Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    57
    Thanks
    20
    15 waarderingen in 9 posts
    Top oud en nieuw achter de rug! In de middag even bij de schoonouders langs geweest voor een vers oliebolletje en een kop koffie. Top 2000 op de achtergrond, hoort er toch ook een beetje bij. In de tussentijd in de tuin een herrie projectje in elkaar geknutseld.

    Begonnen met:
    Color Insanity 2x
    Delicious Thunder 2x
    Mastery

    Gevolgd door:
    Mad Monk fluitblokjes 5x
    Happy Screamer 250 fluitblok 2x
    Return of the Phoenix
    Pounding Napalm

    Op het eind:
    Stormchaser
    The Space Project
    Met als finale Cadeau 3 van Marijn

    Daarna richting huis om spullen te pakken voor de overnachting bij familie en het laatste vuurwerk in de auto te laden. Eerst nog even richting Delft om daar een hapje te eten en daarna weer richting schoonouders om daar oudjaarsavond te vieren.

    Eenmaal aangekomen hebben we lekker voor de tv gehangen terwijl de rest van de visite binnen kwam druppelen. Avond programma zo rond een uurtje of half 10 geschoten. Kalmpjes begonnen met wat cat. 1 spul en kleine cakes en fonteinen (o.a. The Wizard en Little Monster van de Trigger Deal lijn, dat kaliber)om daarna steeds een tandje bij te schakelen. Leuk om te zien dat de buren één voor één naar buiten kwamen om even te kijken. Vervolgens o.a. The Hoax, Insomnia, Monster Ride etc. geschoten om te eindigen met wat nieuw spul van de Essentials lijn van Lesli. Freakstyle, Blast Off en Texas Tornado sprongen er echt uit als de toppers. De reacties van de buren waren ook echt tof. Eerst beetje sceptisch bij het kleine spul en de kalme dienst, daarna waren de buren toch wel onder de indruk, zeker op het eind bij de Essentials van Lesli.

    Terug naar binnen, spelletjes gedaan met de familie, televisietje aan, drankje erbij en uiteindelijk aftellen naar 12 uur. Nog even bij het raam staan genieten, met een glas champagne het vuurwerk een paar straten verderop bekeken en tegelijk gekeken wat er bij ons in de straat werd afgeschoten. Na een kwartier was het mooi geweest en waren wij aan de beurt. Eerst het project afgeschoten als binnenkomer. Omdat ik de boel op een pallet had gezet zag het er al indrukwekkend uit bij het naar buiten tillen en neerzetten. Ik zag de meeste buren de telefoon erbij pakken om de boel te kunnen filmen dus dat is altijd een goed teken. Eenmaal aangestoken ging het los. Precies zoals ik het in mijn hoofd had dus dat was top! Hoogtepunt was toch wel het fluitgedeelte. In totaal 7 fluitblokken, waarvan 2 grote, in combinatie met Return of the Phoenix en Pounding Napalm was top, daarna even een korte stilte van een seconde en toen gingen Stormchaser en The Space Project achter eklaar de lucht in. Heel tof om die waaiers met schelle fluiters in een wat smaller straatje af te zien gaan. Enige smetje was dat door vonk overslag Cadeau 3 wat eerder de lucht in ging dan gepland.

    Daarna wat compounds de lucht in, o.a. Limited Edition 3 van Evo, Triumph van Zena, WTF box van Cafferata met als finale stuk de Transbomber. Toen nog wat losse cakes geschoten (o.a. The Flow Show, Burning Vegas, Ghost Protocol, etc.) en om 1:30 was het ook wel een beetje over. De hoogtepunten waren geweest en de buren dropen ook langzaam weer af. Heb van mijn totale collectie nog stuk of 5 cakes over en wat klein spul dus dat is voor einde van dit jaar altijd mooi meegenomen.

    Al met al een heel geslaagde dag achter de rug. Hoe oud en nieuw hoort te zijn; met familie, vrienden, goed eten en uiteraard vuurwerk!! Ik hoop dat we nog lang op deze manier van de traditie mogen genieten en daar hoort vuurwerk gewoon bij! Dit jaar werkte het weer gelukkig ook mee. Geen last gehad van wind of miezerregen zoals vorig jaar. Ik hoop het volgend jaar nog eens dunnetjes over te kunnen doen of het zelfs te kunnen overtreffen!
    Laatst gewijzigd door JVRX; 3 januari 2019 om 09:55

  2. Deze 2 gebruikers waarderen JVRX voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik kreeg zojuist te horen dat m'n 00u showtje via fb gelivestreamed is naar Kurdistan dat voelt best gaaf

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •