Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 130
  1. #31
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Ik vind het nieuwe "alerts systeem" bij de buren erg handig. Zo krijg je een notificatie wanneer iemand op je bericht reageert, op ´t forum (en/of je bericht een duim geeft).

    Zou een fijne toevoeging zijn.

    Nog een klein, terugkerend dingetje: De show-kalender is niet altijd up-to-date.
    Dit zou ik zelf ook ideaal vinden !! En ook wat word aan gegeveven een app zou een stukje makkelijker zijn. Zelf mis ik de countdown trailer van 3 minuutjes met een lekker muziekje haha. Keek daar altijd naar uit ! En als jullie weer mee doen met de zena trophy, een goed filmpje te maken van af het begin punt tot het eind punt. Zo als beelden met een go pro op het hoofdje !

    Bedankt voor het mooie jaar die we hebben gehad. En op naar nogmeer mooie jaartjes, bedankt vuurwerkcrew & leden !!
    Kruitkoorts !

  2. Deze 2 gebruikers waarderen De Knalknapen voor het bericht:


  3. #32
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Aankomen weekend hebben wij de jaarlijkse meeting, we zullen deze onderwerpen zeker mee nemen. En mochten er nog meer zijn, laat het hier weten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  5. #33
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Stop met het toelaten van filmpjes van legaal vuurwerk, van mensen die ook illegaal en aso knallers in Nederland stoken. Illegaal spul op je vlogje? Geen ruimte op dit forum voor u! Of van mensen die overduidelijk in de illegale handel zitten omdat ze op hun 23e al collecties hebben van vele duizenden euro's legaal vuurwerk die ze echt niet met vakkenvullen bij de appie hebben verdiend (en waar gewoon van alles en nog wat op hun kanaaltje staat wat de hobby van de echte liefhebbers verziekt). Wees eens consequent.

  6. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.522
    Thanks
    3.433
    1.923 waarderingen in 700 posts
    Dennis, mooi dat je weer terug bent. verstand komt met de jaren zegt men wel eens... in ieder geval wel bij ons. Ook wij zijn door schade en schande wijs geworden. Inmiddels is bij ons wel duidelijk dat illegaal vuurwerk ernstige schade aan onze hobby toebrengt.
    Wellicht moet vuur niet met vuur worden bestreden in het geval van Crazypyronl... duidelijk een jong ventje zonder benul van prioriteiten binnen de vuurwerkhobby. wellicht kan je de dialoog met hem aan gaan ipv je tot hetzelfde niveau te verlagen. We hebben ambassadeurs als jij hard nodig, die onze traditie de helpende hand toereiken. Dan zal je echter wel wat geduld op moeten brengen ipv VWC achter je te laten ;). Leer die gasten eens een spreekwoordelijk lesje!
    door dit soort snotneuzen beklaag je je op FPM, maar hier distantieert ook 99% op VWC zich van het illegale spul! juist die rotte appels moeten we mee zien te krijgen!

  7. Deze 3 gebruikers waarderen ghoost voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Misschien een optie om iets met de persoonlijke berichten te doen. Als je nu wat berichtjes over en weer stuurt naar een ander krijg je een bericht wat 11 minuten scrollen is, omdat het op een gegeven moment allemaal letter voor letter onder elkaar staat.

    Verder is hij hier al eens voorbij gekomen, maar ik vind het archief van de chat ook wat té uitgebreid. Tot 24 of hooguit 48 uur bewaren en de rest allemaal de prullenbak in als het aan mij ligt.

  9. Deze gebruiker waardeert Willymeuf voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Stop met het toelaten van filmpjes van legaal vuurwerk, van mensen die ook illegaal en aso knallers in Nederland stoken. Illegaal spul op je vlogje? Geen ruimte op dit forum voor u! Of van mensen die overduidelijk in de illegale handel zitten omdat ze op hun 23e al collecties hebben van vele duizenden euro's legaal vuurwerk die ze echt niet met vakkenvullen bij de appie hebben verdiend (en waar gewoon van alles en nog wat op hun kanaaltje staat wat de hobby van de echte liefhebbers verziekt). Wees eens consequent.
    Je zou eens je eigen forum moeten starten, met je eigen ideeën en regeltjes.
    Ik ben serieus, dat lijkt me beter voor jezelf en de mensen hier.

    Mensen die op hun 23e een collectie van een paar duizend euro hebben kunnen toch ook gewoon een baan hebben en prioriteit geven aan vuurwerk, dan hoef je die mensen niet meteen als handelaars in illegaal vuurwerk weg te zetten. Van mij mogen alleen mensen van het forum geweerd worden die vandalisme plegen met (zwaar) vuurwerk, of zwaar vuurwerk op een abnormale manier afsteken.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  11. Deze 2 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  12. #37
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    Dennis, mooi dat je weer terug bent. verstand komt met de jaren zegt men wel eens... in ieder geval wel bij ons. Ook wij zijn door schade en schande wijs geworden. Inmiddels is bij ons wel duidelijk dat illegaal vuurwerk ernstige schade aan onze hobby toebrengt.
    Wellicht moet vuur niet met vuur worden bestreden in het geval van Crazypyronl... duidelijk een jong ventje zonder benul van prioriteiten binnen de vuurwerkhobby. wellicht kan je de dialoog met hem aan gaan ipv je tot hetzelfde niveau te verlagen. We hebben ambassadeurs als jij hard nodig, die onze traditie de helpende hand toereiken. Dan zal je echter wel wat geduld op moeten brengen ipv VWC achter je te laten ;). Leer die gasten eens een spreekwoordelijk lesje!
    door dit soort snotneuzen beklaag je je op FPM, maar hier distantieert ook 99% op VWC zich van het illegale spul! juist die rotte appels moeten we mee zien te krijgen!
    Die jeugd? Die heb ik al lang opgegeven. Het lijkt wel of alles wat tegenwoordig ter wereld komt te dom is om te poepen, daar ga ik mijn dure tijd niet in steken dat is een taak voor de ouders. Neuh, ik blijf gewoon lekker aanwezig en wijs af en toe eens even op de feitjes, meer niet.
    Als ik echte liefhebbers nodig heb weet ik waar ik moet zijn.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 26 januari 2019 om 17:47 Reden: Valse beschuldiging weggehaald.

  13. #38
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Je zou eens je eigen forum moeten starten, met je eigen ideeën en regeltjes.
    Ik ben serieus, dat lijkt me beter voor jezelf en de mensen hier.

    Mensen die op hun 23e een collectie van een paar duizend euro hebben kunnen toch ook gewoon een baan hebben en prioriteit geven aan vuurwerk, dan hoef je die mensen niet meteen als handelaars in illegaal vuurwerk weg te zetten. Van mij mogen alleen mensen van het forum geweerd worden die vandalisme plegen met (zwaar) vuurwerk, of zwaar vuurwerk op een abnormale manier afsteken.
    Bedankt voor de tip! Maar nee bedankt, heb betere dingen te doen in mijn leven dan een forum beheren.

    En over die handelaartjes: over 30 jaar, als je net zo oud bent als ik, zul jij ook inzien dat 1+1, twee is...

  14. #39
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Misschien eens een keertje wat vernieuwing in en bij de icoontjes. Een ruimere keuze zou ik toe juichen en ik denk dat ik niet de enige ben
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  15. #40
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Dat is wel een mooie inderdaad. Die ga ik ff backstage knallen
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. #41
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dat is wel een mooie inderdaad. Die ga ik ff backstage knallen
    Strak plan Wesley
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  17. #42
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Ben waarschijnlijk een beetje laat maar een mogelijkheid om je eigen bericht te verwijderen zou wel mooi zijn scheelt de moderators ook weer werk als iemand onbedoeld een bericht plaatst op een verkeerde topic
    With great fireworks comes great responsibility

  18. #43
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Overijssel Bekijk bericht
    Ben waarschijnlijk een beetje laat maar een mogelijkheid om je eigen bericht te verwijderen zou wel mooi zijn scheelt de moderators ook weer werk als iemand onbedoeld een bericht plaatst op een verkeerde topic
    Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.

  19. #44
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.
    Dat klopt, echter de mogelijkheid om berichten te verwijderen moet er toch wel zijn vind ik. Maar dan binnen een uur van plaatsten oid ?
    Nu lees je regelmatig bij een weg gehaald berich : mag verwijdert worden etc etc
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  20. #45
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Nee dat moet echt niet kunnen, dan ga je hele onlogische gesprekken krijgen hier op het forum.
    Ik ben daar niet helemaal mee eens, bijvoorbeeld je zit op de telefoon en zit dan ook hier op de forum, dan kan het wel eens erg vervelend zijn om te zien waar je daadwerkelijk bent. Ik zelf heb al een aantal keer gehad dat ik dacht dat ik bij een bepaald topic ben en dan een bericht plaats om daarna achter te komen dat ik in het verkeerde topic zit

    Je hebt van die mensen die echt een gesprek gaan verwijderen zoals deze bijvoorbeeld, maar daar kun je niet echt heel veel aan doen. Ik had bijvoorbeeld ook alle berichten kunnen gaan wijzigen naar zoiets wat Torrr al zei ''Mag verwijderd worden'' dan blijf je al het ware ook onlogische gesprekken houden hier.

    Ik denk ook dat mensen hun bericht niet zo snel zouden gaan verwijderen, tot het eventueel genoodzaakt is om het werkelijk te gaan verwijderen voor bepaalde dingen/redenen, en de berichten dan ook niet gaan verwijderen van een gesprek bijvoorbeeld. Ik kan het mis hebben maar ik ben het met Torrr eens dat het wel erg handig is voor de mogelijk om je eigen berichten te kunnen verwijderen.

    Wat jij bedoeld (denk ik) is het effect van het verwijderen van een account waarvan je ziet dat opeens ook alle reacties verwijderd zijn? Ik denk niet dat mensen de moeite gaan nemen om alle reacties te gaan verwijderen, maar ik kan het ook mis hebben. En dat je je eigen account niet kunt verwijderen ben ik wel weer mee eens want dan krijg je sowieso gaten in gesprekken mocht iemand die veel post de beslissing hebben genomen om de account te verwijderen.
    With great fireworks comes great responsibility

Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •