Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 34
  1. #16
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Lang leve de anonieme tiplijnen.....

    Ben blij dat ik op een zeer afgelegen erf woon dat geen buren me zien uitladen!

    Lucky bastard hahahaha

    Ik woon in een flat en ik heb het gevoel dat duizend mensen mij zien uitladen en daar naast weten dat ik altijd veel vuurwerk heb.

    Voor de buren die eventueel mee lezen : IK HEB NOOIT MEER DAN 25 KILO OP 1 PLEK
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    De politie doet alleen maar hun werk, als mensen willen klagen moeten ze bij de tipgever/opdrachtgever zijn.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  4. #18
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Vind dat mensen nu niet met dat vingertje mogen wijzen van: 'kijk wat hij verder op zijn kanaal heeft staan.' Je moet soms wat verder kijken dan je neus lang is, zover ik het nu zie worden deze acties vooral door Nakky pyro en Dirk gedaan. Don Kanon staat er wel bij, maar het vuurwerk wat hij hier had liggen is gewoon bedoeld voor een leuk oud en nieuw feest. Ik denk dat de mensen die met hun vingertje wijzen zich allemaal vast wél braaf aan de 25kg regeling houden...
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. #19
    VWC-Lid SVENiX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2015
    Locatie
    Het hoge noorden.
    Berichten
    187
    Thanks
    39
    203 waarderingen in 61 posts
    Stukje context wat er mist: Twee week eerder had Don ook al een huiszoeking gehad, toen ging het om (zwaar) illegaal vuurwerk, dit hebben ze toen ook meegenomen. Vandaar ook de zin 'ze nemen ook het legale mee'.

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Vind dat mensen nu niet met dat vingertje mogen wijzen van: 'kijk wat hij verder op zijn kanaal heeft staan.' Je moet soms wat verder kijken dan je neus lang is, zover ik het nu zie worden deze acties vooral door Nakky pyro en Dirk gedaan. Don Kanon staat er wel bij, maar het vuurwerk wat hij hier had liggen is gewoon bedoeld voor een leuk oud en nieuw feest. Ik denk dat de mensen die met hun vingertje wijzen zich allemaal vast wél braaf aan de 25kg regeling houden...
    Laten we nou niet doen alsof hij een onschuldige omstanders is. Dat is wel heel naïf, zeker als er 2 weken ervoor illegaal vuurwerk bij hem is gevonden.

  7. #21
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Laten we nou niet doen alsof hij een onschuldige omstanders is. Dat is wel heel naïf, zeker als er 2 weken ervoor illegaal vuurwerk bij hem is gevonden.
    Ik weet niet precies om wat voor illegaal vuurwerk het ging, ik las ergens 2 flowerbeds. Nou wat erg!
    Vind het gewoon sneu als je overgestapt bent op legaal vuurwerk om dan alsnog gepakt te worden.
    No matter wat voor filmpjes je op je kanaal hebt staan, of wat je verleden is!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  8. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik weet niet precies om wat voor illegaal vuurwerk het ging, ik las ergens 2 flowerbeds. Nou wat erg!
    Vind het gewoon sneu als je overgestapt bent op legaal vuurwerk om dan alsnog gepakt te worden.
    No matter wat voor filmpjes je op je kanaal hebt staan, of wat je verleden is!
    Het is raar, maar wellicht is het gewoon meegenomen Voor onderzoek gezien zijn historie.

    Heb er niet echt medelijden mee

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2013
    Berichten
    151
    Thanks
    135
    261 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik weet niet precies om wat voor illegaal vuurwerk het ging, ik las ergens 2 flowerbeds. Nou wat erg!
    Vind het gewoon sneu als je overgestapt bent op legaal vuurwerk om dan alsnog gepakt te worden.
    No matter wat voor filmpjes je op je kanaal hebt staan, of wat je verleden is!
    Ik heb wat typenummers zien staan wat hij had, dit waren 2 1.4g blokjes.. En dat word zwaar illegaal genoemd.

  11. Deze gebruiker waardeert Vwapd voor het bericht:


  12. #24
    VWC-Lid SVENiX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2015
    Locatie
    Het hoge noorden.
    Berichten
    187
    Thanks
    39
    203 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vwapd Bekijk bericht
    Ik heb wat typenummers zien staan wat hij had, dit waren 2 1.4g blokjes.. En dat word zwaar illegaal genoemd.
    Ik heb nergens gelezen dat het om flowerbeds ging, alleen om illegaal vuurwerk. Vandaar zwaar ook tussen haakjes

  13. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik weet niet precies om wat voor illegaal vuurwerk het ging, ik las ergens 2 flowerbeds. Nou wat erg!
    Vind het gewoon sneu als je overgestapt bent op legaal vuurwerk om dan alsnog gepakt te worden.
    No matter wat voor filmpjes je op je kanaal hebt staan, of wat je verleden is!
    Denk je echt dat die gast is overgestapt op 100% legaal....

  14. #26
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Denk je echt dat die gast is overgestapt op 100% legaal....
    Hij wel mag ik hopen, lijkt me dat je na een keer huiszoeking gehad te hebben geen illegaal vuurwerk meer in huis neemt. Het zou niet bar slim zijn om alsnog door te blijven gaan met illegaal.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  15. #27
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    640
    Thanks
    128
    1.272 waarderingen in 324 posts
    De hobby wordt zo steeds minder leuk..
    Hoe moet dit verder als importeurs producten aanbieden die je niet mag vervoeren of in bezit mag hebben.

  16. Deze gebruiker waardeert EHVuurwerk voor het bericht:


  17. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Hij wel mag ik hopen, lijkt me dat je na een keer huiszoeking gehad te hebben geen illegaal vuurwerk meer in huis neemt. Het zou niet bar slim zijn om alsnog door te blijven gaan met illegaal.
    ik zag hem er niet echt afstand van nemen met zijn O&N compilatie dus vandaar dat ik geen medelijden met hem heb.

  18. #29
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Deze beste man weet dat hij in overtreding is met betrekking op de 25 kilo regeling. Dan weet je, wanneer je bezoek krijgt van de politie, dat je alles kwijt bent. Een overtreding is een overtreding en dan moet je alles inleveren ongeacht wat voor vuurwerk het is, categorie 1, 1.4 of zwaarder vuurwerk. Ook wanneer je zwaarder vuurwerk dan gevarenklasse 1.4 in het bezit heb in combinatie met consumentenvuurwerk dan moet je alsnog alles inleveren en je krijgt het niet meer terug.
    Dat deze man alles gaat filmen en online zet vind ik belachelijk. 20 keer zeggen dat het legaal is maar wel toegeven dat het meer dan 25 kilo is. Wie de wet overtreed weet ook dat dat daar consequenties aan zitten. Als je dat risico neemt dan moet je geen commentaar leveren wanneer je wel tegen de lamp loopt. Dit alleen maar even op betrekking tot de beelden die hier in het topic staan, de andere beelden op zijn YouTube account; daar beginnen we maar niet over.

  19. #30
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Vind dat mensen nu niet met dat vingertje mogen wijzen van: 'kijk wat hij verder op zijn kanaal heeft staan.' Je moet soms wat verder kijken dan je neus lang is, zover ik het nu zie worden deze acties vooral door Nakky pyro en Dirk gedaan. Don Kanon staat er wel bij, maar het vuurwerk wat hij hier had liggen is gewoon bedoeld voor een leuk oud en nieuw feest. Ik denk dat de mensen die met hun vingertje wijzen zich allemaal vast wél braaf aan de 25kg regeling houden...
    Aan zijn kanaal te zien hebben we het overduidelijk over een draaideur overtreder. Daar heb ik toch een stuk minder mee dan leden hier die boven de 25kg zitten maar zich verder netjes aan de regels houden. Daarnaast is er een verschil tussen een strafbaar feit (bezit illegaal vuurwerk) en een overtreding (te veel kg vuurwerk).

    Dit soort lui lachen zich rot wanneer de politie er weer vandoor is, het illegale spul lag toch allemaal bij oma in haar schuurtje. Dan moet je niet piepen wanneer de politie je dan maar op iets anders pakt, dat is het spel wat je zelf speelt.

  20. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •