Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dan snap ik echt niet wat er bij mij mis gaat, heb nog steeds niks. Maar zal wel goed komen, heb al een mailtje gestuurd.
    Klapchi

    Comment


      2x Super Syndrome Box voor mijn rood thema.
      Laatst aangepast door Steffets; 4 January 2019, 20:36.

      Comment


        Hallo,

        Nog 3 keer tropical night toegevoegd.

        Gerrit

        Comment


          1x track mania box

          Comment


            Hallo,

            Nog wat Mega Pangu 1 toegevoegd.

            Gerrit

            Comment


              Wie heeft die 2 laatste insane voor m’n neus weggekaapt?! :O

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                Hallo,

                Nog wat Mega Pangu 1 toegevoegd.

                Gerrit

                Hallo Gerrit,
                Afgelopen jaar heb ik de Mega Pangu box 1 gehad en het was 1 van de absolute toppers van de avond. Gisteren wilde ik hem weer graag bestellen, maar hij stond niet op je website. In plaats daarvan heb ik gisteren de Mega Pangu box 2 besteld. Nu hij er toch weer is, zou ik graag toch box 2 willen omruilen voor box 1. Het is wat omslachtig, maar is het toch mogelijk?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door BUTCHER Bekijk bericht
                  Hallo Gerrit,
                  Afgelopen jaar heb ik de Mega Pangu box 1 gehad en het was 1 van de absolute toppers van de avond. Gisteren wilde ik hem weer graag bestellen, maar hij stond niet op je website. In plaats daarvan heb ik gisteren de Mega Pangu box 2 besteld. Nu hij er toch weer is, zou ik graag toch box 2 willen omruilen voor box 1. Het is wat omslachtig, maar is het toch mogelijk?
                  Hallo,

                  Heb je een pm gestuurd.

                  Gerrit

                  Comment


                    5x Mega Mine

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door BUTCHER Bekijk bericht
                      Hallo Gerrit,
                      Afgelopen jaar heb ik de Mega Pangu box 1 gehad en het was 1 van de absolute toppers van de avond. Gisteren wilde ik hem weer graag bestellen, maar hij stond niet op je website. In plaats daarvan heb ik gisteren de Mega Pangu box 2 besteld. Nu hij er toch weer is, zou ik graag toch box 2 willen omruilen voor box 1. Het is wat omslachtig, maar is het toch mogelijk?
                      Dit was bij mij ook 1 van de toppers van de avond. Ik heb de 1 ook maar alvast weer besteld

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Aftershock Bekijk bericht
                        Dit was bij mij ook 1 van de toppers van de avond. Ik heb de 1 ook maar alvast weer besteld
                        Heb er nog 1 staan, dus kan m’n budget aan andere uitgeven

                        Comment


                          Had er 2 tegelijk afgestoken. Wat een pracht!

                          Comment


                            Hallo,

                            De scream rockets van Dumbum toegevoegd onder diversen.

                            Gerrit

                            Comment


                              Geweldige aanbiedingen weer gerrit Staat weer genoeg moois op de site

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
                                Wie heeft die 2 laatste insane voor m’n neus weggekaapt?! :O
                                Wordt deze ook weer aangevuld Gerrit?

                                Comment

                                Working...
                                X