Banner China Red
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 50
  1. #1
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts

    Ideeën voor producten

    Soms zie ik in "vragen aan -naam importeur-)"-topics reacties van freaks die graag een nieuw product willen zien of ideeën hebben hoe een product beter kan. Ik dacht: waarom niet een algemeen topic over ideeën voor producten? Dus niet gericht aan 1 importeur, maar dus eigenlijk misschien wel de vraag: welke producten zou jij produceren als je ze mocht verzinnen?

    Ik denk dat het een goed idee is als ik alle reacties hieronder in de openingspost zet, zodat we 1 groot overzicht krijgen van alle ideeën hier op het forum. Het zou toch ook tof zijn als blijkt dat een importeur jouw idee hiervandaan heeft en volgend jaar op de markt is?

    Overzicht:

    Singleshots

    - Een set van 6 singleshots 1,0" met allemaal een andere kleur strobe-mine en een ti-salute
    - Een set van 6 singleshots 1,0" met allemaal een spinner, maar een andere kleur peony
    - Een set met singleshots 2,0" met bijzondere effecten zoals een ring.
    - Een singleshot met multicolor strobing willow met rood, groen, goud en zilveren sterren

    Cakes

    - Een 36 of 49 shots i-shape knalcake met allemaal een andere kleur strobe-mine en een ti-salute in hoog tempo, liefst wat opvallende kleuren ertussen zoals roze, oranje en lemon
    - Een 16 of 20 shots i-shape tailcake met opvallende kleuren zoals roze, oranje en lemon
    - Een 36 shots i-shape cake met multi-color peony's en als finale 3 shots met een blauwe peony (zoals de finale van de Spinnerz 2 Colorz)
    - Een 36 shots i-shape all-at-once- cake met grote brocade crown
    - Een 36 shots i-shape falling leave cake in hoog tempo
    - Een 16 schots cake met ring effecten in roze, blauw en lemon
    - Een parachutecake
    - Een i-shape cake met gekleurde peony's (liefst geel en oranje)
    - Een z-shape cake met starmines
    - Een 16 shots i-shape cake met peony's in een specifieke kleur
    - Een w-shape cake met crossettes en met een 5 shots finale
    - Een cake met dubbele crossettes (Crosettes die uitzetten in nieuw crossettes)
    - Een cake met multicolor strobing willow met rood, groen, goud en zilveren sterren
    - Een 25 shots cake met gold glitter tail naar pastel color dahlia.
    - Een cake met afwisselende salvo's: Hummers en het Wicked Whistle-effect.

    Cakeboxen

    - Een 72/100 shots cakebox i-shape met zilveren (strobe)mines en verschillende kleuren peony's in hoog tempo.
    - Een 72/100 shots cakebox i-shape met gekleurde mines en zilveren blinkboeketten in hoog tempo.
    - Een 240 shots cakebox met snel tempo en ti-salute salvo's ertussendoor (zoals de oude Garden of Eden van Royal)
    - Een 100 shots waaiercakebox met gekleurde mines, laatste rij mines + boeketten
    - Een cakebox met verschillende soorten fluiters
    - Een cakebox met spinners en hummers
    - Een cakebox met rauwe fluiters en een boeket en ti-salutes
    - Een 144-shots cakebox I shape met salvo's die 3 schoten plump en 3 schoten strobo tegelijk schiet. En de strobe afwisselen met anderen effecten.
    - Een 100-shots cakebox I shape met het 'Scala'-effect
    - Een cakebox met hetzelfde effect als Red Maroon, maar dan in blauw, groen en paars
    - Een cakebox met hetzelfde effect als Red Maroon, maar dan een variant met meerdere kleuren, dus een 'Rainbow Maroon'
    - Een W-shaped knalcakebox die in w-shape all-at-once schiet

    Effecten
    - Indien mogelijk een photoflash effect
    - Een cake die begint met een fontein
    - Fontein met kleine grondbloemen

    Overig
    - (Meter)pakketjes die de moeite waard zijn
    - Een leuke hollandse buskruit knaller van 2 gram, met een goede huls en lont dikte
    - Grondbloemen met andere kleurtjes,goud,paars,silver,rose. Of iets in die richting.
    - Labels weer zoals de jaren '80/'90

    Kom maar op met al jullie ideeën

    *bijgewerkt tot #33
    Laatst gewijzigd door Willymeuf; 14 januari 2019 om 15:40

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Willymeuf voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Als het mogelijk is:

    Een 16 schots cake met ring effecten! graag in roze, blauw en lemon, zou geweldig zijn!

  4. #3
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
    Als het mogelijk is:

    Een 16 schots cake met ring effecten! graag in roze, blauw en lemon, zou geweldig zijn!
    Mooi hoef ik dat niet te posten.
    Bedankt!

    Edit.
    Een parachute cake.
    Laatst gewijzigd door the cigarman; 3 januari 2019 om 14:06
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  5. #4
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Geen idee of het mogelijk is in consumenten vuurwerk, maar een cake of single shot met photoflash effect zou enorm gaaf zijn.

  6. #5
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Niet zozeer een idee voor een nieuw product, eerder een ontwikkeling welke de branche moet gaan maken in overleg met de overheid.

    Fontijnen naar het niveau krijgen zoals in duitsland bijvoorbeeld. 250gr sas aan kwaliteits producten.

    Met de als maar grotere hetse tegen vuurwerk zal een fontijn zomaar als enige over kunnen blijven in de toekomst. Zorg ervoor dat ze dan wel zo mooi worden dat het de moeite is.

  7. #6
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Niet zozeer een idee voor een nieuw product, eerder een ontwikkeling welke de branche moet gaan maken in overleg met de overheid.

