Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 27
  1. #1
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts

    Willy's oud en nieuw!

    Geen budget dit jaar

    De meesten hier hebben er misschien wel wat van mee gekregen, maar een week of 2-3 geleden schreef ik in het topic over wat je budget aan vuurwerk voor dit jaar is, dat ik eigenlijk 'geen cent te makken' heb dit jaar. Daarop hebben 4 toppers van dit forum geregeld dat ik toch dit oud en nieuw een prachtige collectie heb gehad! Moesten, Sander (Firewire), Joost (Ghoost) en Luc hebben er voor gezorgd dat ik op 29 december langs kon gaan bij Ed Raket in Apeldoorn en de outlet in Haulerwijk voor 'een verrassing', en zelfs nog een budget had om zelf wat uit te zoeken!

    Waar ik dus een paar weken geleden nog de vuurwerkkrantjes doorbladerde en dacht dat ik dit jaar een jaartje moest overslaan, werd het in een keer werkelijkheid: Ik mag vuurwerk halen de 29e!! Mijn broertjes wilden de benzine wel betalen (ik ben ze nog aan het 'opvoeden' tot echte freaks, nog even geduld en ze spammen hier alles vol) om ook weer eens een dagje vuurwerk te halen en ik had dus 'sponsors'! Het enige wat ik heb hoeven aan te schaffen was een aansteker!

    Het ophalen

    De nacht van 27 op 28 kon ik al amper slapen, ik was helemaal gespannen om het feit dat oud en nieuw zo dichtbij kwam en ik toch vuurwerk in handen ging krijgen! De hele dag (28e dus) heb ik de route maar weer eens bekeken, de planning hoe laat we overal zouden zijn en de bonnen uitgeprint enzo. Heerlijk om je dan zo voor te bereiden op dé dag van het jaar!

    De 29e was het dan zover!! We gaan vuurwerk halen! Ik had dus een budget gekregen om zelf ook wat mee te kopen, dus naast Apeldoorn en Haulerwijk stond ook Wagenvoort op het programma, want daar waren de Zena Shellkits nog niet uitverkocht.

    Onze eerste winkel was daarom Wagenvoort in Wapenveld. Ik was hier nog nooit geweest, maar het is een winkel met een grote collectie en een goed aanbod. De prijzen zijn volgens mij allemaal prima en de winkel was leuk ingericht. De bon die ik geprint had hebben we ingeleverd en een deurtje verder konden we na enkele minuten 2 pakken Zena Shell Kits ophalen. Helaas werd het 1 Zena Shell Kit set en 3 losse singelshots (zie collectiefoto onderaan). Ook nog even een foto gemaakt van mijn broertje en in de familie-app gestuurd: "We zijn de 10.000ste klant, dus hebben een flinke prijs gewonnen!!"



    Ed Raket - Apeldoorn
    Helaas was dat natuurlijk niet waar, maar we hadden dus wel het eerste vuurwerk binnen! De auto weer in om naar Apeldoorn te rijden! Bij Ed Raket aangekomen liepen we eerst even rond om wat te kijken, en wilden we de bon inleveren waarmee ik een White Red Rebel had besteld (ik kreeg er zomaar nog een HL 16 bij!). Ik vroeg de medewerker of Joost er was, en uiteraard sprak ik daar al mee. Na een bakje koffie en een oliebol vroeg Joost of we de bunker wilden zien! Uiteraard wilden wij dat, dus met koffie en oliebol in de hand liepen we door de bunkers. Je zag dat het personeel goed op elkaar ingewerkt is en bestellingen zo de deur uitgingen. Mijn complimenten, zag er zeer goed uit Verder ook een heerlijke winkel, met volgens mij alleen maar topproducten. Meuk kom je daar niet tegen! Het toetje, of eigenlijk het hoofdgerecht wachtte nu niet lang meer op ons: Joost nam ons mee naar zijn auto en ging de verrassing onthullen! De kofferbak van zijn auto ging open (tromgeroffel) en wat lag daar: Een karton Lucky 19!!! Samen met Luc had hij er voor gezorgd dat ik een karton Lucky 19 kreeg, dus 12x een prachtige 19-shots cake! Okee, eerlijk gezegd kende ik de Lucky 19 niet zo goed, maar toen Joost vertelde dat het vorig jaar zijn grootste boeketten in de straat waren zei dat genoeg! We hebben Joost dan ook van harte bedankt en zijn compleet onder de indruk en vol met blijdschap de auto ingestapt naar Haulerwijk!

    Joost, je bent een geweldige kerel! Dankjewel! En ook Luc van harte bedankt voor het bijleggen voor het karton Lucky 19!



    Outlet Haulerwijk

    Geheel volgens schema gingen we door naar Haulerwijk. Na een prachtige vuurwerkzaak in Apeldoorn nu dus een prachtige vuurwerkzaak in Haulerwijk. Een heerlijke winkel, met ook hier fantastische producten! Eerst even rondgesnuffeld en daarna naar de balie gegaan. De meid achter de kassa ging op zoek naar Sander en die kwam al snel. Door de drukte in de winkel verliep het allemaal heel snel en waren we ook zo weer buiten. Maar wat een topkerel is Sander! Hij liep meerdere keren zijn bunker weer in om er een paar parels uit te halen: De Killer Instinct, de Coco Blue, 2 pijlenpakketten, wat astronauten en ander 'klein' spul. En dan had hij voor mijn broertjes ook nog een Spinnerz 2 Colorz en een Fairytail assortiment voor een zeer mooie prijs! We stonden uiteindelijk zo snel buiten dat ik vergat dat ik zelf ook nog een budget overhad van wat Moesten mij geschonken heeft! Eenmaal weer in de auto zittende besefte ik me dat, maar dat zou de 31e nog kunnen!

    Sander, dankjewel! Je bent een topgozer!

    De 31e (vuurwerk halen)

    Samen met mijn broertjes ben ik de 31e nog naar de vuurwerkzaak hier om de hoek gegaan waar ik bijna elk jaar kom voor wat 'last-minute'-deals. Ik kon voor het resterende budget een Double Demolision krijgen en kreeg daar nog 3x Monster Ride bij!

    Moesten, ik wil je hartelijk bedanken voor het mooie budget wat je me gegeven hebt! Ik heb er in totaal heel wat van kunnen kopen! Je bent een topkerel en wil je nog graag eens ontmoeten bij een demo of in een vuurwerkzaak

    Mijn collectie

    Bij elkaar was mijn collectie dit jaar compleet, en ik heb er een mooie muur mee kunnen bouwen:


    - 3x Monster Ride (staat niet op de foto)
    - 1x Double Demolision (staat niet op de foto)
    - 1x White Red Rebel
    - 2x Zena Shell Kit (uiteindelijk een paar singleshots geruild voor wat Zena-pijlen en 1,0" shocks van Zena)
    - 2x Skyrider
    - 2x Lucky 19
    - 2x Boom Rockets
    - 1x Killer Instinct
    - 1x Coco Blue
    - 1x Heavy Legend 16

    Wat een fantastische collectie bij elkaar zeg!! Een maand geleden had ik dus gedacht dat ik hier gisteravond op straat stond om om mij heen te kijken (of mij kennende rondjes door de wijk te fietsen), maar gisteravond heb ik dus een prachtige collectie gehad!!

    De grootste boeketten dit jaar kwamen helaas niet uit de Lucky 19, dus Joost had niet gelijk Die kwamen natuurlijk van de Zena Shells, maar dat is natuurlijk oneerlijke concurrentie. Wat een heerlijke cakes waren die Lucky 19's zeg! Prachtige boeketten en een zeer goede burst! Er kwamen zelfs 10-20 man op een gegeven moment kijken wat dat voor vuurwerk was! Meerdere malen opmerkingen gehoord als "zal wel Duits zijn" of "Waar koop je dat? Vast niet in Nederland?" Een fantastisch pakket, die Lucky 19!

    Ook de 3x Monster Ride (ik stak ze tegelijk af, ik houd wel van spectakel) waren een groot succes! Heerlijke klappers en grote boeketten uit zo'n klein potje!

    De Double Demolision was ook een topper van een cakebox! De boeketten waren echt niet de grootste (die prijs had de Lucky 19 al 'gewonnen'), maar wat een heerlijke kleuren! Zeer goed!

    De White Red Rebel viel mij eigenlijk wat tegen in vergelijking met de demo waar ik hem had gezien, maar was alsnog indrukwekkend! De blinkers waren fel van kleur en verlichten echt de hele straat, prachtig!

    De Skyrider ging bij mij ook per 2, en zag er ook weer zeer goed uit! Pangu is echt een aanrader! Mijn broertjes hadden ook nog wat cakes van Pangu die ook zeer goed waren. Enige wat jammer was is dat er een versie van de Skyrider met spinners is, en eentje zonder. Aangezien ik van spinners houd is het jammer dat ik juist de versie zonder spinners had (werd later op de avond goed gemaakt door mijn broertjes met hun Spinnerz 2 Colorz )

    De Killer Instinct, Heavy Legend 16 en de Coco Blue waren allemaal ook fantastisch! Heerlijke burst, goede spreiding (al moest die Coco Blue even inkomen), en allebei fantastische kleuren! We hebben ooit een paar jaar geleden die Killer Instinct per 8 geschoten, maar eigenlijk is hij in z'n eentje ook al enorm indrukwekkend! De HL 16 was alleen een klein nadeel dat de finale nog met QM was maar met 'gewoon' lont. Verder een prachtige cake!

    De Boom Rockets zijn van die echte liefhebberpijlen. Prachtige effecten die goed uitgevoerd zijn! Heerlijk dat ik daar ook 2 pakketten van kon wegstoken! De vrouw vond vooral de Smiley indrukwekkend

    Willy's oud en nieuw 2018-2019

    Afgelopen jaar was een vrij moeilijk jaar (even in het kort: ik raakte in een burn-out, daardoor baan kwijt en sindsdien probeer ik er weer bovenop te komen en zoek ook weer werk), maar door de toppers Moesten, Joost, Sander en Luc heb ik het jaar echt fantastisch mogen afsluiten! Waar je toch al snel over de maatschappij kan vinden dat men tegenwoordig vrij egoïstisch is en iedereen alleen aan zichzelf denkt, hebben deze 4 toppers laten zien dat er nog steeds fantastische mensen zijn die naar anderen omkijken! Ze hebben mij in ieder geval een duwtje de goede richting in gegeven en zorgen ervoor dat ik 2019 prachtig ben begonnen!! Ik hoop van 2019 een knallend jaar te maken en hoop volgend jaar terug te zijn met eigen budget! Moesten, Joost, Sander en Luc: Nogmaals enorm bedankt!!



    Sorry voor de mensen die tegenwoordig alles in 'mand-versie' willen

    Hoe mooi trouwens dat dit precies bericht nummer 1000 is

  2. Deze 34 gebruikers waarderen Willymeuf voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 september 2006
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Fantastisch dat dit bestaat. Menigeen zal jaloers zijn geweest op je collectie. Maar dat mensen op deze manier willen helpen is te gek. Het is je gegund.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen ]-[arry voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Respect voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt petje af!Ik hoop dat het je goed afgaat aankomend jaar willy!
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  6. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Mooi verhaal en hulde voor de mensen die je geholpen hebben.

  8. Deze gebruiker waardeert ATF voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid Grand Pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2018
    Berichten
    352
    Thanks
    183
    75 waarderingen in 54 posts
    Heel erg mooi dit! Geen andere woorden voor.

  10. Deze gebruiker waardeert Grand Pyro voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Prachtig verhaal! Mooi dat dit kan
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  12. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Dankjewel allen hierboven

  14. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.522
    Thanks
    3.435
    1.923 waarderingen in 700 posts
    Je bent een top gozer Wilmer! Gaaf verslag en ik hoop echt dat je een geweldige avond hebt gehad! We houden zeker contact!! 2019 wordt een mooi jaar! ;)

  15. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  16. #9
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Wilmer, wat een prachtig stuk heb je er van gemaakt, een ‘parel’ op deze site!
    Jij en je broertjes zijn fantastische gasten!

    Alle geluk voor 2019 kerels!

  17. Deze gebruiker waardeert firewire voor het bericht:


  18. #10
    VWC-Lid Robert410's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2017
    Berichten
    108
    Thanks
    314
    249 waarderingen in 53 posts
    Mooi geschreven. Hulde voor de heren. Fantastische actie!

  19. Deze gebruiker waardeert Robert410 voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    vind dit echt een super actie van mede forumleden. En hopelijk heb je dit jaar ook een leuk budget zodat jezelf ook lekker kan gaan shoppen. Chapeau voor iedereen die Willy geholpen heeft.

  21. Deze gebruiker waardeert Jantjebeton1981 voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Fantastische actie voor je van de freaks hulde hiervoor zo helpen freaks elkaar en voor jou hoop ik dat je er snel bovenop komt en weer een leuke baan vind in 2019....Succes!

  23. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  24. #13
    VWC-Lid De Knalknapen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    1.095
    Thanks
    1.317
    1.677 waarderingen in 602 posts
    Super om dit te lezen en zeker hulden !!!!
    Kruitkoorts !

  25. Deze gebruiker waardeert De Knalknapen voor het bericht:


  26. #14
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baskalli Bekijk bericht
    Super om dit te lezen en zeker hulden !!!!
    Lees het ook nu pas, dit bewijst maar dat we een soort van grote familie zijn!

  27. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  28. #15
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Lees het ook nu pas, dit bewijst maar dat we een soort van grote familie zijn!
    Zo voelde het ook echt hoor Heel erg dankbaar nog steeds! En ze hebben me ook weer helemaal aangestoken met het vuurwerk-virus, man, ik hou niet op met vuurwerkfilmpjes kijken en websites bezoeken met freakacties

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •