Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
    Mogen ook per karton
    't Is wel goed met jou

    Comment


      Ik zie best aparte producten voorbij komen. Krijgen we wat we bestellen geleverd? Of is het aan het einde van het jaar bij afhalen dat bepaalde dingen niet geleverd mogen worden??

      Comment


        Veel artikelen hebben wij al staan, of staan bij onze leverancier al klaar

        Comment


          Wat vinden jullie van deze?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
            Wat vinden jullie van deze?
            Prachtig cakeje! Als deze voor een goede prijs te koop komt, neem ik m!

            Comment


              Dit is 1 van de 16sh 20mm cakes van Funke en zal €7,50 gaan kosten

              Comment


                Mooi bakkie voor die prijs. Vind alleen het verschil met de straatfilmpjes wel aanzienlijk. Dat is immers ook de meest gehoorde reactie vanuit de criticasters op Funke. Als voorbeeld een straatfilmpje van dezelfde cake:



                Zijn dit nu Funke-artikelen die jullie via Duitsland inkopen of maakt dit onderdeel uit van het NL Funke/Luypaers-programma?
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                  Mooi bakkie voor die prijs. Vind alleen het verschil met de straatfilmpjes wel aanzienlijk. Dat is immers ook de meest gehoorde reactie vanuit de criticasters op Funke. Als voorbeeld een straatfilmpje van dezelfde cake:



                  Zijn dit nu Funke-artikelen die jullie via Duitsland inkopen of maakt dit onderdeel uit van het NL Funke/Luypaers-programma?
                  Ik snap dat dit niet helder overkomt het beeld is natuurlijk dramatisch slecht....Funke geef ik dan wel het voordeel van de twijfel wat kwaliteit betreft hoeven we over Funke niet te twisten lijkt mij!

                  Comment


                    Goud op film of in het echt is altijd een groot verschil.
                    Wij hebben trouwens 2018 en de film is van de 2017 versie.

                    Comment


                      Die pijlen zijn een regelrechte aanwinst voor de markt natuurlijk, geweldige pijlen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Hier een betere straatfilmpje van de Funke Gold blue

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                          Mooi bakkie voor die prijs. Vind alleen het verschil met de straatfilmpjes wel aanzienlijk. Dat is immers ook de meest gehoorde reactie vanuit de criticasters op Funke. Als voorbeeld een straatfilmpje van dezelfde cake:

                          Zijn dit nu Funke-artikelen die jullie via Duitsland inkopen of maakt dit onderdeel uit van het NL Funke/Luypaers-programma?
                          Dat hou je toch inderdaad, echter zitten er genoeg mooie producten bij en vind ik dat je voor 7,50 geen miskoop doet. Maargoed, niet zo negatief tegen je mede winkeliers he lolz
                          Word zeker warm onder de voeten nu er een grote concurrent in het oosten zit (sorry haha, moest hem maken)

                          Comment


                            En de nieuwsbrief van zojuist.

                            Vanaf 15-2 Funke weekend!

                            11 verschillende boxen.
                            20-25 verschillende cakes.
                            3-4 pijlenpaketten.
                            En nog diverse andere items van Funke


                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	thumbnail_20190213_235609.jpg
Vertoningen:1
Grootte:81,4 KB
ID:	1572367

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	thumbnail_20190213_235625.jpg
Vertoningen:1
Grootte:97,7 KB
ID:	1572368

                            Comment


                              Houdt dat in dat de prijzen voor de pre sale ook lager zijn wel een hele mooie collectie. Ben wel benieuwd naar wat me dat gaat kosten en of deze hard zullen lopen. Het een vermoeden van wel. We shall see

                              Comment


                                Erg netjes dit, het begint te kriebelen maar ik hou me netjes in. Goed bezig Rene

                                Comment

                                Working...
                                X