Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ga je me toch zover krijgen om m’n route aan te passen om langs jullie te moeten de 28e...

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
      Ga je me toch zover krijgen om m’n route aan te passen om langs jullie te moeten de 28e...
      Haha, bij mij precies hetzelfde!
      Toch maar even langs komen de 28ste.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Jossie2000 Bekijk bericht
        volgensmij mag categorie P1 verkocht worden aan personen boven de 18 jaar alleen categorie P2 niet.

        Bron: https://wetten.overheid.nl/BWBR00288...-15#Hoofdstuk2
        Dan nog voldoet het artikel niet aan de NL-wetgeving...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          Is dat artikel niet categorie P1?

          Comment


            Zo'n geval van: vraag niet hoe, maar profiteer ervan.

            Comment


              Voor iedereen die denkt dat dit niet mag ze weten heus wel wat ze mogen verkopen bij piroshop! Wees dankbaar dit zijn erg goede knallers

              Comment


                Het is niet dat ik niet dankbaar ben
                Ben alleen wel benieuwd hoe het precies zit met de regelgeving

                Comment


                  Dan zouden ze dus in theorie ook de Belgische p1 knallers mogen verkopen? Lijkt me vrij sterk

                  Comment


                    Kan in het RACT ook niks terugvinden over de categorie P1

                    Comment


                      Er zijn veel foraleden die een eigen invulling geven waarom Piroshop deze wel mag verkopen, maar diegene die uitsluitsel kan geven hierover, Piroshop zelf, is angstvallig stil (kan mij niet voorstellen dat hun deze discussie niet lezen)

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bossie123 Bekijk bericht
                        Kan in het RACT ook niks terugvinden over de categorie P1
                        Dat klopt, het RACT beschrijft wat wél mag. P1 is als consumentenvuurwerk uitgesloten en mag dus niet. Zie https://wetten.overheid.nl/BWBR00279...11-16#BijlageI
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          Nou Piroshop tijd voor een reactie van jullie kant, hoe het nou zit met die P1 Funke Kawumm.

                          Comment


                            Post 229 op de vorige pagina heeft piroshop geantwoord, geen antwoord wat iedereen wilt, maar wel een antwoord.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                              Post 229 op de vorige pagina heeft piroshop geantwoord, geen antwoord wat iedereen wilt, maar wel een antwoord.
                              Tja je kunt dat bestempelen als antwoord, maar waarom geen duidelijker antwoord. Ik wil niet diegene zijn die een inval krijgt en dan te horen krijg dat ik in het bezit ben van illegaal vuurwerk met alle gevolgen van dien
                              Laatst aangepast door happy4ever1968; 12 February 2019, 20:04.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Dat klopt, het RACT beschrijft wat wél mag. P1 is als consumentenvuurwerk uitgesloten en mag dus niet. Zie https://wetten.overheid.nl/BWBR00279...11-16#BijlageI
                                In Duitsland wordt ook P1 verkocht maar ook niet onder de noemer consumentenvuurwerk. Wellicht dat dat hier dan ook op een soortgelijke manier gaat?

                                Comment

                                Working...
                                X