ook erg blij dat het vertrouwen er weer was van jullie kant .
    Uiteraard hebben wij zowel de zeer positieve alsmede de negatieve berichten mee gelezen op dit forum en al deze opmerkingen / suggesties/ te kortkomingen nemen wij uiteraard mee in onze volgende evaluatie die wij binnenkort gaan houden, over hoe alles verlopen is en waar we het goed doen maar ook waar we te kort schieten.

    We zijn wat betreft vuurwerkperdoos al druk aan het kijken naar nieuwe ideeën hoe wat precies volgt nog .

    De planning voor vpd om online te gaan staat rond eind januari /begin februari dus houd de site in de gaten ook voor eventuele nieuwheden/veranderingen.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  12. Deze 7 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  13. #850
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    245
    Thanks
    5
    96 waarderingen in 48 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
    Chry of the night van Geisha, zelfde als de Venom. Heel erg dik!

    Ik had de 2e cake vervangen voor een black widow en de laatste 2 tegelijkertijd laten gaan. De crackling was wat aan de lage kant maar wat een geweld. Volle lucht!
    Dan was dat het denk ik ja. Had er in totaal 6, want de valk box 20sh en valk box 80sh had ik besteld. Dus voor dat geld 6 x de venom is niet verkeerd. Crackling was inderdaad vrij laag maar daardoor wel veel geweld ja!

Pagina 57 van 57 EersteEerste ... 747555657

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •