Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 22 van 22
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2018
    Berichten
    75
    Thanks
    7
    19 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knift Bekijk bericht
    100% mee eens, vooral met de freak acties kun je ontzettend leuke potjes halen voor zeer weinig geld.
    Ook de mooiere compounds zijn dan heel wat betaalbaarder het is maar net wat je budget is.
    Als je hier bijv de mega ass 6 koopt voor 55 euro nou dan hoef je imo niet voor naar het buitenland te rijden, vind die Weco/Nico potten echt bagger er zit een lontje aan maar daar houd het ook mee op maar smaken verschillen natuurlijk.
    Ze verkopen in duitsland ook gewoon Nederlands vuurwerk (bijvoorbeeld lesli) wat daar veel goedkoper is. Ze verkopen in duitsland ook goedkope funke blokken en die kwaliteit haalt het Nederlandse vuurwerk niet eens. En als jij de leuke producten er uit haalt bij lidl en aldi dan heb je ook gewoon top spul.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2013
    Berichten
    66
    Thanks
    2
    27 waarderingen in 17 posts
    Ik ben voor komend jaar ook erg benieuwd wat er met Funke gaat gebeuren. Wil daar wel wat van kopen denk ik, maar ze willen ook in Nederland gaan verkopen.

    Verder ben ik van plan om bij de Duitse aldi/lidl alleen nog maar de toppers te kopen en dan niet te veel. De rest in Nederland halen. Denk dat dit een betere combinatie is dan wat we dit jaar hadden

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    Ik heb dit jaar besloten niet meer naar Duitsland te gaan. Qua prijs kwaliteit koop je daar gewoon veel voor weinig. Maar met de freakacties heb je hier vuurwerk wat beter is uitgewerkt en net wat harder knalt. Keuze snel gemaakt dus!

    Enkel de fonteinen zijn de moeite waard, maar dat is niet het rijden waard

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    Ik koop alles in nederland, ik betaal liever iets meer maar dat ik wel kwaliteit in huis haalt, heb sowieso geen ervaring met duits vuurwerk dus daar ga ik ook niet over oordelen maar weet wel dat de kwaliteit iets minder is.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
    Ik heb dit jaar besloten niet meer naar Duitsland te gaan. Qua prijs kwaliteit koop je daar gewoon veel voor weinig. Maar met de freakacties heb je hier vuurwerk wat beter is uitgewerkt en net wat harder knalt. Keuze snel gemaakt dus!

    Enkel de fonteinen zijn de moeite waard, maar dat is niet het rijden waard
    Daar zit mijn inziens de crux een beetje:
    - Duitsland; fonteinen en buiskruitknallers uit de discounter zijn goed,
    - Belgie als je om flashknallers wat geeft en voor de pijlen,
    - Nederland voor de sierpotten en compounds.

    En ja, DE en BE hebben Funke, maar ik heb net zo graag spul van Evolution of Pangu uit NL
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  6. #21
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Duits spul dat je bij de Aldi, Lidl (Weco, Helios, Comet) e.d. koopt is best leuk en ook goedkoop.
    Goed voor in het begin van de avond en al wandelend (wat ik dan doe met mijn vrouw en zoon) wat af te schieten en te knallen.
    Net zoals de Flash Bangs zijn erg leuk en ook de kleine cakes zoals bv Alligator om avond mee te vullen.

    Maar iets later en om 0.00 uur ben ik wel toe aan het (toch wel) iets betere kwaliteit uit Nederland en Belgie (en uiteraard Funke uit Duitsland) imo.
    Zo in mijn sas met sas..

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2018
    Berichten
    75
    Thanks
    7
    19 waarderingen in 15 posts
    De freak acties zijn inderdaad wel goed tegenwoordig in Nederland en dan scheelt de prijs niet veel meer met Duitsland. Maar met de freak acties is het maar een kleiner assortiment per winkel, ik ga niet heel Nederland door rijden om een paar leuk geprijsde cakes te kopen en het kost me ook nog een hoop tijd om midden in het jaar naar vuurwerk te gaan kijken... wij gaan nog wel naar duitsland gewoon voor de sfeer, we maken er in duitsland altijd een uitje van. We gaan vroeg weg en gaan wel 10 winkels af.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •