Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC in 2019; tips of suggesties?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    We hebben hiervoor sinds een jaar of 3 per importeur een verzamel topic gemaakt waar alle nieuwe producten staan, zoals Beastmode aangaf.

    Bij bv een fireval, hoe zou dit anders kunnen? Nu kun je per product reageren, als je alles in 1 topic gooit weet je niet wie op welk product reageert.
    Nu ik dit weet, werkt het voor mij prima. Niets aan veranderen.

    Comment


      #92
      De VWC filmpjes van nieuwe producten die zijn gefilmd op demos lopen heel haperig. Jammer genoeg worden deze filmpjes ook door verscheidene winkeliers gebruikt als productfilpje op websites.

      zie dit voorbeeld fimpje:

      Comment


        #93
        Nieuw sectie op het forum, "Pro vuurwerk initiatieven" een plek waar ideeën en voorstellen kunnen worden gepost over initiatieven die hopelijk bijdragen aan het behoud van vuurwerk.

        Hopelijk werkt deze nieuwe sectie motiverend en uitnodigend voor nieuwe ideeën en uitwerkingen hiervan. Tijd om eens het vuur(werk) aan de schenen te leggen van het anti vuurwerk volk.

        Comment


          #94
          de frontpage aanpassen naar countdown 2019, ipv 2012 tm 2016
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #95
            De laatste tijd is de site regelmatig erg traag, regelmatig ligt de site er ook kort even helemaal uit met een Cloudflare melding?

            Comment


              #96
              We gaan er nogmaals naar kijken, het komt inderdaad toch teveel voor dat ie vertraagd is ondanks de server-upgrade deze drukkere maanden.

              Comment


                #97
                Naast dat hij soms wat traag is reageert hij op de mobiel ook niet goed op aanraken. Als ik een topic openen wil schiet hij zo 4 topics naar onder 1tje open. En nee het ligt niet aan mijn mobiel want de tablet heeft het ook
                Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
                  Naast dat hij soms wat traag is reageert hij op de mobiel ook niet goed op aanraken. Als ik een topic openen wil schiet hij zo 4 topics naar onder 1tje open. En nee het ligt niet aan mijn mobiel want de tablet heeft het ook
                  apart, heb ik nog nooit last van gehad en zit de helft van de tijd via mobiel hier. Wat voor browser gebruik je ? Chrome of safari ?

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
                    Naast dat hij soms wat traag is reageert hij op de mobiel ook niet goed op aanraken. Als ik een topic openen wil schiet hij zo 4 topics naar onder 1tje open. En nee het ligt niet aan mijn mobiel want de tablet heeft het ook
                    dat heb ik soms ook op de telefoon, komt bij mij omdat er bovenin (bij de shout) nog een reclame blokje aan t inladen is, vandaar dat die soms wat kan verspringen ?
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                      De laatste tijd is de site regelmatig erg traag, regelmatig ligt de site er ook kort even helemaal uit met een Cloudflare melding?
                      wat me opviel, is dat die de laatste weken, zo rond t middaguur (kan half uur eerder, of later zijn) vaak ff ofline gaat ?
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        dat heb ik soms ook op de telefoon, komt bij mij omdat er bovenin (bij de shout) nog een reclame blokje aan t inladen is, vandaar dat die soms wat kan verspringen ?
                        Daar wacht ik standaard al op met het inladen. Ik zoom ook heel ver in en dan nog vaak. 90 procent telefoon gebruiker. Ik gebruik voor het forum chrome
                        Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                        Comment


                          vwc ligt wel vaak uit..
                          ik hoop maar dat het van 27e t/m 31e netjes functioneert wanneer we allemaal hier op het vwc willen zitten.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                            vwc ligt wel vaak uit..
                            ik hoop maar dat het van 27e t/m 31e netjes functioneert wanneer we allemaal hier op het vwc willen zitten.
                            Dat hopen wij net zo goed. Ook wij balen als een stekker als het forum eruit vliegt. We zijn ermee aan de slag, maar techniek...
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              ALs ik bij "wie is er online kijk zijn er tientallen of zelfs honderden "gasten" waarbij staat "Browsing Image Gallery looking around" of "Browsing Image Gallery check it out".

                              Als ik er vervolgens op druk krijg ik een 404.



                              dit kan toch niet kloppen en lijkt mij duidelijk dat er ergens een fout zit.

                              Comment


                                Is er ook iets te doen aan de pb box? Ik zie lang niet alle verzonden berichten terug die wel een kopie opgeslagen moet hebben
                                ..
                                Brrrap, lekker knallen

                                Comment

                                Working...
                                X