Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Youtube - Politie Bezoek/Inval Bij Don Kanon Pyro Voor Legaal Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Youtube - Politie Bezoek/Inval Bij Don Kanon Pyro Voor Legaal Vuurwerk

    Kwam deze tegen op Youtube


    #2
    Enzo Knol had vorig jaar wel iets meer thuis staan, doen ze ook niets aan. Zal wel komen omdat hij in video's van Dirkie en Nakky voorkomt. Word weer gewoon een voorbeeld gesteld. Vast een oor aangenaaid gekregen
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #3
      Wat een poppenkast zeg als je ziet wat er staat dat is niet eens een enorme hoeveelheid.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        hopelijk werkt dit ontmoedigend. wat een verschrikkelijke figuren

        Comment


          #5
          Een van de eerste uitspraken is "zelfs het legale nemen ze mee..." Dat impliceert dat deze meneer dus ook illegaal vuurwerk had liggen.

          Filmpje overigens verder niet afgekeken.

          Comment


            #6
            Al even verder op zijn kanaal gekeken maar er staat ook niet echt zuiver spul op. Als je van de radar wilt blijven moet je niet dat soort spul online gooien. Pijlen uit de hand, Shells in de straat.. tja ik gun dit niemand maar ze komen niet "zomaar" even langs.

            Comment


              #7
              Ja dat laffe volk is tegenwoordig geen politie meer te noemen. Pakken de zwakste en makkelijkste manier of te werken en hun geld te verdienen. En durven de grote jongens niet aan te pakken. En tja zo hadden ze die malloot van een knol ook wel mogen aanpakken. Dom stuk hersenloos vreten is dat.

              Comment


                #8
                Even gekeken en kwam op een punt aan waar ik dacht tot hier en niet verder .
                Erg triest als je dit overkomt .
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #9
                  sodeknetter, ik snap dat de 25 KG per huishouden regel hier overschreden wordt, maar dit slaat echt alles! 3 politieauto's om de "zwaar illegaal-bezige vuurwerkstokers" eens flink aan te pakken...! Je zult maar zo'n buurman of vrouw hebben zeg, geen goed woord voor over...

                  Edit: Ik heb er verder niet naar gekeken, maar als die lui een youtubeaccount hebben met filmpjes waar ze shells afsteken en vuurpijlen van uit de hand doen snap ik ook dat het je als buurman/vrouw een onveilig gevoel geeft. Ik zelf houd ook echt niet van dat gekloot met vuurwerk. Gebruik vuurwerk gewoon waarvoor het bedoeld is! En shells steek je al helemaal niet af in Nederland, tenzij je er een vergunning voor hebt. En als je het dan echt niet kan laten, ga dan lekker in een weiland staan, zodat je zelf het enige eventuele slachtoffer bent.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                    Ja dat laffe volk is tegenwoordig geen politie meer te noemen. Pakken de zwakste en makkelijkste manier of te werken en hun geld te verdienen. En durven de grote jongens niet aan te pakken.
                    Loop anders eens een weekje met ze mee. Ben ik benieuwd of je dan een andere mening hebt..
                    ..

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                      Ja dat laffe volk is tegenwoordig geen politie meer te noemen. Pakken de zwakste en makkelijkste manier of te werken en hun geld te verdienen. En durven de grote jongens niet aan te pakken. En tja zo hadden ze die malloot van een knol ook wel mogen aanpakken. Dom stuk hersenloos vreten is dat.
                      Advies aan jou: wordt snel een 'grote jongen', want je wordt toch nooit gepakt... Kunnen we testen of ze die echt niet (proberen te) pakken!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                        Ja dat laffe volk is tegenwoordig geen politie meer te noemen. Pakken de zwakste en makkelijkste manier of te werken en hun geld te verdienen. En durven de grote jongens niet aan te pakken. En tja zo hadden ze die malloot van een knol ook wel mogen aanpakken. Dom stuk hersenloos vreten is dat.
                        De mensen die bij de politie zouden bepaalde zaken ook anders willen doen, dan wat ze moeten doen.
                        Loop maar eens maar een dag met ze mee, het lijkt de normaalste zaak van de wereld dat ze de smerigste beledigingen en ziektes naar hun hoofd geroepen krijgen.

                        Ik ben het ook niet altijd met de politie/justitie eens, maar dat hoef je de politie niet de schuld van te geven.
                        Zij voeren hun taak ook gewoon uit.

                        Zwaai gewoon eens een keertje als ze voorbij rijden als je je vuurwerk aan het afsteken bent.
                        Ze doen immers gewoon hun werk.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          #13
                          Kijk nu eens naar het YouTube kanaal van Don, de laatste video's spreken boekdelen. Volgend jaar staat oom agent waarschijnlijk weer aan de deur.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                            Een van de eerste uitspraken is "zelfs het legale nemen ze mee..." Dat impliceert dat deze meneer dus ook illegaal vuurwerk had liggen.

                            Filmpje overigens verder niet afgekeken.
                            Jij trekt te snel conclusies, in het verleden hadden ze dat.
                            Dat ze nu het legale op komen halen na een anonieme tip is gewoon lullig.
                            De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                            Comment


                              #15
                              Lang leve de anonieme tiplijnen.....

                              Ben blij dat ik op een zeer afgelegen erf woon dat geen buren me zien uitladen!

                              Comment

                              Working...
                              X