Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts

    Plintjes Fakkel Showtje

    Dit jaar heb ik het eens anders aangepakt dan voorgaande jaren. Ik wilde al heel lang een keer een showtje fakkelen om 00.00 in plaats van altijd maar losse producten te schieten. Maar daar heb je zowel ruimte voor nodig als wat toeschouwers. En laat ik beide dit jaar nou gehad hebben! Naast mijn huis ligt een groot stuk met stelcon platen (moet ooit een park worden) en daarbij vierden mijn vrienden dit jaar oud en nieuw bij mij. Dus dit was het moment. Het uitzoeken van de producten begon in november en naast het uitzoeken van producten die ik vet vind moest het nu ook nog eens een beetje bij elkaar passen. Daarnaast ook voor het eerst producten dubbel aangeschaft. Al gauw ontstond het idee voor een kleuren thema en een goud/palmen thema. De bestellingen heb ik gedaan bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, Haokan Pijnacker en de Vuurwerkbunker Pijnacker. 's Nachts om half 1 op 28 december stond ik bij de Vuurwerkhal voor de deur om de Sneaky Color Mine op te halen. De volgende bestelling heb ik in de ochtend om half 7 opgehaald bij Haokan en daarna door gereden naar de Intratuin. Thuis heb ik het showtje uitgetekend en de 31ste overdag met een krijtje op de schietlocatie uitgezet om te kijken hoeveel ruimte ik nodig had. En toen was het moment daar! 00.00! Eerst natuurlijk een flesje champagne open geknald en iedereen gelukkig nieuw jaar gewenst. Daarna hebben twee vrienden hun Colorful City en Zena Triumph geschoten. En toen was het tijd om mijn showtje neer te zetten. Met plus minus 10 minuutjes had ik alles staan. Het was ondertussen gezellig druk buiten en stonden er flink wat mensen op de balkons. Ik denk dat er al met al een mannetje of 80 heeft staan kijken. Het schieten van een showtje is me enorm goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar! Ik moet wel zeggen dat ik het eerste deel wat traag was met de timing her en der, maar tweede deel ging dat al beter. Al doende leert men zeggen ze. Hieronder de schietlijst en het filmpje gefilmd met een GoPro Hero 7.

    Schietlijst:
    3x Strobe 90s
    2x Amazon
    2x Night Screamers
    1x Cadeau 3
    1x Sneaky Color Mine
    2x Monster Ride
    2x Stars over Vienna
    3x cake uit de Brasilian Box
    1x Rumble in the Jungle
    2x Bardarbunga
    2x Blow Out
    1x Sun Beam 4
    1x Raging Courage
    1x Double Backfire
    3x cake uit de Brasilian Box
    1x Smash Box II
    1x Snowstorm
    2x Happy Thunder Q

    Film:

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Plintje voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •