Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] vuurwerkbunker.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2019] vuurwerkbunker.nl

    Beste liefhebbers,

    Namens ons gehele team wensen we jullie een heel mooi 2019 toe, we hopen dat iedereen een top jaarwisseling heeft gehad.

    Ook dit jaar voorzien we jullie weer graag van kwaliteitsvuurwerk tegen scherpe prijzen via onze speciaal ingerichte webshop. Deze is vanaf vandaag weer geopend, inloggen kan via https://vuurwerkbunker.nl/inloggen met het wachtwoord 'X'. DE WEBSHOP IS GESLOTEN PER 5-12-2019

    Edit 1 september 2019:
    Na een succesvolle januari actie is onze webshop weer geopend! De komende tijd zal het assortiment verder aangevuld worden met nieuwe producten in onze collectie.

    Voor vragen of een order op maat mail je naar [email protected]

    Hopelijk tot ziens in 2019!

    Groeten Tobias & Robin

    VOORWAARDEN (update per 1 september 2019)

    – Voor bestellingen geplaatst vanaf 1 september 2019 werken wij niet meer met het apart zetten van batches/productiejaar.
    – Het minimum bestelbedrag voor het plaatsen van een bestelling bedraagt €40.-.
    – Een bestelling is pas rond wanneer deze is afgerond en een orderbevestiging verstuurd is.
    – Afhalen is alleen mogelijk bij Vuurwerkbunker.nl Pijnacker te Rijskade 1a, 2641 NA.
    – Afhalen van de bestelling is alleen mogelijk op zaterdag 28 december 2019 tussen 07:00-08:00, wij behouden ons het recht voor dit afhaalmoment te wijzigen en zullen dit dan tijdig doorgeven.
    – Wij houden de wettelijke retourtermijn van 14 dagen aan, hierna is je bestelling definitief.
    – Typefouten en afwijkingen in samenstelling en/of afmetingen voorbehouden.
    – Vermelde prijzen zijn geldig tot uiterlijk 1 december 2019.
    – Door vertraagde aanvoer of andere onvoorziene omstandigheden kan het voorkomen dat één of meerdere artikelen niet leverbaar zijn. Wij zullen dan contact opnemen voor een passende oplossing.
    – Verkoop en uitgifte vuurwerk alleen aan personen van 16 jaar of ouder.
    Laatst aangepast door robinn6; 6 December 2019, 00:16.

    #2
    Error establishing a database connection

    Comment


      #3
      Same here

      Comment


        #4
        Prachtig om alles alweer online te zien komen!

        Maar ook hier doet het linkje het niet!

        Comment


          #5
          Kom er ook niet op.
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            #6
            Werkt niet idd

            Comment


              #7
              Allereerst nog de beste wensen Robin & Tobias. En uiteraard weer bedankt voor de goede service en mooie prijzen in 2018. Wat gaaf dat de freaksite weer online komt/is. Kom er nu ook nog niet op, maar ben erg benieuwd.

              Alvast veel succes met het nieuwe 'vuurwerkseizoen'.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Ik krijg de site niet geladen, geen eens een foutmelding.
                Ik ben zeeeeeer benieuwd, lekker in de buurt, dus misschien kom ik dit jaar wel naar jou toe als je leuke spullen hebt en goeie prijzen!

                Comment


                  #9
                  Lijkt erop dat een ander IP adres in de database/FTP staat in de config file. Dan krijg je oa zoiets;)

                  Comment


                    #10
                    De beste wensen voor het nieuwe jaar.
                    Heerlijk om binnenkort al wat leuks in te slaan. Hopen dat de site het snel doet

                    Comment


                      #11
                      Had net wel al ff de inlog pagina eindelijk te pakken, maar helaas daarna weer een error. Probeer t later wel nog eens !

                      Comment


                        #12
                        Mailen werkt ook niet haha
                        We zien t morgen wel dan ;)

                        Comment


                          #13
                          Werkt alweer zag ik net paar boxen staan erop

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rootje1987 Bekijk bericht
                            Werkt alweer zag ik net paar boxen staan erop
                            Hier werkt hij niet
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Check hij werkt
                              Staan idd alleen paar boxen op nog. Rest zal nog wel aangevuld moeten worden denk ik

                              Comment

                              Working...
                              X