Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 27 van 118 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 405 van 1762
  1. #391
    VWC-Lid djhek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2009
    Berichten
    1.825
    Thanks
    1.046
    1.762 waarderingen in 716 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
    Rene een 13 shots hoeft geen ruim 18 euro te zijn....
    Klopt maar deze wel

  2. #392
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
    Reden? Waarom is deze cake relatief duur?
    Ppppfff.... wat een vraag. Er is hier een zaak die bijzondere dingen aanbied, voor prima prijzen, waardoor je niet meer naar Duitsland hoeft, maar je het in Zutphen kan halen. Ook echt absurd goedkope dingen op de site. Waarom zou een zaak zich dan moeten verantwoorden als het jou nog goedkoper kan?

    Ik mag toch hopen voor je vrouw/vriendin (mits je die hebt natuurlijk) dat je niet elke winkel in loopt: "Uhm, meneer van de Action, mag ik vragen waarom deze bakblikken €1,43 per stuk zijn? Dat vind ik relatief duur."

    Niks persoonlijks, maar ik kan me er echt aan storen dat als zaken zo hun best doen dat er dan nog mensen commentaar op de prijzen durven te geven. Gun die gasten ook een boterham en probeer niet elke euro er uit te perzen!

  3. Deze 3 gebruikers waarderen Willymeuf voor het bericht:


  4. #393
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 november 2018
    Berichten
    288
    Thanks
    113
    310 waarderingen in 93 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
    Reden? Waarom is deze cake relatief duur?
    Dit zijn gewoon meer dan prima prijzen voor dit soort artikelen, Google maar eens een rondje.
    Voor 13 in een dozijn kan je nou eenmaal geen Blackboxx of Funke artikelen kopen.

  5. #394
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 november 2018
    Berichten
    288
    Thanks
    113
    310 waarderingen in 93 posts
    Dit is ook echt een topper die eigenlijk wel in het assortiment hoort :

    Naam: blackboxx.jpg
Bekeken: 520
Grootte: 96,8 KB



    En onderstaande kan ook gewoon Nederland in volgens mij

    Naam: blackboxx-vogelschreck-batterie.jpg
Bekeken: 527
Grootte: 82,5 KB


  6. #395
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Gaan we maar weer een keer. Er wordt een vraag gesteld en wordt er weer op gereageerd dat diegene het onderste uit de kan wil hebben en de winkelier hun boterham niet gunt. Laat 1 ding duidelijk zijn, geen enkele winkelier zal een product aanbieden waar verlies op wordt geleden.

    Hier wordt een 13 schots cake met 253 gram NEM aangeboden voor € 17,50. Hiervoor kun je makkelijk een cake met 500 gram NEM aanschaffen.

    Je betaald in dit geval voor het merk en de kwaliteit die dit met zich meebrengt.

    Maar een ieder mag toch een vraag stellen zonder meteen als zeur afgeschilderd te worden?

  7. Deze 2 gebruikers waarderen happy4ever1968 voor het bericht:


  8. #396
    Banned
    Geregistreerd
    18 februari 2019
    Berichten
    131
    Thanks
    46
    37 waarderingen in 29 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Gaan we maar weer een keer. Er wordt een vraag gesteld en wordt er weer op gereageerd dat diegene het onderste uit de kan wil hebben en de winkelier hun boterham niet gunt. Laat 1 ding duidelijk zijn, geen enkele winkelier zal een product aanbieden waar verlies op wordt geleden.

    Hier wordt een 13 schots cake met 253 gram NEM aangeboden voor € 17,50. Hiervoor kun je makkelijk een cake met 500 gram NEM aanschaffen.

    Je betaald in dit geval voor het merk en de kwaliteit die dit met zich meebrengt.

    Maar een ieder mag toch een vraag stellen zonder meteen als zeur afgeschilderd te worden?
    Iemand die het snapt, wordt totaal geen reden gegeven waarom het RELATIEF zo duur is.

  9. Deze gebruiker waardeert MeetTheFireworks voor het bericht:


  10. #397
    Banned
    Geregistreerd
    18 februari 2019
    Berichten
    131
    Thanks
    46
    37 waarderingen in 29 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Ppppfff.... wat een vraag. Er is hier een zaak die bijzondere dingen aanbied, voor prima prijzen, waardoor je niet meer naar Duitsland hoeft, maar je het in Zutphen kan halen. Ook echt absurd goedkope dingen op de site. Waarom zou een zaak zich dan moeten verantwoorden als het jou nog goedkoper kan?

    Ik mag toch hopen voor je vrouw/vriendin (mits je die hebt natuurlijk) dat je niet elke winkel in loopt: "Uhm, meneer van de Action, mag ik vragen waarom deze bakblikken €1,43 per stuk zijn? Dat vind ik relatief duur."

    Niks persoonlijks, maar ik kan me er echt aan storen dat als zaken zo hun best doen dat er dan nog mensen commentaar op de prijzen durven te geven. Gun die gasten ook een boterham en probeer niet elke euro er uit te perzen!
    Wat is dan ABSURD goedkoop?

  11. #398
    VWC-Lid djhek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2009
    Berichten
    1.825
    Thanks
    1.046
    1.762 waarderingen in 716 posts
    Jongens even rustig ademhalen.
    Onze prijzen zijn gebaseerd op onze inkoop en soms kan dat via een partij zijn die wij opgekocht hebben en dan kan je soms niet lager.

    Vragen mag natuurlijk altijd.
    Blackboxx is net als Funke lastig verkrijgbaar maar wij doen ons best.

    Buiten deze 2 komen er nog een aantal andere merken de komende weken

  12. Deze 5 gebruikers waarderen djhek voor het bericht:


  13. #399
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Jongens, zoals ik aangeef is het totaal niet persoonlijk, en gaat het er mij juist om dat een winkel ter verantwoording wordt geroepen als een prijs iemand niet bevalt. Ik wil dus niet iemand wegzetten als een zeur of de nadruk er op leggen dat een winkel zijn boterham moet verdienen. Ik wil de nadruk er op leggen dat een winkel zich niet hoeft te verantwoorden. De klant moet lekker voor zichzelf bepalen of hij iets wel of niet wil kopen en hoeft de winkel daar niet op 'aan te spreken'.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
    Wat is dan ABSURD goedkoop?
    Bijvoorbeeld wat spul van Evolution, Pangu en het Katanspul onder de 'op=op'.

  14. #400
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Ppppfff.... wat een vraag. Er is hier een zaak die bijzondere dingen aanbied, voor prima prijzen, waardoor je niet meer naar Duitsland hoeft, maar je het in Zutphen kan halen. Ook echt absurd goedkope dingen op de site. Waarom zou een zaak zich dan moeten verantwoorden als het jou nog goedkoper kan?

    Ik mag toch hopen voor je vrouw/vriendin (mits je die hebt natuurlijk) dat je niet elke winkel in loopt: "Uhm, meneer van de Action, mag ik vragen waarom deze bakblikken €1,43 per stuk zijn? Dat vind ik relatief duur."

    Niks persoonlijks, maar ik kan me er echt aan storen dat als zaken zo hun best doen dat er dan nog mensen commentaar op de prijzen durven te geven. Gun die gasten ook een boterham en probeer niet elke euro er uit te perzen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Jongens, zoals ik aangeef is het totaal niet persoonlijk, en gaat het er mij juist om dat een winkel ter verantwoording wordt geroepen als een prijs iemand niet bevalt. Ik wil dus niet iemand wegzetten als een zeur of de nadruk er op leggen dat een winkel zijn boterham moet verdienen. Ik wil de nadruk er op leggen dat een winkel zich niet hoeft te verantwoorden. De klant moet lekker voor zichzelf bepalen of hij iets wel of niet wil kopen en hoeft de winkel daar niet op 'aan te spreken'.



    Bijvoorbeeld wat spul van Evolution, Pangu en het Katanspul onder de 'op=op'.
    Je eerste bericht suggereert toch iets anders

    pyroshop heeft antwoord op de oorspronkelijke vraag gegeven. Daarmee schept hij nu duidelijkheid. Dan is het aan een ieder of die dit product wil kopen.

    Ik ben wel blij dat het aanbod groter wordt en dat Pyroshop hier werk van maakt

  15. Deze 3 gebruikers waarderen happy4ever1968 voor het bericht:


  16. #401
    VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2015
    Locatie
    Hoge Noorden
    Berichten
    900
    Thanks
    567
    485 waarderingen in 244 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
    Jongens even rustig ademhalen.
    Onze prijzen zijn gebaseerd op onze inkoop en soms kan dat via een partij zijn die wij opgekocht hebben en dan kan je soms niet lager.

    Vragen mag natuurlijk altijd.
    Blackboxx is net als Funke lastig verkrijgbaar maar wij doen ons best.

    Buiten deze 2 komen er nog een aantal andere merken de komende weken
    Nog meer merken? Goed bezig! - de freaks worden in de regio Zutphen echt verwend met het geen hier aangeboden wordt.

  17. Deze gebruiker waardeert Pointer voor het bericht:


  18. #402
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Nog meer merken? Goed bezig! - de freaks worden in de regio Zutphen echt verwend met het geen hier aangeboden wordt.
    Zo'n verwennerij dat er ook straks vanuit de metropoolregio Amsterdam een ritje naar Zutphen gemaakt gaat worden.

    Sommige van de gevoerde producten zijn dan duur en sommige prijzen zijn echt concurrerend laag. Voor ieder (budget) wat wils, net een snoepwinkel . Zeker ook de complimenten dat deze shop de relatief kleine markt zo actief bediend met elke keer weer nieuwe producten en acties.

  19. Deze gebruiker waardeert Pyropinoy voor het bericht:


  20. #403
    VWC-Lid djhek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2009
    Berichten
    1.825
    Thanks
    1.046
    1.762 waarderingen in 716 posts
    Woensdag bombenrohr aanbieding
    Panda bombenrohr festival
    Slechts 10st op=op
    €5.95

  21. #404
    Banned
    Geregistreerd
    18 februari 2019
    Berichten
    131
    Thanks
    46
    37 waarderingen in 29 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
    Woensdag bombenrohr aanbieding
    Panda bombenrohr festival
    Slechts 10st op=op
    €5.95
    20 gram p/s?

  22. #405
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
    20 gram p/s?
    Ik lees op meerdere webshop 25 gram. 30MM tube.. Die zitten aardig vol

Pagina 27 van 118 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •