Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
  1. #16
    VWC-Lid fireworkfreak24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    114
    692 waarderingen in 168 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
    Die controleurs zijn niet bevoegd om jouw collectie af te nemen op moment van controle. Controleurs doen enkel het controleren van winkel, bunker en de hele bende.

    yyz1962, we stonden samen in de winkel, je hebt flink lopen sjouwen
    Haha ik stond er ook, samen met dat meisje die op de toonbank zat.

  2. #17
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfreak24 Bekijk bericht
    Haha ik stond er ook, samen met dat meisje die op de toonbank zat.
    Ah juust, dan heb ik jou ook nog gesproken haha!
    ffffffffff

  3. #18
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
    Die controleurs zijn niet bevoegd om jouw collectie af te nemen op moment van controle. Controleurs doen enkel het controleren van winkel, bunker en de hele bende.

    yyz1962, we stonden samen in de winkel, je hebt flink lopen sjouwen
    Mogen je gewoon staande houden! Als het geen boas zijn kunnen ze gewoon de juiste diensten bellen.

    Dus yyz1962 mag van geluk spreken. Want hij had zoiezo gepakt kunnen worden.

    In Veenendaal/utrecht hebben ze allemaal boa rechten. Hebben toen ook eens 1 bij ons in de winkel staande gehouden ondanks dat ie netjes onder de 25 KG zat.
    Gerwin

  4. #19
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.204
    Thanks
    5.529
    6.562 waarderingen in 2.719 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vadha Bekijk bericht
    En door onder andere die controle, liep het zwaar achter op schema in Roosendaal. Ik heb 3 uur staan wachten. Ze vertelden dat ze maar met 5 man liepen daar, hoezo zo weinig? Er was ook totaal geen duidelijkheid. Ik ga in ieder geval nooit meer naar Haokan Roosendaal.
    Haokan Roosendaal is een kleinere vestiging, en voorgaande jaren hadden zij als enigen bijna geen problemen binnen Haokan. Hoe ik het zo lees hebben zij vanaf de controle er alles aan gedaan om mensen hun bestellingen uit te leveren. Niks dan respect voor hen!
    Veel winkels zullen gewoon een strak ophaalschema hebben, en zodra er dan een controle komt gebeurd het snel dat er vertragingen ontstaan. Ik mag van geluk spreken als ik het zo lees, ik was om half 9 klaar bij Hoakan. Ik had geen uur later moeten komen.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. #20
    VWC-Lid yyz1962's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Borderline
    Berichten
    51
    Thanks
    48
    14 waarderingen in 10 posts
    kan mij allemaal verder niet boeijuh
    vroegah kon je in de winkel spruitstukkuh koopuh vooah je brommer (Dap, Kreidler, yamaha}
    eenmaal gemonteerd was dat geheel op eiguh risico....kat en muis spel.
    die inspecteur verteld n medewerker van de zaak dat hij niet meer dan 25gk mee mag geven per auto/klant,
    waar gaat dit over. Intimidatie......denk je eindelijk je bestellinkie op te halen,
    blijft t ook weer n kat en muis verhaal......
    volgend jaar hebben we geen matten rollen en single shotjuhs meer
    in t Fake News van nos.npo en noem ze maar op hoor je alleen de negatieve kanten van VW.
    jaarwisseling voor onze chineesche meedemens in ChinaTouwn krijg dan weer wel de mogelijkheid om tussen alle feestgangers gewoon de 100.000knallers te stookuh .....de straten kleuren weer auwerwets rood......volgens een nieuwsbericht van de VW Branch uit... wij Stokers en liefhebbers ze nu massaal aan t inslaan wat betreft de volgend jaar verboden producten en ze voorspellen dus nu dat er over het hele land opslag gaat plaatsvinden in allerlei schuurtjes,garageboxen enfin noem maar op.
    denkt er nog iemand na.....te weinahg naar mijn idee. ckr die crimineeluh op t binnuh hof

    ff on topic
    Vraagjuh an JO: misschien wat uitleg hierover en hoe dat volgend jaar evt beter kan

    ik ga zowiezo gewoon weer bestellen en kom 28-12-2020 met 20 waaguhs gewoon muh bestelling haaluh
    V-W-Z Shape Fan

  6. Deze 2 gebruikers waarderen yyz1962 voor het bericht:


  7. #21
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yyz1962 Bekijk bericht
    kan mij allemaal verder niet boeijuh
    vroegah kon je in de winkel spruitstukkuh koopuh vooah je brommer (Dap, Kreidler, yamaha}
    eenmaal gemonteerd was dat geheel op eiguh risico....kat en muis spel.
    die inspecteur verteld n medewerker van de zaak dat hij niet meer dan 25gk mee mag geven per auto/klant,
    waar gaat dit over. Intimidatie......denk je eindelijk je bestellinkie op te halen,
    blijft t ook weer n kat en muis verhaal......
    volgend jaar hebben we geen matten rollen en single shotjuhs meer
    in t Fake News van nos.npo en noem ze maar op hoor je alleen de negatieve kanten van VW.
    jaarwisseling voor onze chineesche meedemens in ChinaTouwn krijg dan weer wel de mogelijkheid om tussen alle feestgangers gewoon de 100.000knallers te stookuh .....de straten kleuren weer auwerwets rood......volgens een nieuwsbericht van de VW Branch uit... wij Stokers en liefhebbers ze nu massaal aan t inslaan wat betreft de volgend jaar verboden producten en ze voorspellen dus nu dat er over het hele land opslag gaat plaatsvinden in allerlei schuurtjes,garageboxen enfin noem maar op.
    denkt er nog iemand na.....te weinahg naar mijn idee. ckr die crimineeluh op t binnuh hof

    ff on topic
    Vraagjuh an JO: misschien wat uitleg hierover en hoe dat volgend jaar evt beter kan

    ik ga zowiezo gewoon weer bestellen en kom 28-12-2020 met 20 waaguhs gewoon muh bestelling haaluh
    En nu in het Nederlands.

  8. Deze 6 gebruikers waarderen Arahon voor het bericht:


  9. #22
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    En nu in het Nederlands.
    Ik ga stuk
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2017
    Locatie
    Nieuwerkerk aan den ijssel
    Berichten
    75
    Thanks
    19
    31 waarderingen in 15 posts
    Hoakan al enig idee wat de planning voor de webshop is van 2020 Kwa opening etc ?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •