Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 50
  1. #16
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    -Crossette in W- shape geschoten met als eindschot 5 tegelijk.

    - dubbele crossette cake (dus crossette die opnieuw in crossette uiteenvalt).
    -Step outside the box to see the real picture-

  2. #17
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Een spinner met hummer cake/compound
    -Step outside the box to see the real picture-

  3. Deze 2 gebruikers waarderen josZie voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    138
    Thanks
    17
    128 waarderingen in 40 posts
    Een cakebox waarin rauwe fluiters met een boeket verwerkt zijn, zoiets als de zena sky high whistle, en ti salutes er bij in verwerkt

  5. #19
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Ondanks alle leuke en goeie suggesties, zijn alle suggesties refererend aan de salutes uit de Garden of Eden, cakes of boxen met harde salutes en all-at-once cakes helaas niet meer, of steeds minder, haalbaar.

    De afgelopen jaren is de wet- en regelgeving omtrent de import van vuurwerk alleen maar verder aangescherpt en dan vooral op het gebied van overschrijden van maximale geluidsniveaus (DB's) waardoor afkeur volgt. De (financiële) gevolgen daarvan zijn enorm en kunnen een kleinere of gemiddelde importeur zelfs de kop kosten.

    Om deze reden verdwijnen er steeds meer knalcakes, knaleffecten in cakes en boxen en all-at-once artikelen. Importeurs kunnen en willen die bedrijfsrisico's simpelweg niet lopen.
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    339
    Thanks
    25
    131 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Ondanks alle leuke en goeie suggesties, zijn alle suggesties refererend aan de salutes uit de Garden of Eden, cakes of boxen met harde salutes en all-at-once cakes helaas niet meer, of steeds minder, haalbaar.

    De afgelopen jaren is de wet- en regelgeving omtrent de import van vuurwerk alleen maar verder aangescherpt en dan vooral op het gebied van overschrijden van maximale geluidsniveaus (DB's) waardoor afkeur volgt. De (financiële) gevolgen daarvan zijn enorm en kunnen een kleinere of gemiddelde importeur zelfs de kop kosten.

    Om deze reden verdwijnen er steeds meer knalcakes, knaleffecten in cakes en boxen en all-at-once artikelen. Importeurs kunnen en willen die bedrijfsrisico's simpelweg niet lopen.
    en terecht van de importeurs
    maar o zo jammer

    heerlijk een paar salutez tussendoor

  7. #21
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    De afgelopen jaarwisseling werd ik erg gecharmeerd door de 25mm cakeboxen en de 50mm singleshots. Voornamelijk de singleshots waren ge- wel- dig! De Eccentric Shots en Zena Shell Kit spande natuurlijk de kroon. Nu weet ik dat er in de Red Dawn en Sky Hunter van Broekhoff Vuurwerk een echte shell zit, bij die van Evolution Fireworks en Zena Vuurwerk Nederland weet ik dat niet 100% zeker. Aangezien dit legaal is in Nederland ben ik benieuwd of er een importeur is die zich wilt wagen aan een assortiment met bijvoorbeeld het ´Ring´- effect of een combinatie van effecten met dat effect erin. Dat het mogelijk is weet ik, ik kan mij alleen geen product bedenken die dit in zich heeft (buiten cakes om, van Cafferata en Wolff bijvoorbeeld.)

  8. #22
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Ik ben ook vooral benieuwd naar het complete plaatje. Vermeld daarom vanaf nu het aantal shots, welke kleuren het moeten zijn en in wat voor shape de cake moet zijn.

    - Een parachutecake
    - Een i-shape cake met gekleurde peony's (liefst geel en oranje)
    - Een z-shape cake met starmines
    - Een w-shape cake met crossettes en met een 5 shots finale

    Kijk naar de bovenste omschrijvingen. Een importeur weet nu alsnog niet goed waar vraag naar is. Een parachutecake kan in 50 shots maar ook in 8 shots, wat wil je? En branden ze allemaal rood in de lucht? Of andere kleuren?

    En die W-shape cakes met crossettes, in welke kleuren wil je die het liefst? En je wilt dus een 15-shotsfinale? Want je wilt 5 shots als finale, maar als je een w-shaped bak hebt kan je er net zo goed een waaier van maken met 5 richtingen bijvoorbeeld, want de hele bak moet '5 breed' voor de finale.

    Ik hoor graag zo duidelijk mogelijk wat jullie willen, want dan kan ik een zo duidelijk mogelijk beeld geven, en is de kans denk ik groter dat er een importeur is die hier eens rondsnuffelt en ideeën opdoet! Niet verwijtend dus, maar vooral om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van wat je wilt

  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2017
    Berichten
    32
    Thanks
    11
    18 waarderingen in 13 posts
    Niet zozeer nieuw, maar boxen zoals de Green tail to Purple w/ Green van Mania mogen van mij best terugkomen (en neem dan de Starpalm en King Crown with Glitter van Rubro ook maar mee )
    Everybody loves Pangu

  10. #24
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    - Een leuke hollandse buskruit knaller van 2 gram,met een goede huls en lont dikte. Uiteraard mooi afgewerkt. Boomsticks!

    - Een cake of single shot met multicolor strobing willow. Geen idee,of dat mogelijk is. Maar red,green,gold en silver strobing willow stars,in een boeket.

    - Een cake met 25s gold glitter tail naar pastel color dahlia.

    - Grondbloemen met andere kleurtjes,goud,paars,silver,rose. Of iets in die richting.

    Morgen volgt er meer

  11. #25
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Ik zou graag de volgende cake (night howler)in NL willen zien. Alleen dan de rouwe fluiters vervangen door het effect van de wicked whistel.

    https://m.youtube.com/watch?v=JsfHTDlvNVk


    Een cakebox van 144 schoten I shape van salvos die 3 schoten plump en 3 schoten strobo tegelijk schiet. En de strobe afwisselen met anderen effecten.

    100 shots Cake box in I met het “scala” effect.

    Meter pakket aanpassen, de cat 1 fontijntjes zijn beter.
    Kruitkoorts !

  12. #26
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Graag zou ik de proline Yellow caps en salvo caps terug zien, met de volgende effecten:

    Yelllow caps met tolle lola screamers,
    to multicolour glitter willows (magic meteors/polska katan)

    Salvo caps, een ratterfluit per salvo,
    Salvo's tree stage whistling to flower crown.


    Verder mogen er van mij ook wat mooie cakes komen met een ingeboude fontein!

    Ook mag t fonteintje die grondbloemen schiet als final ook weer terug komen.

    En jaren 80/90 siervuurwerklabels terug halen aub

  13. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.158
    Thanks
    1.620
    598 waarderingen in 306 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
    - dubbele crossette cake (dus crossette die opnieuw in crossette uiteenvalt).
    Deze vraag had ik vorig jaar ook gesteld aan Marchel, echter gaf hij aan dat dit niet mogelijk is qua wetgeving, ivm de dubbele break die hiervoor nodig is en niet is toegestaan.

  14. Deze gebruiker waardeert thermite voor het bericht:


  15. #28
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Red Maroon -> Blue Maroon -> Green Maroon -> Purple Maroon -> ETC.

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Pyro Is Art voor het bericht:


  17. #29
    VWC-Lid FR1908's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    263
    Thanks
    530
    113 waarderingen in 48 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Red Maroon -> Blue Maroon -> Green Maroon -> Purple Maroon -> ETC.
    Dit zou ik inderdaad ook graag willen zien. Red Maroon in diverse andere kleurvarianten, uiteraard wel met behoud van felle diepe kleuren.

  18. #30
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Een salutecake die net als de Mega willows in W-shape salvootjes schiet. Met 20mm tubes kan dat in een losse cake, maar voor een compleet plaatje is een compoundje met als afsluitende cake een at once W-shape cake heel dik. Lekker knallen!!!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •