Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Piroshop] Piroshop Special A 228sh - 19 schots assortiment

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dik assortiment zeg! Zitten ook nog best veel effecten in die niet in de andere 19sh assortimenten zitten. Helemaal niet voorbij zien komen afgelopen jaar, maar deze komt er zeker bij dit jaar

    Comment


      #17
      Super cakes , pas de omschrijving even aan het is geen 3300 gram nem maar 12x233.5 2796 gram kruit inhoud

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
        Super cakes , pas de omschrijving even aan het is geen 3300 gram nem maar 12x233.5 2796 gram kruit inhoud
        Volgens mij had ik ergens gelezen dat niet elke cake 233 gram bevat, er zijn er mer minder maar ook met meer. Toch Rene ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          ff onthouden deze.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Volgens mij had ik ergens gelezen dat niet elke cake 233 gram bevat, er zijn er mer minder maar ook met meer. Toch Rene ?
            Zijn er maar 2 met beetje meer minimaal dus

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
              Zijn er maar 2 met beetje meer minimaal dus
              Je hebt een punt inderdaad, want de cake die ik in de startpost heb staan heeft 231.8 gram
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Top ass zo te zien. Gelukkig maar want ik heb deze inmiddels in tweevoud aangeschaft.
                Een lekker up tempo , prima product om een finalechaos te creëren.

                En ja er zitten airbanders in. goed hoor!

                Comment


                  #23
                  Nu hopen dat deze hier in de buurt (West-Brabant) komt.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #24
                    Hier nog een film van 2 van deze assortimenten, redelijk snel opvolgend voor wat extra chaos in de lucht.
                    Prima assortimenten in ieder geval, voor het geld absolute aanraders!
                    Afsluitend zie je 12 Secret Salutes.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Hier nog een film van 2 van deze assortimenten, redelijk snel opvolgend voor wat extra chaos in de lucht.
                      Prima assortimenten in ieder geval, voor het geld absolute aanraders!
                      Afsluitend zie je 12 Secret Salutes.

                      Ha Mike mooi assortiment vraagje hoe is de burst van dit assortiment? En komen ze hoog of vrij laag?

                      Comment


                        #26
                        Burst is gewoon goed, zit ook in kooi dit assortiment.
                        En effecten niet al te hoog nee, was voor mij bedoeld als chaos met siervuurwerk, als slot van de avond en daar waren ze prima voor geschikt. Leuk ook als losse cakes in de avond, ben je ook ff lekker zoet.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                          Burst is gewoon goed, zit ook in kooi dit assortiment.
                          En effecten niet al te hoog nee, was voor mij bedoeld als chaos met siervuurwerk, als slot van de avond en daar waren ze prima voor geschikt. Leuk ook als losse cakes in de avond, ben je ook ff lekker zoet.
                          Thanks Mike..

                          Comment


                            #28
                            Ik had deze, maar vond ze als losse cakes niet zo. Het tempo is daar simpelweg te hoog voor, binnen 7 seconden is de cake leeg. Als je dit assortiment koopt raad ik aan hem helemaal door te lonten en als 1 blok af te steken. Dan heb je voor 119 euro een leuk blokje.
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment


                              #29
                              Is het de zelfde?: https://vuurwerkoutletgelderland.nl/...eak-actie.html
                              https://store.steampowered.com/curator/43922535

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                                Product code en importeur (katan) zijn 't zelfde. Lijkt me dus wel

                                Comment

                                Working...
                                X