Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 118 van 118 EersteEerste ... 1868108116117118
Weergegeven resultaten: 1.756 t/m 1.762 van 1762
  1. #1756
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    zo je frustraties eruit jongen... nu weer mooie bijdrages leveren aan het forum, willen het graag gezellig houden
    Dit is het hele ding met een forum. Je mag discussiëren, met elkaar eens of niet eens zijn. Je mag nuanceren, je mag overdrijven. Als we allemaal braaf mee zouden knikken zou het een saaie boel worden.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. #1757
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Zullen we het gezellig houden ?

    Naam: 20191208_145915.jpg
Bekeken: 469
Grootte: 189,0 KB
    我也喜欢年纪较大的烟花

  3. #1758
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
    Zullen we het gezellig houden ?

    Naam: 20191208_145915.jpg
Bekeken: 469
Grootte: 189,0 KB
    Ik snap dit niet. Er mogen reacties geplaatst worden maar zodra er een negatieve reactie komt waar op gereageerd wordt moet het gelijk maar "gezellig gehouden worden". Die jongen heeft een negatieve reactie, en komt daar nu mee. Oke, het is aan de late kant maar dat betekent niet dat de reactie niet meer geaccepteerd moet worden. Anders kunnen we net zo goed het forum op 5 januari sluiten en een week voor o&n weer open gooien.
    Vuurwerk is een passie!

  4. Deze 4 gebruikers waarderen MGMT voor het bericht:


  5. #1759
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Ik snap dit niet. Er mogen reacties geplaatst worden maar zodra er een negatieve reactie komt waar op gereageerd wordt moet het gelijk maar "gezellig gehouden worden". Die jongen heeft een negatieve reactie, en komt daar nu mee. Oke, het is aan de late kant maar dat betekent niet dat de reactie niet meer geaccepteerd moet worden. Anders kunnen we net zo goed het forum op 5 januari sluiten en een week voor o&n weer open gooien.
    Het gaat erom dat al heel veel over gesproken is en Rene heeft hier een uiteenzetting gedaan en zijn excuus aangeboden, om dan alsnog door te gaan vindt ik persoon een beetje flauw. We weten allemaal dat het niet goed verlopen is die eerste dag.
    Laatst gewijzigd door Pyroboy26; 12 januari 2020 om 18:45

  6. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  7. #1760
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Het gaat erom dat al heel over gesproken is en Rene heeft hier zijn een uiteenzetting gedaan en zijn excuus aangeboden, om dan alsnog door te gaan vindt ik persoon een beetje flauw. We weten allemaal dat het niet goed verlopen is die eerste dag.
    Ik ben het met je eens dat tot de grond afbranden niet nodig is, maar elke reactie erbij geeft wel een realistischer overzicht van de grootte van de groep gedupeerden.
    Vuurwerk is een passie!

  8. Deze gebruiker waardeert MGMT voor het bericht:


  9. #1761
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2018
    Berichten
    95
    Thanks
    46
    25 waarderingen in 22 posts
    Idd ja
    Iedereen bleef op die bewuste dag aardig kalm
    Team Arentz zal heus op hun manier hun best hebben gedaan om t op te lossen ik ben namelijk wel prima geholpen maar was eigenlijk mn geluk dat ze me gekoppelde bonnen kwijt waren bij de 1e balie daardoor werd het achter de schermen door Rene zelf direct opgelost
    Vraag me af of dat ook zo zou zijn als je zoiets in de media markt of dergelijke zou hebben dat iedereen zo kalm zou blijven sommige stonden echt uren te w88
    Nou nieuw seizoen nieuwe kansen laat ze t maar bewijzen een nieuw systeem zal hun wel helpen
    succes !

  10. #1762
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Ik snap dit niet. Er mogen reacties geplaatst worden maar zodra er een negatieve reactie komt waar op gereageerd wordt moet het gelijk maar "gezellig gehouden worden". Die jongen heeft een negatieve reactie, en komt daar nu mee. Oke, het is aan de late kant maar dat betekent niet dat de reactie niet meer geaccepteerd moet worden. Anders kunnen we net zo goed het forum op 5 januari sluiten en een week voor o&n weer open gooien.

    was ook met een knipoog natuurlijk, iedereen heeft t recht om zijn of haar mening te uiten.
    alleen is t ook wel een beetje de toon die de muziek maakt ;)
    我也喜欢年纪较大的烟花

  11. Deze gebruiker waardeert ajaxciedjuhh voor het bericht:


Pagina 118 van 118 EersteEerste ... 1868108116117118

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •