Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie was de Beste Vuurwerkimporteur van 2018?

Aantal stemmers
978. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Broekhoff Vuurwerk

    15 1,53%
  • Cafferata Vuurwerk

    8 0,82%
  • China Red

    75 7,67%
  • Eurostar Fireworks

    22 2,25%
  • Evolution Fireworks

    408 41,72%
  • Fireworks for All

    7 0,72%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    27 2,76%
  • Heron Fireworks

    8 0,82%
  • Katan Vuurwerk

    14 1,43%
  • Lesli Vuurwerk

    29 2,97%
  • Meester Vuurwerk

    0 0%
  • Mercurius Fireworks

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    129 13,19%
  • Pronk Vuurwerk

    7 0,72%
  • Pyrostar NL

    1 0,10%
  • Rubro Vuurwerk

    426 43,56%
  • Vulcan Europe

    54 5,52%
  • Vuurwerkmania

    135 13,80%
  • Vuurwerktotaal

    298 30,47%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,10%
  • Witte Vuurwerk

    2 0,20%
  • Wolff Vuurwerk

    90 9,20%
  • Zena Vuurwerk NL

    81 8,28%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 300
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2013
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Ik ga voor Rubro en Vuurwerktotaal vanuit eigen collectie. Alles was mooi en van Evolution heb ik alleen problemen ervaren en ben geen fan meer.
    Ook china red gezien hier in de straat en dat was prachtig. Die ga ik volgend jaar zelf opzoeken bij de Intratuin.

  2. #17
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Dit jaar maar op 1 importeur gestemd. Evolution. Vanwege de kwalitatief super goede boxen die zij dit jaar op de markt hebben weten te brengen zoals Mega Willows, EVO Bomber, Skyline on Fire etc. Mensen dachten vaak dat het gewoon professioneel vuurwerk was en dat zegt genoeg lijkt me.
    31/12 Knalle als een malle!

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2010
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Rubro op 1 voor ieder jaar goede kwaliteit
    GBV op 2 voor de nieuwe lijn
    Vuurwerkmania op 3 voor het nieuwe vuurwerk

  4. Deze gebruiker waardeert gabrielmalki voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Pangu en Rubro beide net zo goed van wat ik had.
    Buurjongen had belachelijk veel Evolution en is hier ook lid, maar die schoot ik er dik uit met mijn spullen en hij baalde gewoon haha. Vond het niet mooi genoeg al was de Evo Bombers een prachtbak.

  6. #20
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Ik had drie importeurs waarvan ik cakeboxen had in mijn collectie, het aantal gedomineerd door Evolution.
    Deze importeur krijgt ook mijn stem, Acataenango, Solar Storm en Winternight waren stuk voor stuk pareltjes. Pangu met GP1 en Colorful City was ook een benoemenswaardig maar Rubro met Crashbox en Transbomber zeker niet minder, zijn meer chaosblokken dan sierlijke bakken. Er kan er maar een de beste zijn, dus ik stem op Evolution.

  7. #21
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Ik heb o.a. gestemd op Vuurwerktotaal, naast dat ze actief zijn op het forum vind ik dat deze importeur ook heel veel aan acties doet voor de `normale` consument en hun vuurwerk op een leuke manier onder de aandacht brengen. Daarbij is de website heel vriendelijk en heel overzichtelijk. En wat zeker niet mag ontbreken... het vuurwerk is kwalitatief hoogwaardig! Om deze reden heb ik ook gestemd voor Vuurwerk Mania.

    Daarbij stem ik nog op Evolution en Pangu omdat deze 2 toch wel het meest hoogwaardige kwaliteitsproducten aanbieden naar mijn mening, die niet alleen gericht zijn naar `normale` consumenten, maar ook naar ons vuurwerkliefhebbers.

    Daarbij heb ik nog gestemd op Fireworks for All, omdat ik denk dat dit merk veel potentie zal hebben in de toekomst! Heb in mijn woonplaats vaker producten voorbij zien komen waarvan ik echt onder de indruk was (ook pijlen) en dat bleken vaak producten van Fireworks for All te zijn. Goed bezig!

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    China Red van weinig een hoop producten van lage prijs, maar hele goede en vaak grote uitwerking

  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    1. Pangu
    Vanwege de Brasilian Box en de Garden Party 1 die toch een beetje de ruggengraat van mijn show waren en daarnaast de colorful city waar ik bij de demo een beetje verliefd op ben geworden!

    2. Vuurwerkmania
    Voor het Mega 6 star assortiment, de zombie zone en de color cream krijgt mania een plek in mijn top 3. Echt geweldige producten waren dat. Daarnaast heb zie ik ze ook keer op keer bij demo's opvallend lekker presteren.

    3. Vuurwerktotaal
    Spinnerz 2 Glitter Willowz 2 colorz en de wicked whistle. Dayum wat een top producten! Ook the ultimate is prachtig. Alleen de Blue Titanium was een flopper maar daar kan zelfs de beste importeur overkomen.

  10. #24
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    952
    Thanks
    1.619
    705 waarderingen in 370 posts
    Kan er maar 1 zijn. EVOLUTION

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 november 2018
    Berichten
    288
    Thanks
    113
    310 waarderingen in 93 posts
    Evo, veel compounds, gelukte 50mm single shots, en natuurlijk onwijs goede reacties overal.

  12. #26
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Evo. Ik denk dat ze door hun durf, innovatie en toegankelijkheid voor vragen de eerste plek dik verdienen. Ik zie het tevens als kleine aanmoediging om weer actief te worden voor marchel op het forum ! :-)
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

  13. #27
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.090 waarderingen in 1.210 posts
    Op nummer 1 absoluut Evolution Fireworks. Het bestaande assortiment wisten we al hoe goed het was maar met de nieuwe compound boxen hebben ze mij persoonlijk toch weer weten te verrassen. Persoonlijke toppers uit een nieuwe collectie Evo Bomber, Corrolla en Mega Willows. Verkrijgbaarheid word met het jaar beter en denk dat ze vooral met de Evo Bomber en Dragon Box serie een aantal boxen op de markt hebben gezet die ook voor de normale consument heel interessant zijn, goede kwaliteit voor een heel schappelijke prijs.

    Nummer 2 zonder twijfel Pangu, jammer dat ze ze dit jaar de 100 shots blokjes niet naar Nederland hebben laten komen. Word gegarandeerd een verkoop knaller. Kwaliteit is zeker gelijkwaardig aan Evo mis echter assortiment is op dit moment te beperkt. Mis toch wel een paar echte rambakken en een mooie waaierbox.

  14. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Evolution, Evolution, Evolution. Wat een geweldige bakken hebben ze op de markt gebracht in 2018!

  15. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Geef ik mij. Toelichting van een stem hier of is daar een apart venster voor? Heb ieder geval 2 importeurs opgegeven, nu de toelichting nog

  16. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Evolution natuurlijk! Wat een mooie lijn compounds.
    En wat een onderscheidend vuurwerk. Zelfs mijn buurman viel het op dat de dozen met blauwe letters erop allemaal
    Wel beter waren dan de anderen. Gun ze de prijs!

Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •