Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Vulcan Europe 2019 !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zou alsjeblieft de sky symphony terug kunnen komen? Haha
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #17
      Is het een idee om een freakactie voor dit forum te regelen? Vulcan zien we erg weinig in de freakacties terwijl wij juist dit kwalitatieve vuurwerk erg kunnen waarderen!

      Comment


        #18
        Twee jaar terug is de Joe's Hummers geïntroduceerd, echter kwam deze toen niet na al het gedoe in China. Komt deze, of een andere hummercake, ooit nog in jullie assortiment?
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #19
          In zekere zin is deze er al één.
          De Insane Trafic van Shogun, (wat weer van Vulcan is als ik me niet vergis) Alleen is de vraag of het geschikt is voor de Nederlandse markt.
          Insane Traffic, Shogun, SSM240, 200G Cake, 40 shot. Packed 10-1.From 2017 Victory Fireworks Demo.
          https://www.houtse-bazar.nl

          Comment


            #20
            Die ziet er nogal voor de Amerikaanse markt uit.

            Of het geschikt is voor de Nederlandse markt? Je zou (helaas) zeggen van niet, maar dat zei ik ook toen de Joe's Hummers werd geïntroduceerd, twee jaar terug. Dus wie weet. En anders ben ik toch wel benieuwd waarom die uiteindelijk toch niet kwam?
            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

            Comment


              #21
              Al enig idee wanneer de heren van VWC op bezoek gaan bij Vulcan?

              Comment


                #22
                De Astronaut is denk ik wel één van de bekendste artikelen op de Nederlandse markt op het gebied van vuurwerk. Bijna elke liefhebber heeft ze 'vroeger' wel gehad, want ze zijn al tientallen jaren te koop. Zo waren ze vorig jaar bij Vulcan dealers nog steeds te koop.

                Bij de laatst genoemde versie is er helaas weinig meer over van het alom bekende originele label. Goed te zien op onderstaande foto.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20190208_211327[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:485,7 KB
ID:	1572789
                Van links naar rechts: 1995, 2006, 2011 en 2017 batch

                Vraag
                Ruim de helft van het label is nu geel en staat vol met info. Gaat Vulcan het label van de Astronaut weer in ere herstellen, zeker nu de vraag naar 'nostalgisch vuurwerk' zo explosief is gestegen? Dus het woord Astronaut diagonaal op de verpakking en alle informatie op een apart label op de achterkant van de verpakking (zoals ook bij de 2011 batch het geval is). En uiteraard het belangrijkste de astronaut in zijn volledigheid op het label zoals bij de 2 rechter varianten te zien is.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20190208_211439[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:283,2 KB
ID:	1572790
                Voorbeeld van het achter label van de 2011 batch
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Zou inderdaad mooi zijn, ook als ze allemaal in rood papier komen. Ik hoorde dat er een aantal mensen gewoon een doosje kregen ipv sloffen.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #24
                    Wij gaan 4 juli langs in Tilburg en kunnen jullie vragen meenemen. Heb je nog een vraag die niet gesteld is? Zet hem dan op tijd in dit topic!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Zijn er nog uitbreidingsplannen met betrekking tot de membercard want hij staat geweldig in me portomonee maar ik heb het gevoel dat alle acties er om heen steeds minder worden.

                      Comment


                        #26
                        Het verslag zou al maanden komen.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door React Bekijk bericht
                          Het verslag zou al maanden komen.
                          ik ben ook wel geïnteresseerd in het verslag, aangezien Vulcan best goede producten heeft en super compounds.
                          als het niet lukt met het verslag geef dat dan even aan, weten we waar we aan toe zijn.

                          Comment


                            #28
                            Wellicht ligt het verslag ter goedkeuring bij Vulcan, maar inderdaad een mededeling hierover van de crew was wel handig geweest en had voor duidelijkheid gezorgd
                            Zelf vind ik Vulcan de afgelopen paar jaar goed bezig met zowel hun compounds (wat ze doen met 25mm is bizar) en hun cakes.
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #29
                              Het verslag zou inderdaad al een tijd geleden komen, ik het dit echter flink laten liggen, excuses, maar dan toch even een update hier.

                              De nieuwe producten waren in de tussentijd natuurlijk wel al bekend gemaakt en ook de nieuw binnen gekomen producten zijn inmiddels gefilmd door Vulcan en staan ingesteld op de webshop.
                              Los van de nieuwe compounds waarin ze weer een vertaalslag hebben gemaakt van professionele blokken naar consumentenvuurwerk, hebben ze ook ingezet op een nieuw assortiment, de Soul Crushers.

                              Wij hebben van Vulcan een aantal prachtige posters ontvangen welke wij weg mogen geven, 5 daarvan geven we weg middels de zojuist geplaatste winactie. Daarnaast hebben we met Vulcan afgestemd dat er weer een prijsvraag voor jullie georganiseerd mag worden, die volgt ook deze week nog.



                              Vulcan heeft ook aandacht voor de 'Experience stores' waarbij je echt de Vulcan beleving kunt krijgen. Er zijn meer winkels aangesloten nu en wellicht zit er eentje bij jou in de buurt, check VulcanStores.nl.
                              Leuk als jullie een bezoekje brengen aan die Experience stores en daar wat van kunnen posten op VWC, wij zijn benieuwd naar jullie beleving!

                              De member cards zijn nog altijd actief en dit willen ze ook gewoon zo houden. Bij de experience stores ligt er wat meer nadruk op, maar dat willen ze ook breder zien te krijgen, wellicht horen we daar komend jaar meer over. Even als voorbeeld; door te sparen kan je uiteindelijk weer voor 900 punten een Soul Crushers kiezen. Zorg dus dat je hem blijft gebruiken bij winkels die aangesloten zijn voor zo een member card.

                              Tot zover deze update, laat ons weten hoe jullie de experience stores vinden!
                              Volgend jaar weer een uitgebreidere update en snel na het bezoek, beloofd!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X