Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
  1. #16
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Ik heb de show en de film niet bekeken en ook weinig behoefte aan. Ik zag een kort fragment en dat was al niet erg indrukwekkend.

    Om eerlijk te zijn had ik niet anders verwacht. In Hilversum was het afgelopen jaarwisseling (2017-2018 of de jaarwisseling ervoor?) al niet veel soeps omdat het gewoon consumentenvuurwerk was, gesponsord door een of andere winkelier of importeur.

    Gemeenten in Nederland zijn er alleen maar op uit om een totaalverbod af te dwingen, de rest is schmink. Wanneer puntje bij paaltje komt, zal er echt geen goede en grote vuurwerkshow voor het publiek komen. Deze show getuigd van dat feit Ze willen niet meewerken aan grotere kalibers, veiligheidszones enz. Oftewel, je wordt gewoon betuttelt waar je bij staat. Intussen mag de gemeente wel de prijzen voor van alles en nog wat ophogen. WOZ, parkeergeld, autoverbod centrum en wat nog wel meer niet.

    Van Femke persoonlijk verwacht ik niets. Ik las ergens lang geleden dat zij eigenaar was van een enorm oude oldtimer. Die zal ongetwijfeld zijn best hebben gedaan de lucht in Amsterdam zo goed mogelijk te vervuilen. Maar nogmaals, dat is wat ik destijds las als ik het goed heb. Ik kan het dus verkeerd hebben wat betreft de auto.

  2. #17
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    geweldig stuk om te lezen
    hopelijk hebben vele inwoners van amsterdam nu zoiets van: 'naar zo'n flut show ga ik niet meer heen 31 dec om 0:00u. bij mij in de straat veel mooier en gezelliger'

  3. #18
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Als ik deze show moet vergelijken met die show van een paar jaar geleden in Hilversum ,dan vind ik wel dat deze show zeer goed verzorgd is hoor .
    Oke er hadden best een paar shells in gepast mee eens .
    Maar eeh is dat de enige reden om deze show zo af te fikken !?
    Man hou toch op zeg wat een gezeik zeg .
    Als dat allemaal 1.4 was wat ik daar zag vind ik dat een hele prestatie hoor .
    Als ik naar een show ga ben ik de laatste die commentaar geeft en wil ik mij gewoon een keer vermaken .

    Er zullen zat mensen zijn die meer en groter gewend zijn .
    Maar toch is er wel ontzetten hart aan gewerkt om met al die regels die Amsterdam stelde toch een nette show neer te zetten .

    En dat is wat ik zie
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  4. Deze gebruiker waardeert magnolia voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid 3fire3boy3's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2007
    Berichten
    421
    Thanks
    56
    72 waarderingen in 40 posts
    Denk dat er naast consument ook redelijk wat PSE in is verwerkt. De enige manier om in Nederland met consu en de daarbij behorende 40/60 meter nog wat te maken.
    Maargoed, ik vind zoieso een show op muziek minder, en dan ook nog die lampen en vlammen erbij.
    Begrijp best dat dat erbij wordt gehaald om het op te dikken.
    Gemeenste moet gewoon 30 a 40k opzij leggen en een prof show midden op het water met 6'' van 15 a 20 minuten
    Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

  6. #20
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Zitten we hier nou gemeentelijke vuurwershowtjes te promoten??
    December Will Be Magic Again!!

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2017
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    75 waarderingen in 24 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Pedro Dado stond ook aan het IJ, maar genoot vooral van het vuurwerk dat hij boven stadsdeel West zag. 'Een voorstelling die groter, mooier en zeker hoger oogt dan de show die me naar deze plek heeft gelokt: die van de gemeente.' Het officiële vuurwerk duurde maar kort. Dado vermoedt dat veel toeschouwers teleurgesteld richting huis gingen.
    Zouden ze dan echt naar mijn show referenen LOL

  8. #22
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    De show an sich is niet zo heel slecht natuurlijk, alleen voor een stad als Amsterdam kan dit echt niet. Als je ziet hoe het er in andere wereldsteden aan toe gaat is dit wel erg zielig. En de muziekkeuze is echt tenenkrommend. Wat ik ook wel lachwekkend vind is dat de ‘IAmsterdam’ letters weg moesten, want te egoistisch, maar wel de zelfverheerlijking met die drie kruisen voor dat vuurwerk.

    Als dit de maatstaf is voor vuurwerkshows in alle Nederlandse steden en dorpen, staan er straks een paar lui wat knalerwten te gooien in de kleine dorpen.

  9. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  10. #23
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Thanks voor je film jack het is inderdaad geen verkeerde show !
    Maar je verwacht voor een oud en nieuw show toch wel iets groter :-( maar ja met al die beperkingen die je krijgt opgelegd wordt het niet beter ! Bedankt Amsterdam
    http://www.stefandrukker.nl

  11. Deze gebruiker waardeert stefantvs voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •