Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

''Prototype X'' Surex Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
    mooi spul, maar mijn ervaring van surex is inmiddels zoals bovenstaand filmpje (stopte na cake 1)...niet al te best.

    of het nou deze prototype is, de mixed display of een andere box van surex, 9 van de 10 keer is er wel iets mis mee: cakes die het niet of niet goed doen, vochtig zijn of halverwege stoppen...heb zelfs gehad dat de hele box tijdens het schieten niet hoger kwam dan 1 meter van de grond, wat echt levensgevaarlijk was.

    Dus kwaliteit is echt bagger....maar aan de andere kant heeft Surex wel weer geweldig mooie cakes
    Vind het erg vreemd dat jij zoveel problemen met Surex ervaart, wij hebben er al genoeg van geschoten en nooit problemen gehad. Doe je ze wel doorlonten? Want het betreffen vaak losse cakes die je zelf kunt koppelen.

    Enfin nog wat filmpjes op het interwebs gevonden van deze rammert!





    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

    Comment


      #17
      Lekker laten gaan joh, het is 1 van de betere boxen op de consu markt. Hardere salutes ga je niet vinden.

      Voor sommige is alles wat geen funke zena luipaard is 'slecht' nou de grote pijlen van salon vagen het hele 15 20 25 grams baby pijltjes assortiment in 1 klap weg. De boxen die ze bij salon verkopen zijn voor wat betreft het sier gedeelte minstens even goed en de salutes zoals in de prototype kan zena niet aan tippen.

      Zoals met alles uit belgie zijn de prijzen wel gewoon te hoog in vergelijking met onze nl freak winkels.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
        Vind het erg vreemd dat jij zoveel problemen met Surex ervaart, wij hebben er al genoeg van geschoten en nooit problemen gehad. Doe je ze wel doorlonten? Want het betreffen vaak losse cakes die je zelf kunt koppelen.

        Enfin nog wat filmpjes op het interwebs gevonden van deze rammert!
        Uiteraard ook hier gewoon alles netjes doorgelont. Misschien dat ik gewoon pech heb gehad door wat slechte batches te hebben oid... maar het viel mij op dat meerdere mensen hier last van hadden gezien de vele "blijven hangen" filmpjes op youtube..

        Maar oke, zoals gezegd is het wel extreem mooi spul dat van surex....


        ps. op aanraden van jou (via youtube) wel de next level gehaal dit jaar...die was inderdaad echt heel gaaf!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Lekker laten gaan joh, het is 1 van de betere boxen op de consu markt. Hardere salutes ga je niet vinden.

          Voor sommige is alles wat geen funke zena luipaard is 'slecht' nou de grote pijlen van salon vagen het hele 15 20 25 grams baby pijltjes assortiment in 1 klap weg. De boxen die ze bij salon verkopen zijn voor wat betreft het sier gedeelte minstens even goed en de salutes zoals in de prototype kan zena niet aan tippen.

          Zoals met alles uit belgie zijn de prijzen wel gewoon te hoog in vergelijking met onze nl freak winkels.
          Jazeker, je hoort mij ook absoluut geen verkeerd woord zeggen over de cakes van salon roger, loots/hq... bijna alles is daar topspul.... mijn ervaringen met surex zijn alleen niet bepaald goed te noemen, maar zoals ik al aangaf, is het wel zeer mooi vuurwerk...

          Comment


            #20
            Hier ook geschoten afgelopen jaarwisseling.
            Dikke box, mooie, grote effecten die erg hoog gingen.
            Salutes waren top.

            Enige minpuntje kan zijn dat de box vrij snel gaat
            No Pyro no Party

            Comment


              #21
              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

              Comment


                #22
                Wat is dit een dikke bak zeg!
                De salutes zijn echt geweldig en het sier blijft prachtig hangen. Goede opbouw en einde, gewoon heerlijk.

                Betreft het doorlonten snap ik wel dat hij bij sommige blijft hangen. Als je namelijk bij de overgang van normaal visco naar het schietlont voelt dan lijkt daar iets van speling te zitten. Daarom heb ik hem van schietlont op schietlont doorgelont en daardoor liep hij perfect door.

                En ja hij is duur voor hoe lang hij duurt, maar de uitwerking is dan ook wel perfect.

                Te zien vanaf 2:58

                Comment


                  #23
                  YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                  Comment


                    #24
                    Is dit nu echt exact dezelfde als The Gunslinger van Eurostar?
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
                      mooi spul, maar mijn ervaring van surex is inmiddels zoals bovenstaand filmpje (stopte na cake 1)...niet al te best.

                      of het nou deze prototype is, de mixed display of een andere box van surex, 9 van de 10 keer is er wel iets mis mee: cakes die het niet of niet goed doen, vochtig zijn of halverwege stoppen...heb zelfs gehad dat de hele box tijdens het schieten niet hoger kwam dan 1 meter van de grond, wat echt levensgevaarlijk was.

                      Dus kwaliteit is echt bagger....maar aan de andere kant heeft Surex wel weer geweldig mooie cakes
                      Hey robin ik reageer heel laat deze video hierboven na cake 2 stopte die inderdaad waar lont jij hem door? Je moet ze ook wat veel mensen zeggen verder onderaan doorlonten en ten tweede maak de lonten goed stevig vast en wat ik ook doe is om de cakes stevig vastzetten met tape eromheen helpt vaak ook door de kracht van de schoten bewegen de cakes en kunnen de lonten dus losschieten

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tinuske Bekijk bericht
                        Hey robin ik reageer heel laat deze video hierboven na cake 2 stopte die inderdaad waar lont jij hem door? Je moet ze ook wat veel mensen zeggen verder onderaan doorlonten en ten tweede maak de lonten goed stevig vast en wat ik ook doe is om de cakes stevig vastzetten met tape eromheen helpt vaak ook door de kracht van de schoten bewegen de cakes en kunnen de lonten dus losschieten
                        Thanks voor de tip, dat ga ik komend jaar zeker proberen.

                        Comment


                          #27
                          Wat een box zeg, staat op de lijst voor dit jaar!

                          Kwam het volgende filmpje tegen op Youtube (groot deel van de box):


                          Wat een spreiding en goede boeketten voor 25mm!

                          Comment


                            #28
                            Mooi filmpje, zo achter de huizen kan je goed zien hoe groot de effecten zijn. Echt TOP! Zou heel graag nog meer filmpjes op deze manier zien, ik hou er sowieso van om alles in perspectief te kunnen zien. Mijn voorkeur gaat daarom altijd uit naar filmpjes waarbij je een lantaarnpaal, een boom of een gebouw in beeld ziet.

                            Comment


                              #29
                              Heyy dat is mijn filmpje haha. Was een mooi apparaat om te zien, maar niet lekker doorgelont volgens mij. Volgende dag nog gezocht naar die doos, heb hem niet meer zien staan.

                              Comment


                                #30
                                Deze staat hier dit jaar ook in de straat, heel erg benieuwd naar.
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X