Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
    Dat is mooi MagicSjefke
    Ja dat is zeker goed nieuws. Volgende deal is in de maak. Nogmaals bedankt voor het mogelijk maken

    Comment


      Sjefke, vervelend zeg. Sterkte met het oplossen van de financiële tegenslagen. Mooi om te zien dat Dennis goed meedenkt met je. Gelukkig was je lijst aanzienlijk, dus blijft er nog genoeg over.
      16e jaar op vuurwerkcrew!!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
        Sjefke, vervelend zeg. Sterkte met het oplossen van de financiële tegenslagen. Mooi om te zien dat Dennis goed meedenkt met je. Gelukkig was je lijst aanzienlijk, dus blijft er nog genoeg over.
        Tnx DD gaat goedkomen. Ja heb dit jaar qua collectie niks te klagen dus blijft voldoende over om een avondje door te komen

        Comment


          De mega willows en rambam 3.0 is inmiddels ook verkocht.

          Nu eventueel nog beschikbaar, heb aanbod deels aangepast:
          2 x Noi-Z
          Wellington Astroids
          Winternight is komen te vervallen, daar ga ik zelf van genieten

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
            De mega willows en rambam 3.0 is inmiddels ook verkocht.

            Nu eventueel nog beschikbaar:
            2 x Noi-Z

            Ik heb de namen en nick namem door gekregen inmiddels van MagicSjefke.

            Rob89 :

            Mega willows + Rambam.

            Jeffo:

            Garden party 3 + Fairytail Ass

            Deze liggen klaar zo als afgesproken in de nacht tussen 00.01 en 02.00.

            Hebben jullie vragen dan hoor ik het wel we zorgen in samenwerking met MagicSjeke dat het netjes wordt klaar gezet.

            Dennis

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
              De mega willows en rambam 3.0 is inmiddels ook verkocht.

              Nu eventueel nog beschikbaar, heb aanbod deels aangepast:
              2 x Noi-Z
              Wellington Astroids
              Winternight is komen te vervallen, daar ga ik zelf van genieten
              Let op dit aanbod komt morgenavond 20.00 uur te vervallen. Daarna zal Vuurwerk Almere Haven de benodigd aantal boxen retour nemen. Voor de liefhebbers van de Noi-Z deze kan ik nu voor een mooie prijs aanbieden ook al moet ik dan een beetje verlies nemen

              Comment


                Nog 2 dagen en dan sluit de freak webshop dit houdt in dat 15 okt om 23:59 de freak prijzen vervallen.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download.jpeg.jpg
Vertoningen:1
Grootte:6,0 KB
ID:	1574161

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                  Let op dit aanbod komt morgenavond 20.00 uur te vervallen. Daarna zal Vuurwerk Almere Haven de benodigd aantal boxen retour nemen. Voor de liefhebbers van de Noi-Z deze kan ik nu voor een mooie prijs aanbieden ook al moet ik dan een beetje verlies nemen
                  Status update:

                  Net nog iemand blij kunnen maken met een Noi-Z. Bij deze komt het aanbod te vervallen.

                  Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen in dit topic of de getoonde interesse in de aangeboden boxen.

                  Jeffo, Rob89 en PyroJ bedankt dat jullie mij uit de brand hebben geholpen en ik wens jullie heel veel plezier met de gekozen producten. Ik spreek jullie vast wel de 28e ergens tussen 00.00 en 02.00 uur.

                  Speciale dank naar Dennis voor het meedenken in het oplossen van mijn probleem en mij in de gelegenheid stellen om nog een aantal freaks blij te maken met een aantal mooie boxen.

                  Nu kan ik weer stress vrij gaan uitkijken naar 28 december en uiteraard 31 december

                  Comment


                    Beste freaks

                    Vanavond is de laatste avond tot 23:59 dat we de freak prijzen hanteren.

                    Hierna zullen de prijzen omhoog gaan.


                    Dennis

                    Comment


                      Alweer de laatste avond van deze geweldige freakactie. Wat is het snel gegaan en wat zijn we verwend met de prijzen. Bedankt Dennis, ik denk dat je veel leden hebt blij gemaakt met topspul voor topprijzen
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                        Alweer de laatste avond van deze geweldige freakactie. Wat is het snel gegaan en wat zijn we verwend met de prijzen. Bedankt Dennis, ik denk dat je veel leden hebt blij gemaakt met topspul voor topprijzen

                        Bedankt voor het compliment Djaimy

                        Comment


                          Inderdaad, ontzettend bedankt. Niets besteld hier, maar het topic met veel plezier gevolgd het hele jaar. Succes met alle voorbereidingen Dennis.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Inderdaad, ontzettend bedankt. Niets besteld hier, maar het topic met veel plezier gevolgd het hele jaar. Succes met alle voorbereidingen Dennis.
                            Bedankt Wesley

                            Comment


                              Beste freaks

                              Er komen orders binnen met ref:

                              Graag toevoegen aan order.

                              Let op de computer geeft aan met bestellen welke blokken er vrij zijn.

                              Nu half uur blok er voor of na maakt niet uit maar nu komen er orders binnen met 8 uur verschil en dan toevoegen aan order in de ochtend dit gaat gewoon niet lukken zo gaat het anders echt mis.


                              Zo als eerder gemeld anders eerst even in overleg met me ik reageer altijd heel snel op pm of berichten.


                              Ik kan dus niet garanderen dat dan je order compleet is met afhalen zo ook al eerder gemeld in me topic.
                              Tevens ligt de order dan niet klaar omdat we per uur de blokken uitdraaien.




                              Dennis

                              Comment


                                Verdorie, ik kon het niet laten. Na lang twijfelen toch besloten om nog een pak Eccentric Shots te bestellen. Vind die F3 single shots eigenlijk te duur per schot, maar aangezien ze er uit gaan wil ik er ook geen spijt van hebben dat ik deze niet gehad heb.

                                Dan wil ik bij dezen meteen Dennis enorm bedanken voor zijn inzet voor de freakactie! Het hele jaar door geweldige service die het een plezier maakt om hier te bestellen. Daarnaast ook geweldige aanbiedingen en prijzen, hulde

                                Nogmaals bedankt, en tot de 28e!

                                Comment

                                Working...
                                X