Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts

    Meilink Vuurwerk De Goorn

    Meilink Vuurwerk

    De Goorn 63
    1648 JS
    De Goorn

    Naast de kerk

    Merken: Hoofdzakelijk Broekhoff

    Wat ik begreep als zo'n 20 jaar in de vuurwerkverkoop.
    Laatst gewijzigd door \_niels_/; 4 januari 2020 om 12:24

  2. #2
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Dit jaar ben ik voor het eerst bij deze winkel geweest. Eerst op de 28e om mijn gewonnen Sky High box op te halen! Daarnaast had ik nog een pakje Moon Travellers 2.0 besteld en kwam mijn vriendin een potje ophalen wat ze via vakantieveilingen gratis kon krijgen.

    Ik was positief verrast! Aardig personeel en toen ik zei waar ik voor kwam wisten ze meteen waar het over ging. Ze waren benieuwd hoe die actie nou precies in elkaar zat en zo hebben we leuk even staan kletsen. Niet alleen over de prijs maar ook over vuurwerk in het algemeen.

    2 dagen later was ik er weer voor de bunkerrondleiding. Hoewel ik inmiddels wel weet hoe dat in elkaar steekt leek het me wel een leuke bezigheid om de tijd even te vullen. Ze konden duidelijk uitleggen hoe alles in elkaar stak en hadden op alle vragen van het publiek goed antwoord. Na de rondleiding en uitleg van een half uurtje heb ik nog en half uur over vuurwerk staan kletsen en dat was erg gezellig. Duidelijk mensen met verstand van wat ze verkopen.

    In de bunker zag ik tijdens de rondleiding nog een doos met pakjes lady cracker staan van Weco. Omdat het echter de 30e was konden die niet uitgeleverd worden en de 31e had ik zelf geen tijd om langs te komen. Daarom staan er inmiddels 20 pakjes apart voor mij voor de komende jaarwisseling

    Al met al dus een goede ervaring met deze winkel en dit jaar ga ik er dus zeker weer langs.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Berichten
    610
    Thanks
    1.681
    1.029 waarderingen in 330 posts
    Kan mij goed vinden in bovenstaande reactie. Mijn bestellingen bij andere winkels waren al lang de deur uit toen ik alsnog de mogelijkheid kreeg om hier nog wat te bestellen omdat mijn broer hier een bestelling had geplaatst. Wist totaal niet dat er een EVO dealer op zo'n 20km van mijn woonplaats zat. Wel voor de eerste keer de kans op EVO (voeren ook nog Broekhoff), maar weinig budget meer. Wilde toch wat van EVO hebben dus met de Insane en 2x Eccentric en de Supercell van Broekhoff een kleine bestelling geplaatst. Voor een vriend moest ik nog een mooi blok van rond de 100 meenemen, dus de W-shape Dominator hier ook nog gehaald.

    Samen met mijn broer en kleine neefje de winkel bezocht. Leuk ingerichte showroom en heel aardige medewerkers met veel kennis van zaken. De 2 bestelde cakeboxen zagen we langsvliegen en werden in een kamer achter de showroom nog netjes van hun kooi ontdaan. Daarna nog gezellig een tijdje met het personeel staan praten over vuurwerk. Duidelijk te merken dat ze gepassioneerd met vuurwerk bezig zijn en goed op de hoogte waren van alle ontwikkelingen.

    Volgend jaar zeker weer een bezoekje brengen en dan doen we het goed

  4. #4
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.084
    Thanks
    2.651
    2.952 waarderingen in 891 posts
    Ook dit jaar weer hier geweest. Vorig jaar tijdens de open dag op zondag de 30e al 20 pakjes Bugano ladycrackers gereserveerd voor dit jaar (die een paar dagen terug gelukkig voor een aanzienlijk deel flash bleken te bevatten) en die lagen netjes klaar. Ook de Double Defense lag netjes klaar, echter ontbraken 15 x Big Chill, die door een kleine miscommunicatie binnen de winkel niet waren besteld, en ook volledig uitverkocht waren... Erg jammer omdat ik me er erg op verheugd had, en dit natuurlijk de laatste keer was dat ze te krijgen waren. Dus dat viel enorm tegen, maar het is wel weer zeer netjes opgelost.

    Maar nog steeds, aardige mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan de gemiddelde vuurwerkverkoper, en ook echt bewust bezig zijn met de mooiste producten uitzoeken voor het assortiment.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •