Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

    Aller eerst iedereen de beste wensen voor 2019!

    Vanwege alle goede reactie's op onze Freak Actie en Vroege vogel actie afgelopen jaar, hebben wij besloten om dit jaar goed te beginnen en een vervolg te geven aan de Vroege Vogel Actie.
    Vanaf vandaag proberen wij te starten met het vullen van onze freaksite en zullen wij deze de komende week verder aanvullen met onze andere producten.
    En waar nodig de voorraad aanvullen, mits deze beschikbaar is bij de leverancier
    Op www.pyrofreakshuizen.nl vinden jullie ons assortiment tegen aantrekkelijke prijzen.

    Ook dit jaar hebben wij weer diverse speciale afhaalblokken voor jullie gemaakt, waardoor jullie in alle rust je bestelling kan komen afhalen.
    Zaterdag 28 december:
    06.00-07.00 uur
    07.00-08.00 uur
    17.00-18.00 uur
    18.00-19.00 uur

    Maandag 30 december
    06.00-07.00 uur
    07.00-08.00 uur

    Dinsdag 31 december
    08.00-09.00 uur

    Mocht je niet op deze afhaaltijden in de gelegenheid zijn om te komen, stuur ons dan even een mailtje en dan zullen we een passende oplossing zoeken.

    Heb je al een bestelling geplaatst en wil je nog een toevoeging doen, kies dan op jouw afhaaldag voor het afhaalblok "31-12-2019 06.00-07.00" dan zorgen wij dat je bestelling samen gevoegd wordt.

    Mocht er een artikel niet op de site staan, of zoek je een bepaald product stuur dan ook even een mailtje en zal ik kijken of ik er nog iets van heb liggen.


    Contactgegevens
    Plaats: Huizen
    Winkel: Vuurwerk Huizen – Vos IJzerhandel
    Adres: Middenweg 21
    Postcode: 1271AS
    Website:www.pyrofreakshuizen.nl
    E-mail: [email protected]
    Facebook: https://www.facebook.com/Vuurwerk.huizen
    www.vuurwerkhuizen.nl

    #2
    Wat een held die Patrick Het is 2 januari en hij heeft de site al online Ben benieuwd wat er allemaal online gaat komen!

    Comment


      #3
      Hoop dit jaar op tijd te zijn. Vorig jaar was ik wat laat waardoor alles wat ik echt wilde alweer op was ��. Nu zou ik vroeg genoeg moeten zijn.

      Comment


        #4
        Geweldig, nu al! Was ik net van de kruitstress af....
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          #5
          Jullie moeten alleen even geduld hebben tot morgen vrees ik
          Ik ben achter de schermen begonnen met vullen, maar krijg om de een of andere reden niets zichtbaar
          www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
            Jullie moeten alleen even geduld hebben tot morgen vrees ik
            Ik ben achter de schermen begonnen met vullen, maar krijg om de een of andere reden niets zichtbaar
            Benieuwd waar jullie meekomen

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
              Jullie moeten alleen even geduld hebben tot morgen vrees ik
              Ik ben achter de schermen begonnen met vullen, maar krijg om de een of andere reden niets zichtbaar
              Ik zag net nog even een Wolff cake beschikbaar staan maar nu is er idd niks te zien.

              Comment


                #8
                Fijn, ik zat al met smart op je gevulde webshop te wachten! 😊

                Bedankt voor het prettige verloop dit jaar! Ik heb een heerlijk kopje erwtensoep van je ouders gekregen, lekker met je vader staan babbelen toen ik op m’n bestelling wachte en kom dat komend jaar zeker weer doen!!

                Comment


                  #9
                  Jaja. Patrick heeft hem al weer online staan!!! Wat een topper. We gaan weer bestellen :-)Heerlijk!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door booomy Bekijk bericht
                    Jaja. Patrick heeft hem al weer online staan!!! Wat een topper. We gaan weer bestellen :-)Heerlijk!
                    Ik zie nog geen producten

                    Comment


                      #11
                      En ook hier al weer zo vroeg leven in de brouwerij! Hulde hoor!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bossie123 Bekijk bericht
                        Ik zie nog geen producten
                        ik ook nog niet maar als ze er zijn wel ;-)

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door bossie123 Bekijk bericht
                          Ik zie nog geen producten
                          Sorry... had graag anders gezien, ben druk aan t uitzoeken hoe dit komt..
                          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                          Comment


                            #14
                            Mocht je ondertussen vragen hebben over de producten of ieat anders stuur me gewoon een mailtje maar info@vosijzerbandel.
                            Wellicht kan je op die manier dan iig vast helpen

                            Dan
                            Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                            Comment


                              #15
                              De eerste artikelen zijn zichtbaar, ik ga zometeen aan de gang met het verder vullen van de site!
                              www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment

                              Working...
                              X