    Fontijnen naar het niveau krijgen zoals in duitsland bijvoorbeeld. 250gr sas aan kwaliteits producten.

    Met de als maar grotere hetse tegen vuurwerk zal een fontijn zomaar als enige over kunnen blijven in de toekomst. Zorg ervoor dat ze dan wel zo mooi worden dat het de moeite is.
    Inderdaad, meer mooie top fonteinen hebben we nodig! Altijd mooi om naar te kijken, zeker met de kleintjes erbij.

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Niet een nieuw product... maar wat ik graag zou willen zien is een geupgrade versie van de Garden of Eden van Royal Fireworks. Het was de 1e cakebox die ik ook kocht maar ook degene die het meeste indruk op mij heeft gemaakt, wat was die fantastisch! We hebben er helaas niet lang van kunnen genieten, vandaar.

  9. #8
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    Niet een nieuw product... maar wat ik graag zou willen zien is een geupgrade versie van de Garden of Eden van Royal Fireworks. Het was de 1e cakebox die ik ook kocht maar ook degene die het meeste indruk op mij heeft gemaakt, wat was die fantastisch! We hebben er helaas niet lang van kunnen genieten, vandaar.
    Ik heb hem wel toegevoegd in de eerste post, maar zou je kunnen aanduiden wat er dan precies moet terugkomen in de nieuwe cakebox? Zoek jij een cakebox met hetzelfde tempo als de Garden of Eden? Of zoek je een cakebox met soms salvo's ti-salutes? Of vond je het tempo alleen al genoeg reden waarom de Garden of Eden geupgrade zou moeten worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Niet zozeer een idee voor een nieuw product, eerder een ontwikkeling welke de branche moet gaan maken in overleg met de overheid.

    Fontijnen naar het niveau krijgen zoals in duitsland bijvoorbeeld. 250gr sas aan kwaliteits producten.

    Met de als maar grotere hetse tegen vuurwerk zal een fontijn zomaar als enige over kunnen blijven in de toekomst. Zorg ervoor dat ze dan wel zo mooi worden dat het de moeite is.
    Deze voeg ik niet toe in de bovenste post, want dan moet eerst de wet maar eens aangepast worden. Anders had ik ook allang een 100 shots 2,0" cakebox eraan toegevoegd

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Ik heb hem wel toegevoegd in de eerste post, maar zou je kunnen aanduiden wat er dan precies moet terugkomen in de nieuwe cakebox? Zoek jij een cakebox met hetzelfde tempo als de Garden of Eden? Of zoek je een cakebox met soms salvo's ti-salutes? Of vond je het tempo alleen al genoeg reden waarom de Garden of Eden geupgrade zou moeten worden.
    Het snelle tempo die de Garden of Eden had en tussendoor de ti salute salvo's (wel zonder extra sterren dan) is wat voor mij de Garden of Eden zo geweldig maakte. Er zijn mooiere boxen met mooiere en grotere boeketten, maar door het snelle tempo met daar achteraan de salutes werd deze box echt geniaal, hij bleef maar gaan.

  11. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  12. #10
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Ik weet dat knutselen eigenlijk niet mag. Maar ik zie bij verschillende evo bakken die losse reepjes in de boxen. Zo zou je zelf bv met de branco mega willows color carnaval zelf al een leuke box kunnen maken als je de cakes losmaakt en koppelt.

  13. #11
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Een écht goed vuurwerkpakket, met een fatsoenlijke prijs/kwaliteitsverhouding. Je zou verwachten dat wanneer je een pakket koopt je ‘bundelkorting’ krijgt, maar het tegenovergestelde is waar. Ik zou graag zien dat de importeurs met toffe pakketten komen met vanalles en nogwat. Niet voor mezelf, wel voor de onwetende papa met kind die denkt iets goeds te kopen. Voor 150 gram sas pakketjes betaal je al snel 30 euro. Het is bedrog.

  14. #12
    VWC-Lid Tom2396's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2014
    Locatie
    Ergens, Nederland
    Berichten
    182
    Thanks
    69
    86 waarderingen in 38 posts
    Tip: 100 shots mine waaier box! Gekleurde mines van links naar rechts, andersom of in salvo's! Met een 3 shots mine salvo finale + grote boeketten en goede burst! Adviesprijs: €150,-. Zou ik er persoonlijk wel voor over hebben! Heb je een zo goed als uniek product als vuurwerk merk. Alsjeblieft!
    Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

  15. #13
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Een écht goed vuurwerkpakket, met een fatsoenlijke prijs/kwaliteitsverhouding. Je zou verwachten dat wanneer je een pakket koopt je ‘bundelkorting’ krijgt, maar het tegenovergestelde is waar. Ik zou graag zien dat de importeurs met toffe pakketten komen met vanalles en nogwat. Niet voor mezelf, wel voor de onwetende papa met kind die denkt iets goeds te kopen. Voor 150 gram sas pakketjes betaal je al snel 30 euro. Het is bedrog.
    Je bedoelt dus bijvoorbeeld een pakket met 2 goede fonteinen, een HL 16, een Monster Ride, 3 goede pijlen en misschien nog wat, maar dan niet voor 80 euro, maar gewoon 30 euro?

  16. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2012
    Berichten
    131
    Thanks
    99
    66 waarderingen in 24 posts
    Veel meer cakes met gekleurde peony's en dan met name kleuren die je weinig ziet zoals geel of oranje.

    Het liefste dan ook een cake die 1 kleur schiet. 16 shots is daarvoor prima.
    Ik ben een beetje goud en glitter beu.

    Verder ben ik groot fan van starmines. En zouden er van mij meer cakes van gemaakt mogen worden in fan shape.

  17. #15
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Een grote versie van de good old Sky Symphony.

    Of een goed uitgevoerde compound van verschillende soorten fluiters.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •