Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie was de Beste Vuurwerkimporteur van 2018?

Aantal stemmers
978. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Broekhoff Vuurwerk

    15 1,53%
  • Cafferata Vuurwerk

    8 0,82%
  • China Red

    75 7,67%
  • Eurostar Fireworks

    22 2,25%
  • Evolution Fireworks

    408 41,72%
  • Fireworks for All

    7 0,72%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    27 2,76%
  • Heron Fireworks

    8 0,82%
  • Katan Vuurwerk

    14 1,43%
  • Lesli Vuurwerk

    29 2,97%
  • Meester Vuurwerk

    0 0%
  • Mercurius Fireworks

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    129 13,19%
  • Pronk Vuurwerk

    7 0,72%
  • Pyrostar NL

    1 0,10%
  • Rubro Vuurwerk

    426 43,56%
  • Vulcan Europe

    54 5,52%
  • Vuurwerkmania

    135 13,80%
  • Vuurwerktotaal

    298 30,47%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,10%
  • Witte Vuurwerk

    2 0,20%
  • Wolff Vuurwerk

    90 9,20%
  • Zena Vuurwerk NL

    81 8,28%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 917181920 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 285 van 300
  1. #271
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2015
    Berichten
    467
    Thanks
    144
    260 waarderingen in 106 posts
    Dat ie de beste wil zijn siert hem zeker en ik hoop dat ie daar mee doorgaat. Maar hij hoeft zich niet zo aan te stellen.

  2. #272
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik heb Rubro en Wolff gestemd. Ik heb niet op Evo gestemd, waarom niet? Ik stem alleen op vuurwerk wat ik gehad heb. Waarom heb ik geen evo gehad?
    1. Het is maar bij 1 winkel in de buurt te krijgen, en de afhaaltijden van die winkel sloten totaal niet aan.
    2. Ik heb geen enorm budget en Evolution spul is niet het allergoedkoopste, en een Rubro bijvoorbeeld kan ook voor kleine budgetten mooie cakes maken. De boxen en compounds zijn natuurlijk prachtig, en ik geloof dat Evo ook de mooiste boxen heeft. Maar zo'n box is voor mij gewoon te duur, vooral bij de winkels hier in de buurt.

    Maar mocht het zo zijn dat een importeur gekloot heeft met stemmen ronselen zou dat gewoon kinderachtig zijn. Maar onthoud dat er mensen zijn die "gewoon" op Rubro hebben gestemd.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #273
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2018
    Berichten
    7
    Thanks
    2
    16 waarderingen in 3 posts
    Zo...allereerst Rubro van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs! Volkomen terecht ook. Rubro is een volledige importeur (niet alleen cakes en boxen) met prima producten over het volledige segment en had dit jaar (in tegenstelling tot het jaar ervoor) zijn zaakjes meer dan prima op orde.

    Wat ik hier wel jammer vind is dat men dan weer direct spreekt van manipulatie en dat de prijs is gekocht. Hoe dan? Rubro sponsort hier, klopt. Maar doen andere importeurs dit niet ook? Lekker makkelijke conclusie dat de prijs gekocht is dan. Ik geloof dit niet hoor, ga er gewoon vanuit dat deze polls gewoon eerlijk zijn verlopen.
    Dan komt men met de nep-accounts. De accounts met weinig tot geen posts. Ook zo'n loos iets. Waarom heeft rubro de afgelopen jaren dan niet meer gewonnen bijvoorbeeld? Een evolution roept daarnaast actief via social media mensen op om te gaan stemmen in de verschillende polls. Dit heb ik de andere importeurs niet zien doen. Zelf ben ik ook zo'n iemand die een account heeft aangemaakt, maar al jaren mee leest en afgelopen jaar uiteindelijk een account aan heeft gemaakt. Ik zal nog steeds niet veel posten, maar lees wel bijna alles en vond dat ik hier toch moest reageren.


    Heb er gewoon vrede mee aub ipv de mensen die al het werk voor jullie verrichten ook nog eens zwart te maken. Lijkt wel of ze het nooit goed kunnen doen?

  4. Deze 12 gebruikers waarderen Primal voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #274
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik heb Rubro en Wolff gestemd. Ik heb niet op Evo gestemd, waarom niet? Ik stem alleen op vuurwerk wat ik gehad heb. Waarom heb ik geen evo gehad?
    1. Het is maar bij 1 winkel in de buurt te krijgen, en de afhaaltijden van die winkel sloten totaal niet aan.
    2. Ik heb geen enorm budget en Evolution spul is niet het allergoedkoopste, en een Rubro bijvoorbeeld kan ook voor kleine budgetten mooie cakes maken. De boxen en compounds zijn natuurlijk prachtig, en ik geloof dat Evo ook de mooiste boxen heeft. Maar zo'n box is voor mij gewoon te duur, vooral bij de winkels hier in de buurt.

    Maar mocht het zo zijn dat een importeur gekloot heeft met stemmen ronselen zou dat gewoon kinderachtig zijn. Maar onthoud dat er mensen zijn die "gewoon" op Rubro hebben gestemd.
    Dit is precies de reden dat Evo niet heeft gewonnen. Als je als importeur zo sterk vertegenwoordigd bent in de top 10 van de verschillende categorieën, dan ben je naar mijn mening de morele winnaar. Uiteraard draait het om de eretitels waarmee men kan adverteren, maar als je boxen en nieuwkomers in de breedte zo goed aanslaan bij een deel van je publiek, kun je terwijl je ook nog eens niet voor iedereen bereikbaar bent, alleen maar trots zijn op wat je afgelopen jaar hebt bereikt. Daarbij is het een zeer goede basis om de komende jaren op voort te bouwen en dan komen de eretitels vanzelf!

  6. Deze gebruiker waardeert firekwakkers voor het bericht:


  7. #275
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
    Het grappige dat er op een andere plek gevraagd wordt andere polls te manipuleren en dat wordt gedoogd ;-)
    Waar dat dan? Elders op internet of hier ter vwc?

  8. #276
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Waar dat dan? Elders op internet of hier ter vwc?
    Anti vuurwerk polls?
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  9. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  10. #277
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Anti vuurwerk polls?
    Oh op die fiets

  11. #278
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ai ai wat een discussie over deze poll en over de winnaar. Misschien een rare vraag, maar wat hebben jullie te winnen of te verliezen wie het is geworden. Hebben jullie aandelen in een importeur of zo, of krijgen jullie korting als een bepaalde importeur je naam ziet dat je hem steunt?
    Punt is dat vwc een leuke poll houd en dat wij onze voorkeur kunnen aangeven, maar de winnaar zal echt niet meer of minder verkopen hoor. Het is geen Grammy of iets dergelijks hoor.
    En mocht deze poll gemanipuleerd zijn, wat kun je er aan veranderen? Juist, helemaal niets want het zou niet te bewijzen zijn.
    Ik ga er van uit dat het eerlijk is gebeurt, en zo niet, tja jammer maar ik slaap er niet minder om

    Amen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  12. Deze 5 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  13. #279
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    Begrijpelijk winnaar landelijk betere dekking van winkels dan EVO maar ook gewoon zeer goede kwaliteit proficiat rubro .maar persoonlijk had evolution het dit jaar wel verdiend

  14. #280
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ai ai wat een discussie over deze poll en over de winnaar. Misschien een rare vraag, maar wat hebben jullie te winnen of te verliezen wie het is geworden. Hebben jullie aandelen in een importeur of zo, of krijgen jullie korting als een bepaalde importeur je naam ziet dat je hem steunt?
    Punt is dat vwc een leuke poll houd en dat wij onze voorkeur kunnen aangeven, maar de winnaar zal echt niet meer of minder verkopen hoor. Het is geen Grammy of iets dergelijks hoor.
    En mocht deze poll gemanipuleerd zijn, wat kun je er aan veranderen? Juist, helemaal niets want het zou niet te bewijzen zijn.
    Ik ga er van uit dat het eerlijk is gebeurt, en zo niet, tja jammer maar ik slaap er niet minder om

    Amen
    haha, ik snap je punt volkomen. Ik reageer trouwens even omdat ik op de vorige pagina ook een van de mensen was waar jij nu de vragen aan stelt.

    Voor mijzelf is het vooral het gevoel dat iets eerlijk moet zijn En wie er wint zal me verder een worst wezen. Dus op je eerste vragen wat wij er aan hebben moet ik eerlijk zijn: helemaal niks. En op je tweede vraag over wat je kan veranderen als het wel gemanipuleerd is heb ik ook een mooi antwoord: Misschien is het de modjes niet opgevallen en blijkt er wel sprake van manipulatie, dus dat is wat je kan veranderen.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Willymeuf voor het bericht:


  16. #281
    peterburgers
    Gast
    .........................
    Laatst gewijzigd door peterburgers; 12 december 2020 om 07:57

  17. Deze gebruiker waardeert peterburgers voor het bericht:


  18. #282
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Hoe kan het dat rubro wint als Katan gewoon overduidelijk de beste importeur is? Dit zaakje stinkt

  19. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  20. #283
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Ik zie funke helemaal niet in de lijst voorbij komen

  21. #284
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Ik zie funke helemaal niet in de lijst voorbij komen
    Is ook niet een Nederlandse importeur. Er waren wel winkels die zelf wat importeerde en verkocht.

  22. #285
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    115 waarderingen in 52 posts
    De percentages achter de uitgebrachte stemmen kloppen niet. Er wordt nu in de berekening uitgegaan van het aantal stemmers(979), terwijl er moet worden uitgegaan van het aantal stemmen(1837).
    Ergo, Rubro heeft gewonnen met een percentage van ongeveer 23,189%


    Verbazingwekkend overigens dat Evo of Pangu niet heeft gewonnen. We moeten ons als freaks eigenlijk een beetje schamen. Maar dat terzijde.

    Misschien kunnen de mods even de percentages aanpassen en tegelijkertijd ook de uitslag weergeven zonder bots, pubers en accounts met minder dan 10 posts.

    Wat een grap weer.

Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 917181920 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •