Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De budgetcakejes Magnum, Imperial en Gotcha

    Decibel
    Wings Of Darkness
    Dominator
    Blow Out

    Overloaded


    Voor ieder wat wils.

    Comment


      Als wolff een "goede" 3 taps fluitcake heeft zou dat wel een fijne toevoeging zijn

      Comment


        The pride
        Infinity
        Eccentric
        Outcast
        Treasure
        Sky explorer
        Overloaded

        Comment


          Ben heel erg benieuwd naar de come back van de knallers (boller B), grijslont! pure nostalgie dit!
          Zijn deze al binnen bij jullie? Is het echt in rood papier verpakt? En de slof ook?

          Kan niet wachten tot de 28e
          Kruit zit in je bloed!

          Comment


            Misschien meer variatie in 40grams single shots erbij? Mortar kings van caf bv.

            Comment


              Decibel
              Mad twister
              Viper

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                Misschien meer variatie in 40grams single shots erbij? Mortar kings van caf bv.
                Juist,zou een zeer welkome aanvulling zijn

                Van Wolff:

                Decibel
                Viper
                Wings of Darkness
                Mad Twister

                Comment


                  Van wolf.

                  Jackhammer (compound)
                  Final Countdown (compound)
                  Wings of darkness
                  Defender (single shots)

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Outlet Bekijk bericht
                    Wij willen nog wat inkopen doen bij Wolff Vuurwerk. Meestal selecteren wij de producten uit die wij goed vinden, maar wij luisteren ook graag naar jullie. Wat zijn volgens jullie echte toppers die wij aan ons assortiment moeten toevoegen?
                    De serie voordeelvuurwerk beviel me vorig jaar erg goed, vooral de Texas was mooi. Ook omdat de lijn dit jaar 2 nieuwe producten krijgt zou ik graag de serie op de website zien

                    Comment


                      Nemen jullie Unity of Lights van EVO ook nog op in jullie assortiment?

                      Comment


                        Update Vuurwerk Outlet Haulerwijk 12 Oktober 2019:

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	46.1494159846.jpg
Vertoningen:2
Grootte:56,9 KB
ID:	1574067

                        Vandaag even op bezoek geweest bij Luc en zijn team in Haulerwijk, even gezellig bijpraten over de laatste vuurwerk-nieuwtjes. En natuurlijk ook even kijken hoe het er in Oktober bijstaat in een grote vuurwerkzaak. Met nog ruim 2 maanden te gaan,kan ik vertellen dat er al heel veel gedaan is, maar ook nog heel veel moet gebeuren. De bunkers staan zo goed als vol, maar her en der is er nog ruimte voor een aantal producten. Wellicht ga ik ook meehelpen hoe we dat gaan invullen, moet nog even bekeken worden. Om af te trappen met dit verslag in iedergeval!!.

                        Interieur: Ook aan het interieur word hard gewerkt. Zo word de vuurwerkruimte aan de rechterzijde bij binnenkomst, in een geheel nieuw jasje gestoken. Met langs de lange zijde mooie wand vitrinekasten,waarin straks de artikelen fraai uitgestald kunnen worden. In de bunkers/magazijngedeelte zijn begin dit jaar al nieuwe vloeren gekomen.

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_163007.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,4 KB
ID:	1574068


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_162848.jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,7 KB
ID:	1574069


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_162943.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,8 KB
ID:	1574070



                        Bunkers staan al goed vol hieronder een aantal bunkers van outlet.

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_163207.jpg
Vertoningen:1
Grootte:204,7 KB
ID:	1574071


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_163251.jpg
Vertoningen:1
Grootte:190,8 KB
ID:	1574072


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_163451.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,6 KB
ID:	1574073


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_163612.jpg
Vertoningen:1
Grootte:139,7 KB
ID:	1574074


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191011_163643.jpg
Vertoningen:1
Grootte:133,0 KB
ID:	1574075




                        Wolff vuurwerk:
                        Met de vraag van vanuit Outlet, eerder deze week aan jullie toe omtrent producten van Wollf vuurwerk. Kan ik jullie vermelden dat daar inmiddels een selectie in is gemaakt. Helaas kunnen niet alle producten meegenomen worden. Vanmiddag is er een goeie selectie gemaakt waarmee naar Wollf afgereisd word om te kijken wat er nog mogelijk is. En daar zitten leuke toppers bij!!. We hopen deze zo snel mogelijk terug te zien in de shop.

                        Omtrent de freakavond team Outlet heeft er zin aan. En er word achter de schermen weer toegewerkt naar een leuke avond met deals, en het bijkletsen met freaks!!

                        Freakavond bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk
                        Vrijdag 29 november

                        Een speciale avond vol gezelligheid voor alle liefhebbers met superaanbiedingen!
                        De aanbiedingen zijn alleen 29 nov in de winkel geldig.

                        Meer informatie volgt


                        Met vriendelijke groet,

                        Tatanka

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
                          Update Vuurwerk Outlet Haulerwijk 12 Oktober 2019:
                          Bedankt voor je verslag. Zin in 29 november!
                          Laatst aangepast door omepje; 11 October 2019, 20:10.

                          Comment


                            Als ik het goed begrepen heb is de bunker dus zo goed als vol.

                            Betekent dit dat we bijna geen nieuwe producten meer kunnen verwachten in de shop (naast de wolff) of dat er nieuwe producten in de bunkers zijn gearriveerd maar nog niet op de website geplaatst?

                            Wel bedankt voor je verslag,
                            Verheug me nu al erg op om in de nacht richting de verre noorden te rijden

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                              Als ik het goed begrepen heb is de bunker dus zo goed als vol.

                              Betekent dit dat we bijna geen nieuwe producten meer kunnen verwachten in de shop (naast de wolff) of dat er nieuwe producten in de bunkers zijn gearriveerd maar nog niet op de website geplaatst?

                              Wel bedankt voor je verslag,
                              Verheug me nu al erg op om in de nacht richting de verre noorden te rijden
                              Dit is wat ik jullie mee kon geven met goedkeuring van Outlet. En zijn de laatste nieuwtjes van Outlet voor nou even!!. Mocht er nieuwe info zijn dan zal dat hier vanzelfsprekend, van Outlet zelf weer komen.

                              Groet,

                              Tatanka

                              Comment


                                Heerlijk verslag Tatanka, erg leuk om zo in het seizoen te lezen.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X