Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Vulcan Europe 2019 !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Vulcan Europe 2019 !

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Zouden er misschien meerde verkooppunten kunnen komen in het oosten des lands.

    Comment


      #3
      Of in zee gaan met een aantal freakshop door het land heen

      Maar meer verkooppunten teken ik ook voor

      Comment


        #4
        Graag wil ik aan Vulcan vragen, of ze ook de gewichten van de compoundboxen (Montreal, Oman, Berlin enz.) bekend kunnen maken, of de gevens doorspelen aan Vuurwerkcrew. Dit in verband met de wettelijke 25kg-regeling, betreffende vervoer en voorhanden hebben.
        Kan helaas op welke site dan ook geen gegevens omtrent bruto/netto gewicht (met/zonder kooi) vinden. Mijn dank is groot.

        Comment


          #5
          Gaat Vulcan nog meer nogstalgische producten op de markt brengen?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
            Graag wil ik aan Vulcan vragen, of ze ook de gewichten van de compoundboxen (Montreal, Oman, Berlin enz.) bekend kunnen maken, of de gevens doorspelen aan Vuurwerkcrew. Dit in verband met de wettelijke 25kg-regeling, betreffende vervoer en voorhanden hebben.
            Kan helaas op welke site dan ook geen gegevens omtrent bruto/netto gewicht (met/zonder kooi) vinden. Mijn dank is groot.
            Jaa goeie, zelfs in de catalogus staat het niet..

            Comment


              #7
              De nieuwe compounds zijn onwijs goed en komen komend jaar zeker jn de collectie. Echt goede bakken met mooie finales. Zijn er plannen om deze lijn uit te breiden zoals dit jaar al gebeurde met de Berlin?

              Comment


                #8
                Kunnen jullie misschien een seminar houden voor andere importeurs, hoe ze een fatsoenlijke finale maken in hun blokken?

                Nee gekkigheid, keep on the good work. Wat mij betreft mogen er nog meer knalblokken van jullie op de markt komen. En idd het belangrijkste dat het op meer punten te verkrijgen is

                Comment


                  #9
                  Proberen jullie nog eens een mooie salute op de markt te brengen zoals de salute cake uit de tijd Vulcan/schuurmans.

                  Comment


                    #10
                    Kan alleen maar zeggen ga zo door. Jullie compounds hebben precies wat ik zoek. Een escalatie gehalte. Harde bursts, hoge snelheid, grote spreiding, mooie effecten en dikke finales en zelfs dubbele finale.
                    Ondergewaardeerd maar dat gaat goedkomen.
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #11
                      Wat kan ik nou doen met mijn vulcan member kaart?
                      Hoe gebruik ik dat ding in de praktijk, ik heb voor zo ver ik weet geen inlogcode oid, alleen een fysiek kaartje.
                      Keep it legal!

                      Comment


                        #12
                        Ga zo door met het uitbrengen van de boxen zoals, Oman, Berlin, Predator etc.! Allemaal top boxen! Mss uitbreiden met boxen die meer variatie hebben in schietrichtingen in de Vulcan serie!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
                          Wat kan ik nou doen met mijn vulcan member kaart?
                          Hoe gebruik ik dat ding in de praktijk, ik heb voor zo ver ik weet geen inlogcode oid, alleen een fysiek kaartje.
                          Inderdaad,dat is ook een beetje onduidelijk.
                          Heb hem ook namelijk,maar misschien een idee om daar een apart gedeelte,voor memberkaart houders in te gaan richten op de website o.i.d.?

                          Comment


                            #14
                            Gaat Vulcan wellicht kleinere boxen op de markt brengen? De grotere zijn stuk voor stuk super (da nang, montreal enz enz) Maar dan bijvoorbeeld een 50 shots versie? Uiteraard wel met de kwaliteit van de grotere boxen alleen dan minder shots.
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #15
                              Super genoten vsn de compounds.
                              Zijn er plannen om compound waaiers uit te brengen?

                              Comment

                              Working...
                              X