Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste project

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mijn eerste project

    Bij deze laat ik graag mijn finale project 2018-2019 zien. Dit was overigens het eerste project die ik zelf in elkaar heb gezet en moet zeggen dat ik er best een beetje trots op ben. Het is kort maar zeker krachtig. Heb ook geprobeerd alle cakes mooi op elkaar af te stemmen en op mooie timing op elkaar over te laten gaan. Ook dit is denk ik aardig gelukt. Al helemaal voor een eerste project.

    Schiet volgorde:

    2x de snowstorm op 2 buitenpost. beginnend bij cake 4 aan het reserve lont daarna cake 1 daarna cake 2 en 3 tegelijk. Waar cake 2 en 3 van de snowstorm van start gingen kwamen 2x de ultimate erbij. Dit was ook mijn opzet. Dit vervolgens overgaan op 4x de Crown flowers van evolution op de middenpost. Dit overgaand op 4x de Brocade Crown en 4x de Silver blink uit de pyroshow lijn van broekhoff. Dit verdeeld over de 2 buitenposten. Hierna een opgevoerde spain fan style op de midden post ter afsluiting.

    Het was de bedoeling dat de crown flowers en de pyroshow cakes tegelijk klaar zouden zijn. Dit was dus een beetje slecht getimed. Volgende keer beter

    Hoop dat jullie het mooi vinden. Wij hebben er waanzinnig van genoten. Natuurlijk ook van het overige vuurwerk wat ik niet gefilmd heb.

    Nu het filmpje:


    #2
    Ziet er dik ui!

    Comment


      #3
      Woow! Wat een prachtige chaos!!

      Comment


        #4
        Echt gaaf man! Even anderhalve minuut lekker chaos creëren
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #5
          Zo dan! Wat een geweld zeg, genieten hoor!

          Comment


            #6
            Toffe reacties mensen, bedankt! jaa, het ging op het laatst lekker tekeer! maar zoals altijd, in het echt natuurlijk veel indrukwekkender en mooier dan op film.

            Comment


              #7
              Heel erg bruut! Top gedaan

              Comment


                #8
                Helemaal geweldig zeg, dikke complimenten als je dit zo uitvoert voor de eerste keer.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Heel dik! Heerlijk rammen en toch ziet het er verzorgd uit, top gedaan!

                  Comment


                    #10
                    Lekker zeg !!! Aardig chaosieeee
                    Kruitkoorts !

                    Comment


                      #11
                      Super vet project, gewoon heerlijk anderhalve minuut rammen. De opening met de Snowstorm en het het einde met een gekietelde versie van die waaier vind ik helemaal het einde

                      Comment


                        #12
                        Gruwelijk! Super filmpje gewoon ff gas er op!! Thnx voor het delen!

                        Comment


                          #13
                          Bedankt! dit motiveert mij om meer met projecten te doen . Vet leuk!

                          Comment

                          Working...
                          X