Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 80 van 80
    VWC-Lid DTCsjoerd's schermafbeelding
    Thanks
    1.157
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Kan er een opt out mogelijkheid komen voor die spamtopic-acties? Dat je die niet constant bovenaan je *nieuwe berichten* krijgt? Vorig jaar vwt en nu begint Broekhoff al, als de rest die hype ook gaat volgen... Leuk voor de advertentie-inkomsten maar voor het oog pure forum vervuiling. Social media gedrag op een internet forum...
    Hier sluit ik me helemaal bij aan. Heel erg tof dat Vuurwerkexpert deze actie organiseert natuurlijk.. maar vrij vervelend dat dit topic nu dus tot 22 december constant bovenaan de nieuwe berichten moet staan. In mijn ogen dan meer een marketingtechniek i.p.v. een gunst naar de liefhebbers. Welke importeur wilt er nou niet hun naam een heel seizoen bovenaan een goed bezocht vuurwerkforum hebben staan?
    Laatst gewijzigd door DTCsjoerd; 17 augustus 2019 om 19:01

2. The Following User Says Thank You to DTCsjoerd For This Useful Post:

VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Thanks
    230
    Thanked 1.023 Times in 354 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Kan er een opt out mogelijkheid komen voor die spamtopic-acties? Dat je die niet constant bovenaan je *nieuwe berichten* krijgt? Vorig jaar vwt en nu begint Broekhoff al, als de rest die hype ook gaat volgen... Leuk voor de advertentie-inkomsten maar voor het oog pure forum vervuiling. Social media gedrag op een internet forum...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
    Hier sluit ik me helemaal bij aan. Heel erg tof dat Vuurwerkexpert deze actie organiseert natuurlijk.. maar vrij vervelend dat dit topic nu dus tot 22 december constant bovenaan de nieuwe berichten moet staan. In mijn ogen dan meer een marketingtechniek i.p.v. een gunst naar de liefhebbers. Welke importeur wilt er nou niet hun naam een heel seizoen bovenaan een goed bezocht vuurwerkforum hebben staan?
    Amen.

Ik begrijp ook totaal niet waarom de moderatie dit soort onzin ieder jaar opnieuw toe blijft staan. Dwing de importeurs originele acties te bedenken indien zij naamsbekendheid op de fora (verder) op willen bouwen, niet dit soort goedkope troep.

4. The Following User Says Thank You to Brainiac For This Useful Post:

Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Thanks
    8.830
    Thanked 15.794 Times in 3.975 Posts
    Afbeeldingen
    5484
    Het topic is verwijderd, vorig jaar was de laatste keer dat wij een spamactie voor een importeur online hebben gezet, na al die kritieken is dat geen optie meer.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

6. The Following 10 Users Say Thank You to Mattenfreak For This Useful Post:

VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Thanks
    2.126
    Thanked 3.761 Times in 1.579 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Misschien een optie om iets met de persoonlijke berichten te doen. Als je nu wat berichtjes over en weer stuurt naar een ander krijg je een bericht wat 11 minuten scrollen is, omdat het op een gegeven moment allemaal letter voor letter onder elkaar staat.
    Het zou inderdaad prettig zijn als dit aangepast kant worden.

VWC-Lid
    Thanks
    147
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Het topic is verwijderd, vorig jaar was de laatste keer dat wij een spamactie voor een importeur online hebben gezet, na al die kritieken is dat geen optie meer.
    Oké, was het al kwijt. Ik vind het jammer, had er geen last van, maar kennelijk is de kritiek van de anderen terecht.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten