Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb al deze 3 producten nog nooit zelf gehad, maar op de straatfilmpjes hier zag het er niet eens slecht uit moet ik zeggen, dus wil er wel 2 proberen en op een leuke manier verwerken in een 18:00 showtje Wie niet waagt...

    En ik zit al 2 jaar te twijfelen om die One Loud Cloud te nemen, dus nu gewoon maar eens gedaan.

    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Vond die one loudd cloud maar tegenvallen

    Comment


      Geen geluk om mijn groen thema te vullen. Eerst al de delicious thunder die blijkbaar sinds 2016 een red in plaats van een green tail heeft. En nu wordt de ghost protocol ook al voor mijn neus weg gesnaaid

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
        Geen geluk om mijn groen thema te vullen. Eerst al de delicious thunder die blijkbaar sinds 2016 een red in plaats van een green tail heeft. En nu wordt de ghost protocol ook al voor mijn neus weg gesnaaid
        De ghost protocol staat bij mij nog gewoon op de site.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Vossuhh Bekijk bericht
          De ghost protocol staat bij mij nog gewoon op de site.
          Klopt maar zodra je 1 in je mandje wilt doen staat er onvoldoende voorraad/op.
          Wou ook 1 bestellen maar was te laat.

          Comment


            als je het product opent, dan lukt het bestellen niet. Maar als je gewoon vanaf het overzicht bestel gaat het goed ( daar sttaat rechtsonder ook een winkelmandje bij de minifoto

            Comment


              Dat is jammer dan ben ik ook te laat met bestellen!
              ook ik had deze meerdere malen op mijn lijst staan

              Comment


                Appart. Ik kan hem wel bestellen ?

                Comment


                  Laatmaar. Ik snap wat je bedoeld. Uitverkocht helaas..

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Outlet Bekijk bericht
                    Weer 38 artikelen toegevoegd aan de webshop. Deze vullen wij gedurende te hele week bij.

                    Volgende week vrijdag eindigt de openings-actie en zullen wij weer beginnen met de super scherpe week acties.;)
                    Goed nieuws. Kunnen we vandaag dan ook nog een aanvulling verwachten op de site?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
                      Goed nieuws. Kunnen we vandaag dan ook nog een aanvulling verwachten op de site?
                      Vandaag worden er helaas geen producten toegevoegd.
                      - Vuurwerk voor Outlet prijzen!!-

                      Comment


                        bij haulerwijk staat de white red rebel voor 17.50 maar zodra je het in je winkelmand plaatst is het bedrag 16 euro. (ik weet niet of je het weet of niet en of van belang is maar informeer het maar even)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                          bij haulerwijk staat de white red rebel voor 17.50 maar zodra je het in je winkelmand plaatst is het bedrag 16 euro. (ik weet niet of je het weet of niet en of van belang is maar informeer het maar even)
                          Als je de zoekfunctie gebruikt op de site kom je deze 2x tegen. 1x voor € 16,00 en 1x voor € 17,50

                          Comment


                            Gaan (mogen) jullie dit jaar in Groningen weer Pangu en Evolution verkopen?

                            Comment


                              Even een vraagje, misschien al gesteld, maar ik kon het zo snel niet vinden, alles in de webshop is ook in de bunkers aanwezig?
                              Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                              Comment


                                Ja, alles wat aangeboden wordt is aanwezig. Straks gaat men inkopen bij de leveranciers. Ook dat wat al aanwezig is.

                                Comment

                                Working...
                                X