Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Haokan 2019 !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Haokan 2019 !

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Is er al een Streefdatum/Maand voor de opening van de webshop =D ?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door energizer Bekijk bericht
      Is er al een Streefdatum/Maand voor de opening van de webshop =D ?
      Eerste weekend Februari.

      Comment


        #4
        Ik ga zeker weer even neuzen voor wat moois Sowieso staan er wat dingen op het lijstje die wellicht beschikbaar komen bij Haokan.
        Vuurwerk doet boemmm.

        Comment


          #5
          hoop wel dat de Genius Box van Geisha er bij blijft staan. 8 februari breekt de hel weer los bij Roosendaal.....doe je best he Jo om t allemaal maar weer bij te houden
          Laatst aangepast door yyz1962; 5 February 2019, 01:19.
          V-W-Z Shape Fan

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
            Volgens mij heeft Jo al eens gereageerd op de vraag "Zijn er nog plannen om zelf weer cakes en boxen te importeren" Heb een aantal jaar van hun eigen boxen mogen genieten. Zeker in de combi aanbiedingen waren deze voor mij zeer goed kwa prijs/kwaliteit.

            Comment


              #7
              Met alle respect, maar Jo importeert helemaal niet meer, dit was slechts eenmalig en wat er nu nog wordt verkocht zijn toch pure rest voorraden ?
              Dus bij deze de vraag : Jo, ben je nog van plan om weer te gaan importeren en zo ja, komen er dan nieuwe producten naar Nederland en gebeurt dit dat onder de Tribal lijn ?
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Sorry voor de late reactie.
                Tribal wodt niet meer geimporteerd

                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Met alle respect, maar Jo importeert helemaal niet meer, dit was slechts eenmalig en wat er nu nog wordt verkocht zijn toch pure rest voorraden ?
                Dus bij deze de vraag : Jo, ben je nog van plan om weer te gaan importeren en zo ja, komen er dan nieuwe producten naar Nederland en gebeurt dit dat onder de Tribal lijn ?

                Comment


                  #9
                  Beste Jo

                  Komt er Black friday aanbieding? Wanneer kun je funke bestellen? Hopelijk is het dan op de eerste verkoop dag voor 12.00 u leverbaar.

                  Mvg

                  Comment


                    #10
                    vanochtend 09.15 bestelling gehaald in roosendaal....man man man
                    kwam tijdens t laaijuh n mannetjuh van een inspectiedienst langs
                    met de vraag aan de verkoper offie wel wist dat er per auto maar 25kg verkocht mocht worruh
                    nazie had op de zaterdag niks anders te doen
                    als dat je beroep is dan kan je er btr een eind an maakuh.....had n foto van mijn auto gemaakt maar ik mog me nie met de discussie bemoeien
                    enfin na ruim 275kg ingeladen te hebben op t gemakkie naar huis gereden
                    de boel wel over een aantal lokaties versprijd ondertussen
                    heb ik in mijn 40jr stookcarriere eg nog nooit meegemaak
                    btw medewerker van de zaak heeft t supergoed aangepakt
                    helaas ging t ten koste van de bediening en was de zaak vol met wachtende die bestellijsten hadden van ongeveer rond de 300kg
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191228-WA0001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:254,4 KB
ID:	1577328
                    dat was maar eenderde
                    V-W-Z Shape Fan

                    Comment


                      #11
                      Die man doet ook maar zijn werk toch. Een nazi is echt iets anders.

                      Ondanks dat het balen is.
                      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                      Comment


                        #12
                        En door onder andere die controle, liep het zwaar achter op schema in Roosendaal. Ik heb 3 uur staan wachten. Ze vertelden dat ze maar met 5 man liepen daar, hoezo zo weinig? Er was ook totaal geen duidelijkheid. Ik ga in ieder geval nooit meer naar Haokan Roosendaal.

                        Comment


                          #13
                          Mensen die hun werk doen en je ook nog is matsen door je wel met het vuurwerk naar huis te laten gaan voor nazi uitmaken is op zijn minst apart, zeker gezien je leeftijd.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door yyz1962 Bekijk bericht
                            vanochtend 09.15 bestelling gehaald in roosendaal....man man man
                            kwam tijdens t laaijuh n mannetjuh van een inspectiedienst langs
                            met de vraag aan de verkoper offie wel wist dat er per auto maar 25kg verkocht mocht worruh
                            nazie had op de zaterdag niks anders te doen
                            als dat je beroep is dan kan je er btr een eind an maakuh.....had n foto van mijn auto gemaakt maar ik mog me nie met de discussie bemoeien
                            enfin na ruim 275kg ingeladen te hebben op t gemakkie naar huis gereden
                            de boel wel over een aantal lokaties versprijd ondertussen
                            heb ik in mijn 40jr stookcarriere eg nog nooit meegemaak
                            btw medewerker van de zaak heeft t supergoed aangepakt
                            helaas ging t ten koste van de bediening en was de zaak vol met wachtende die bestellijsten hadden van ongeveer rond de 300kg
                            [ATTACH=CONFIG]51536[/ATTACH]
                            dat was maar eenderde
                            Ah, dus jij was die vent, aan mij vroegen ze of ik s'avonds terug wou komen omdat het dan wat rustiger is. S'avonds nog steeds gaos. Kwart voor 7 daar om 9 uur thuis. Die gasten zaten er helemaal doorheen. Hadden de gehele dag niks gegeten.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
                              Mensen die hun werk doen en je ook nog is matsen door je wel met het vuurwerk naar huis te laten gaan voor nazi uitmaken is op zijn minst apart, zeker gezien je leeftijd.
                              Die controleurs zijn niet bevoegd om jouw collectie af te nemen op moment van controle. Controleurs doen enkel het controleren van winkel, bunker en de hele bende.

                              yyz1962, we stonden samen in de winkel, je hebt flink lopen sjouwen
                              ffffffffff

                              Comment

                              Working...
                              X