Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 57 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 850
  1. #91
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
    Snap wel dat het even kan duren voordat ik reactie krijg op de mail, maar als er vragen zijn over bestellingen samenvoegen heb ik binnen aantal dagen mail terug, maar zodra het over producten gaat die ik niet bij de bestelling heb gekregen krijg ik na 10 dagen nog geen bericht .. beetje vreemd .

    En ja ik weet dat het in de winkel gecontroleerd moet worden of alles bij de bestelling zit, maar omdat ik het zelf niet kon ophalen afgelopen jaar is hier niet naar gekeken en verwacht ik toch minstens wel een antwoord via de mail terug.
    En die zal je ook echt wel gaan krijgen ,geduld is een schone zaak.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  2. #92
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    van welk jaar is de Garden Party

  3. #93
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
    van welk jaar is de Garden Party
    Als ik mij niet vergis is deze van 2017 .

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  4. #94
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    126
    Thanks
    11
    219 waarderingen in 39 posts
    Ik ben van plan elke maand een bestelling te doen, kunnen die bestellingen later samengevoegd worden?

  5. #95
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pauperzooi Bekijk bericht
    Ik ben van plan elke maand een bestelling te doen, kunnen die bestellingen later samengevoegd worden?
    Goedenmiddag pauperzooi

    Natuurlijk is het mogelijk ( mochten er 1 2 of 3 bestellingen zijn) deze samen te voegen, maar als het echt zo is dat jij letterlijk elke maand 1 bestelling wilt gaan doen, dan word dit voor ons natuurlijk logistiek als mede kwa opslag van vwpd een behoorlijk geregel om dit dan allemaal op 1 moment voor elkaar te krijgen, ik neem aan dat je dit snapt.
    Dus hier zouden wij dan eerst echt naar moeten gaan kijken hoe en wat.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  6. #96
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    alles leuk en aardig de batches van een ander jaartal, maar mijn ervaring is (en niet alleen bij mij) dat als je je bestelling ophaalt, gewoon de batch van dat jaartal meekrijgt, in dit geval dan 2019 (ik heb het niet over uitlopende producten)

  7. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    126
    Thanks
    11
    219 waarderingen in 39 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenmiddag pauperzooi

    Natuurlijk is het mogelijk ( mochten er 1 2 of 3 bestellingen zijn) deze samen te voegen, maar als het echt zo is dat jij letterlijk elke maand 1 bestelling wilt gaan doen, dan word dit voor ons natuurlijk logistiek als mede kwa opslag van vwpd een behoorlijk geregel om dit dan allemaal op 1 moment voor elkaar te krijgen, ik neem aan dat je dit snapt.
    Dus hier zouden wij dan eerst echt naar moeten gaan kijken hoe en wat.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Ik bedoelde ook meer de bestellingen die ik dan niet meer op het zelfde tijdsblok kan zetten. Maar 10 aparte bestellingen zou zomaar kunnen. Ligt aan het aangevulde aanbod de rest van het jaar haha

  8. #98
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Berichten
    561
    Thanks
    597
    379 waarderingen in 162 posts
    Wanneer je ingelogd bent en vervolgens je bestelling doet, dan zou elke bestelling toch aan je account gekoppeld kunnen worden om vervolgens aan het eind van het jaar oid, een verzamel bon te creëren? Ik de k juist doordat mensen nu door dat ze het hele jaar kunnen bestellen, mensen graag elk salaris moment een bestelling willen doen. Komt de klap minder hard aan dan wanneer je alleen aan het einde een bestelling doet. Zullen de vrouwen thuis ook minder gaan klagen ��

  9. Deze gebruiker waardeert bart voor het bericht:


  10. #99
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    608
    Thanks
    243
    297 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
    Wanneer je ingelogd bent en vervolgens je bestelling doet, dan zou elke bestelling toch aan je account gekoppeld kunnen worden om vervolgens aan het eind van het jaar oid, een verzamel bon te creëren?
    Het systeem dat Haokan gebruikt is echt top. Met je eerste bestelling leg je een tijdsblok vast voor afhalen. Alle vervolg bestellingen worden automatisch toegevoegd.

  11. Deze gebruiker waardeert frelst68 voor het bericht:


  12. #100
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2018
    Berichten
    54
    Thanks
    3
    152 waarderingen in 36 posts
    Kan iemand mij vertellen wat het kaliber is van de big valk 19?

  13. #101
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fakkelteit Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen wat het kaliber is van de big valk 19?
    30mm kaliber.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  14. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  15. #102
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2018
    Berichten
    54
    Thanks
    3
    152 waarderingen in 36 posts
    Mijn dank is groot

  16. #103
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    alles leuk en aardig de batches van een ander jaartal, maar mijn ervaring is (en niet alleen bij mij) dat als je je bestelling ophaalt, gewoon de batch van dat jaartal meekrijgt, in dit geval dan 2019 (ik heb het niet over uitlopende producten)
    Wij proberen zoveel mogelijk aan de wens van de klanten te voldoen ( met name bepaalde freaks die hier bewust naar vragen) en ja soms ontkom je er dan niet aan dat van bepaalde producten bepaalde batches er dan niet meer zijn ,daar kunnen wij dan ook helaas niks aan doen.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  17. #104
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
    Wanneer je ingelogd bent en vervolgens je bestelling doet, dan zou elke bestelling toch aan je account gekoppeld kunnen worden om vervolgens aan het eind van het jaar oid, een verzamel bon te creëren? Ik de k juist doordat mensen nu door dat ze het hele jaar kunnen bestellen, mensen graag elk salaris moment een bestelling willen doen. Komt de klap minder hard aan dan wanneer je alleen aan het einde een bestelling doet. Zullen de vrouwen thuis ook minder gaan klagen ��
    Je moet wel snappen dat wij per dag bepaalde ruimte per bunker nodig zijn en aanlevering per dag erbij krijgen ivm de vwpd bestellingen, dit houd daardoor en voor ons n dat wij heel goed moeten kijken dat als er bestellingen op meerdere dagen hebben staan wij heel goed in kaart moeten brengen dat logistiek alles klopt met de voorraden en daardoor bv ook andere klanten niet problemen hebben en krijgen met hun gemaakte bestellingen.
    MAAR.......

    Vuurwerkpos is bezig met een account aan te maken bij meerdere bestellingen voegen we ze samen bij de eerste bestelling die ze hebben gedaan en die tijd zal dan gaan gelden als afhaaltijd.

    Dus er word hard aangewerkt .

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  18. #105
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    355
    649 waarderingen in 208 posts
    Hey,
    Komen de limited edition compounds en dragon boxen toevallig nog in de verkoop binnenkort?

Pagina 7 van 57 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •