Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 92 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 1369
  1. #91
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
    Komt er nog een reactie van vwoutlet omtrent de prijsverschillen/verhoging Evolution artikelen?
    Het blijven natuurlijk mooie producten maar ik wil ze eigenlijk alleen hebben als de prijs daarnaar is dus ala vorig jaar. Ik spendeer elk jaar steeds meer bij de vwoutlet en dat zal dit jaar denk ik niet anders zijn maar Evolution gooit wel wat roet in het eten zo voor mij persoonlijk.
    Prijsafspraken vanuit Evo dit zijn de laagste prijzen die vwoutlet mag aanbieden.

  2. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk079 voor het bericht:


  3. #92
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
    Komt er nog een reactie van vwoutlet omtrent de prijsverschillen/verhoging Evolution artikelen?
    Het blijven natuurlijk mooie producten maar ik wil ze eigenlijk alleen hebben als de prijs daarnaar is dus ala vorig jaar. Ik spendeer elk jaar steeds meer bij de vwoutlet en dat zal dit jaar denk ik niet anders zijn maar Evolution gooit wel wat roet in het eten zo voor mij persoonlijk.
    Deze reactie komt er zeker!

    Ik probeer overal zo snel mogelijk op te reageren, maar het normale werk / familie leven is ook weer begonnen!

    Er is vanuit Evolution een prijs beleid waar alle winkels zich aan moeten houden, dit geldt uiteraard ook voor ons. Een product in de weekactie zullen we nooit uitsluiten, maar echt stunten met Evolution zullen we niet gaan doen.

    We zijn altijd open en eerlijk naar de liefhebbers en zullen dit ook altijd blijven doen
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  4. Deze 10 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


  5. #93
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Kwaliteit kost nu eenmaal geld. En 25 euro voor een 25 schots 500 grammer is in mijn ogen acceptabel. Zie overigens ook sommige blokjes 17 a 18 euro voorbijkomen.
    Denk dat wij ook een beetje verwend zijn geraakt met alle freakacties de laatste jaren. Kan mij nog herinneren dat er met gemak 50-70 werd neergelegd voor en 500 gr blokje.
    Of het handig is van Marchel zal moeten blijken al denk ik dat het meevalt. De echte marge zit denk ik in de 3 verkoopdagen waar men de volle mep neerlegt, en niet in de freakacties voor hooguit een paar duizend gekken die in januari alweer aan het inslaan zijn en dat door het jaar heen blijven doen

  6. #94
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Flash of the gods is dat de 232 shots of de nieuwe 192 shots?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  7. #95
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
    Kwaliteit kost nu eenmaal geld. En 25 euro voor een 25 schots 500 grammer is in mijn ogen acceptabel. Zie overigens ook sommige blokjes 17 a 18 euro voorbijkomen.
    Denk dat wij ook een beetje verwend zijn geraakt met alle freakacties de laatste jaren. Kan mij nog herinneren dat er met gemak 50-70 werd neergelegd voor en 500 gr blokje.
    Of het handig is van Marchel zal moeten blijken al denk ik dat het meevalt. De echte marge zit denk ik in de 3 verkoopdagen waar men de volle mep neerlegt, en niet in de freakacties voor hooguit een paar duizend gekken die in januari alweer aan het inslaan zijn en dat door het jaar heen blijven doen
    Mijn stelregel is 25 euro voor 500 gram I shape, 30 euro voor 500 gram W-shape, 35 voor Z-shape.
    Glitter, blinkers en ..... van 500 gram richting de 17 euro. Palm (goede uitvoering) 500 gram 28 euro.

    Het heeft verder niets met verwennen te maken, kwestie van weten wat productie ongeveer kost en relativeren naar effect.

    En in de freak actie gaat het wel degelijk om verdienen, je bent ondernemer of niet! Het is aan de koper wat hij wil doen, ik betaal voor bepaalde producten ook meer dan nodig is omdat ik ze graag "veilig" wil hebben en pak dan ergens anders wel weer leuke korting wat het recht zet.

    Verder kan je met een beetje moeite wel inschatten (Informatie in overvloed op het forum) wat iets moet kosten in de "freak" acties en op basis van dat een besluit maken of je echt goedkoop uit bent. Maar ik heb liever een dealer die goed voor mij is en reageert wanneer nodig, dan betaal ik maar iets meer.

    Als een dealer niet goed is dan lopen ze maar een bestelling mis, maar nog erger waarschijnlijk een extreem goede reclame die ze zelf niet kunnen kopen

    Het feit blijft wel dat Haulerwijk goede aanbiedingen heeft.

  8. #96
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    En daar gaan we weer!!!!!

    LAAT IK IN 1 DING HEEL ERG DUIDELIJK ZIJN.

    Wie van jullie betaald er de advies prijs?
    Wie van jullie betaald er de actie prijs?

    IDD, Iedereen betaald minder dan dat!

    Er is geen kartel vorming.
    Er zijn geen prijs afspraken.
    En beleid vind je werkelijk overal, in alle branches.
    En NEE dit is niet verboden.
    Dit is om een bedrijf bestaansrecht te geven zodat alle afnemers tevreden blijven.

    En zoals al vaker is gezegd.
    Vind je dat je teveel moet betalen, koop dat iets wat wel in je uitgave patroon past.

    Ik zou ook graag een Apollo supercar willen rijden.

    Maar ik weet dat dit voor mij niet haalbaar is.

    Maar ik ga daar ook niet over klagen.

    Moet zeggen dat dit gezeur ook een beetje een traditie begint te worden, al vraag ik me zeer sterk af waarom.
    Want volgens mij is er hier niemand die teveel betaald voor welk merk vuurwerk ook!!!


    gr
    Extreme Pyromaniac for life.

  9. Deze 25 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  10. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    315
    Thanks
    103
    255 waarderingen in 109 posts
    Evo wil hiermee heel waarschijnlijk voorkomen dat de markt kapot wordt gemaakt. Dus gewoon ter bescherming van de "kleinere winkelier" die niet met deze stunt prijzen van de grotere winkeliers mee kunnen gaan.

  11. Deze gebruiker waardeert gerwin1000 voor het bericht:


  12. #98
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    En daar gaan we weer!!!!!

    LAAT IK IN 1 DING HEEL ERG DUIDELIJK ZIJN.
    Het is toch goed om verheldering te scheppen, iedereen weet dat Haulerwijk mooie prijzen neerzet voor ons, en voor mij als nieuwkomer is het allemaal spannend en uitzoeken hoe het werkt. Ik zie er helemaal geen probleem in om dit soort zaken te bespreken en wat helderheid te scheppen. Feit is gewoon dat het met het Evo verhaal begon en Haulerwijk nu min of meer aangeeft dat er wellicht toch acties komen, dus die prijs waar mensen over klagen dat alles duurder is..... hij geeft toch aan tegemoet te komen!

    Ik zie het probleem niet en zij doen hun best om ons tegemoet te komen en dat is gewoon netjes en schept duidelijkheid.

  13. Deze gebruiker waardeert Steffets voor het bericht:


  14. #99
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.670
    Thanks
    1.785
    1.733 waarderingen in 562 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Moet zeggen dat dit gezeur ook een beetje een traditie begint te worden, al vraag ik me zeer sterk af waarom.
    Want volgens mij is er hier niemand die teveel betaald voor welk merk vuurwerk ook!!!


    gr
    Normaliter meng ik mij niet in deze discussies omdat er 2 kampen zijn die vinden dat ze gelijk hebben.

    In dit geval vind ik het een legitime vraag. De prijzen van Evolution liggen nu hoger dan in de freakactie van 2018.

    En ja het is nog steeds goedkoper dan in de reguliere verkoop, maar dat wil niet zeggen dat je er geen vraag over mag stellen als je deze verhoging constateert.

    Lars reageert hierop met een duidelijk antwoord.

    Om dan meteen de vraagsteller als zeur weg te zetten vind ik niet terecht.

    Lars bedankt voor de mooie aanbiedingen en ga zo door

  15. Deze 7 gebruikers waarderen happy4ever1968 voor het bericht:


  16. #100
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Ik snap het probleem niet zo. Je kan meestal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dat is met de meeste dingen in het leven zo. Een prijsbeleid kan bij een bedrijf veranderen en freakacties zijn een gunst.
    EVO heeft bij de cakeboxen een sublieme kwaliteit, ze zijn zeker ook een paar tientjes duurder. Eerlijk is eerlijk.


    Maar maak voor jezelf de afweging of je iets meer wil betalen of niet. Maar al dat eindeloze gepraat hier op de fora over te hoge prijzen... Beetje dezelfde discussie als dat België tegenwoordig te duur is....

    Ga akkoord en koop het of koop het niet, zo simpel is het toch?
    Laatst gewijzigd door vuurwerkfreakk; 7 januari 2019 om 13:16 Reden: Spelfouten

  17. Deze 6 gebruikers waarderen vuurwerkfreakk voor het bericht:


  18. #101
    VWC-Lid vuurwerkboy023's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2012
    Berichten
    830
    Thanks
    207
    679 waarderingen in 342 posts
    Terwijl jullie lopen te mieperen zit ik met vol enthousiasme te wachten op volgende actie's en producten. Mij hoor je niet klahen in iedergeval

  19. Deze 8 gebruikers waarderen vuurwerkboy023 voor het bericht:


  20. #102
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
    Terwijl jullie lopen te mieperen zit ik met vol enthousiasme te wachten op volgende actie's en producten. Mij hoor je niet klahen in iedergeval
    Ik heb ook een agenda reminder om de 2 weken even checken door het jaar heen . Ben benieuwd!
    https://youtube.com/@Pyroblom

  21. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.670
    Thanks
    1.785
    1.733 waarderingen in 562 posts
    Goedendag,

    Komt de EVO bomber nog in de freakactie?

  22. #104
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Wie o wie kan mij wat vertellen over deze?

    https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...b-assorted-ltd
    https://youtube.com/@Pyroblom

  23. #105
    VWC-Lid faab1234's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2011
    Berichten
    701
    Thanks
    97
    520 waarderingen in 139 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
    Wie o wie kan mij wat vertellen over deze?

    https://haulerwijk.webshop.vuurwerkp...b-assorted-ltd
    zelfde als deze geloof ik.

    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...SUPER-9-16-Ass

  24. Deze gebruiker waardeert faab1234 voor het bericht:


Pagina 7 van 92 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •