Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 37 van 57 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 555 van 850
  1. #541
    VWC-Lid Leet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2008
    Berichten
    355
    Thanks
    135
    331 waarderingen in 91 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Goedenavond

    Het heeft echt niks met het systeem te maken, dit komt puur omdat er vanaf het begin van dit jaar al zo veel bestellingen zijn gekomen dat de blokken op een gegeven moment simpelweg echt vol zitten.
    Daar kunnen wij ook niks aan doen helaas, we kijken en doen wat we kunnen maar logistiek moet het voor ons ook allemaal haalbaar zijn wij hopen dat jullie dit ook snappen, wij hebben er ook niks aan als we jullie bestellingen niet uit kunnen leveren als de producten daardoor niet op voorraad zijn .

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Bedankt voor de uitleg, voor mij kwam het net iets te laat aangezien ik vanmiddag ergens anders mijn bestelling heb geplaatst :( Jammer, misschien volgend jaar iets meer geluk
    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

  2. #542
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2018
    Berichten
    6
    Thanks
    32
    7 waarderingen in 4 posts
    Wordt dit dan niet een dik probleem bij de afhaaldagen aangezien jullie nu blokken vrijgeven terwijl die eigenlijk al vol zitten en jullie de capaciteit niet hebben? Men heeft 9 maanden gehad om 'tijdig' te bestellen
    Als de mensen die in januari al besteld hebben hun producten maar krijgen.
    Laatst gewijzigd door Rasmo; 24 september 2019 om 20:36 Reden: Foutje

  3. #543
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Als je al een bestelling hebt staan op de 28ste en ik bestel er nu nog wat dingen bij.
    Gaat dat dan goed komen?

    Hoe bedoel je dat kwintos?

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  4. #544
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat kwintos?

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Ik heb al een bestelling staan op 28 december.Als ik nu nog een bestelling plaats worden die dan gewoon samengevoegd?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  5. #545
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2015
    Berichten
    362
    Thanks
    461
    132 waarderingen in 84 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat kwintos?

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk
    Of bestellingen te combineren zijn zodat je niet twee dagen hoeft te komen. Als je besteld hebt voor de 28e en nu nog wat besteld kun je dat namelijk niet hetzelfde moment ophalen.

  6. Deze gebruiker waardeert zlotka voor het bericht:


  7. #546
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rasmo Bekijk bericht
    Wordt dit dan niet een dik probleem bij de afhaaldagen aangezien jullie nu blokken vrijgeven terwijl die eigenlijk al vol zitten en jullie de capaciteit niet hebben? Men heeft 9 maanden gehad om 'tijdig' te bestellen
    Als de mensen die in januari al besteld hebben hun producten maar krijgen.

    Ja kijk wij houden altijd een slag om de arm omdat wij weten dat zodra de nieuwe producten toegevoegd gaan worden er weer nieuwe bestellingen bij komen( ook vaak van klanten die al bestellingen hebben staan.
    Maar daarom kunnen wij dus niet oneindig alle blokken en dagen maar open laten staan want dan gaat dat dus niet meer lukken snap je.
    Dus alle bestellingen die er nu staan worden uiteraard netjes uitgeleverd en alle blokken die er nu bij zijn gekomen zullen daarin ook geen probleem gaan vormen.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  8. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  9. #547
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skill bizzl3 Bekijk bericht
    Hey goedenavond, enig idee wanneer jullie nieuwe lijn online komt op vwpd?

    Goedenavond

    Zodra wij alle info en bij behorende filmpjes hebben zullen deze op de site toegevoegd gaan worden, MAAR op jou verzoek zal ik zo een bericht uit doen met wat jullie in ieder geval dit jaar kunnen verwachten vanuit onze eigen lijn.

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  10. Deze 3 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  11. #548
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
    Of bestellingen te combineren zijn zodat je niet twee dagen hoeft te komen. Als je besteld hebt voor de 28e en nu nog wat besteld kun je dat namelijk niet hetzelfde moment ophalen.
    Zo moeilijk doen? Had afgelopen jaar gewoon 1 lijstje van de 29e bij de 28e ingeleverd bij het ophalen, was niks aan de hand werd er gewoon bijgepakt. Van tevoren over gemaild.

  12. #549
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2015
    Berichten
    362
    Thanks
    461
    132 waarderingen in 84 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Zo moeilijk doen? Had afgelopen jaar gewoon 1 lijstje van de 29e bij de 28e ingeleverd bij het ophalen, was niks aan de hand werd er gewoon bijgepakt. Van tevoren over gemaild.
    Dit heb ik ook gedaan, maar volgens mij was dit de vraag van Kwintos en ik probeer het alleen wat uit te leggen Het is ook lullig als je de 28e komt en niet alles is er omdat de bestellingen klaar staan voor de 30e

  13. #550
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    PERS BERICHT

    Zoals jullie misschien al eerder dit seizoen hebben gelezen en of gehoord komen wij dit jaar met een compleet nieuwe (valk) lijn waarvan wij hopen dat deze jullie zal bevallen.
    Deze lijn hebben wij met veel zorgvuldigheid samen gesteld, en hebben hierin getracht voor elk wat wils te hebben gecreëerd.
    Deze lijn zal de "Bird of prey" lijn gaan heten en is gevuld met zowel losse cakes alsmede een aantal zeer leuke en zeker niet de minste boxen.

    Om te beginnen zal deze voorzien zijn van een compleet nieuwe serie 19 sh cakes.
    Deze serie zal de "Birds of the sky" gaan heten, en deze zal op meerdere manieren worden aangeboden
    Per 2 per 4 per 6 OF per 12 ( dus een vol karton)
    Daarnaast komen wij met een compleet nieuwe salute cake, dit zal een 36 sh cake zijn welke in 2 versies zal gaan komen, een normale 36 sh en een all at once versie deze zal de naam thunderbirds 36 krijgen.
    De gewone 36 sh en de all at once zal ook als set verkrijgbaar zijn.
    Daarnaast komt er ook nog een 108 sh salute cakebox welke de thunderbirds 2 zal gaan heten.
    Verder komt er een wissle to salute box 100 sh met zeer rauwe fluiter en harde salutes( deze zal wel beperkt leverbaar zijn).
    Verder komt er 2 nieuwe 100 sh cake boxen met de namen FIRESTORM en de ULTIMATE PROFFBOX.
    Weer komen wij dit jaar met de goedkoopste 500 grammer van Nederland in een 30mm variant .
    Verder zal in deze lijn een nieuwe serie 1/1,5/2/3 kilo knallers zitten , dezen gaan de naam valk extreem gold explosionbox heten en gaan er zo uit zien:
    40 sh (1 kilo ) 30 mm
    60 sh (1.5 kilo) 30 mm
    80 sh (2 kilo) 30 mm
    100 sh ( 3 kilo ) 30 mm
    Dan hebben we in deze lijn NOG een cake box, deze zal 144 schoten hebben en zal de naam COMET FLAIR gaan dragen.
    En dan last but not least, voor de echte liefhebbers van de MEGA BOXEN .
    zit in deze lijn de GIANT BEAST box deze box zal 588 schoten bevatten en is dus de grootste box uit deze lijn
    De effecten van deze producten zien jullie zodra de filmpjes binnen zijn.
    En zoals ik al zei zodra wij alle info en films binnen hebben zullen deze producten toegevoegd gaan worden aan de site.

    Wij hopen jullie op dit moment toch alvast een idee te hebben gegeven van wat er komen gaat en hopen dat wij jullie snel van verdere info kunnen voorzien..

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  14. Deze 20 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  15. #551
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Ik heb al een bestelling staan op 28 december.Als ik nu nog een bestelling plaats worden die dan gewoon samengevoegd?

    Als mensen al een bestelling hebben staan op een bepaalde dag zal de volgende bestelling worden bijgevoegd bij de eerste geplaatste bestelling zet in de opmerking erbij zetten bijvoegen bv op de 28e + bestel nr ..... etc etc van de andere bestellingen en dan komt het goed

    Met vriendelijke groet

    Team valk vuurwerk

  16. Deze 3 gebruikers waarderen subarufreak voor het bericht:


  17. #552
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Damn, zo heeft Valk wel opeens 3 huilbakken in het assortiment (Zena Sky High Whistle, Evo Kingsmen, Valk 100 Sh. Raw Whistle to Salute?)

  18. #553
    VWC-Lid knallbahr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2017
    Berichten
    166
    Thanks
    30
    52 waarderingen in 32 posts
    Wat een mooi nieuws, om van te watertanden. De prijzen die er nu staan voor bv de tournament box blijven die nog zo? Anders wacht ik even sie 588 shots box af en maak daarna mn keuze. Jullie hebben je weer uitgeleefd bij valk!!

  19. #554
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2009
    Locatie
    Twente
    Berichten
    23
    Thanks
    17
    5 waarderingen in 5 posts
    Topper, dankjewel.
    Ben erg benieuwd!

  20. #555
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Dat is wel heel mooi om te lezen zeg, een hoop info en nieuwe producten. Zeer benieuwd naar verdere info en filmpjes.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


Pagina 37 van 57 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •